Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä jos sotimaan lähtisivätkin naiset?

Vierailija
10.04.2015 |

Eihän niin tapahdu mutta leikitelläänpä ajatuksella että sodan syttyessä rintamalle laitettaisiinkin naisen ja miehet saisi jäädä kotiin. Olisitko innolla lähtemässä näyttämään viholliselle mistä se suomikana pissii vai välttelistkö kutsuntaa ja yrittäisit luistaa isänmaallisesta velvollisuudesta puolustaa suomimiehen koskemattomuutta, myös ätmien?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi haluaa naisille kaikki miesten etuoikeudet, mutta eivät miesten velvollisuuksia. Esim. Maanpuolustus joka koskee vain miehiä, siitä asiasta feministit ovat hiljaa vaikka se on suurin tasa-arvo ongelma.

Vierailija
2/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä menisin siinä missä miestenkin pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ajatus. Naisten suunnistustaidoilla ne ei koskaan löytäisi vihollista.

Vierailija
4/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät feministit ole siitä hiljaa, mutta miehethän sen ovat päättäneet että vain miehet käyvät armeijan joten päättäkööt myös toisin jos siltä tuntuu. Miksi tämäkin pitäisi vain feministien hoitaa? Miesasiamiehet vänisevät kun ei muut tätä hoida heidän puolestaan, tehkööt itse jotakin.

Vierailija
5/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:16"]

Feminismi haluaa naisille kaikki miesten etuoikeudet, mutta eivät miesten velvollisuuksia. Esim. Maanpuolustus joka koskee vain miehiä, siitä asiasta feministit ovat hiljaa vaikka se on suurin tasa-arvo ongelma.

[/quote]

Ei ole. Suurin tasa-arvo-ongelma on miesten synnyttämättömyys.

T. telaketjufeministi.

Vierailija
6/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No kyllä minun ja monen muun feministin mielestä maanpuolustus kuuluu yhtä lailla naisille. Mutta arvaapa vaan, ketkä edelleen eniten vastustavat ajatusta naisista armeijassa? (Vinkki: se ei ole feministit)

Vierailija
7/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodankäynti on muuttunut niin paljon, että ihan varmasti löydettäisiin myös naisille käyttöä. Israelin malli voisi toimia ihan hyvin lyhyemmällä palvelusajalla eli miehet hoitaa sen eturintaman ja raskaimman osuuden, mutta naiset hoitavat monia muita hommia takalinjojen takana.

Ei minusta ole kauhean uskottava selitys keneltäkään väittää, että naisille ei olisi mitään käyttöä armeijassa. Yksi vaihtoehto on tietenkin liittyä natoon joka toisi sellaiset turvatakuut, että meidän pienenä kansakuntana ei tarvitsisi melkein kaikkia kouluttaa sodan varalle.

Vierailija
8/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse katsoa kuin Neuvostoliiton suuntaan. Naiset ovat m.m. loistavia tarkka-ampujia, kun heidät siihen koulutetaan. Mutta suomalaisia miehiä taitaisi harmittaa, jos naiset olisivat jossain tällaisessa heitä parempia.

Vierailija
9/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodat kyllä voitaisiin käydä räkyttämällä.

Vierailija
10/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Maanpuolustus joka koskee vain miehiä, siitä asiasta feministit ovat hiljaa vaikka se on suurin tasa-arvo ongelma.

[/quote]

Sinä se taidat itkeä tätä vähän joka ketjussa :)

Mitä olet itse tehnyt asian eteen? Istutko vain kotona odottamssa, että muut (etenkin naiset) ajavat lakialoitetta pakollisen maanpuolustuksen poistamiseksi miehiltä?

Naisetko sen ovat määränneet, että miesten pitää armeija käydä? Eikö eduskunnassa ole miehiä?

Vierailija
11/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan menisi sotimaan, juoksisin karkuun kuin tuuli. Enkä myöskään ihmettele jos joku mies tekee näin.

Vierailija
12/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:41"]En todellakaan menisi sotimaan, juoksisin karkuun kuin tuuli. Enkä myöskään ihmettele jos joku mies tekee näin.
[/quote]
No siinä ei sun mielipidettäsi paljon kyseltäisiin jos tälläinen pakko naisillekin tulisi.

Vierailija
13/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en menisi. Mutta ei menisi mun mieskään. 

Vierailija
14/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:28"]

Ei tarvitse katsoa kuin Neuvostoliiton suuntaan. Naiset ovat m.m. loistavia tarkka-ampujia, kun heidät siihen koulutetaan. Mutta suomalaisia miehiä taitaisi harmittaa, jos naiset olisivat jossain tällaisessa heitä parempia.

[/quote]Melko hyviä ampumaan tauluihin, mutta naiset eivät kestä stressiä samalla tavalla kuin miehet. Tämä on todettu esim.tutkimalla USA:n lähihistorian veteraaneja. Toki poikkeukselliset naiset voivat sekä olla yhtä hyviä ampumaan, kuin myös yhtä kylmäverisiä ja hillittyjä kuin miehet, mutta melko vähän niitä on.

-Mies 29v-

Vierailija
15/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelatkaa jotain Maisa Torppaa konekiväärin varteen. :D Silarit tutisten lahtaamassa ryssiä. Ai kauhea. Toivon ettei tuu tapahtumaan.

Vierailija
16/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin nato kanta muuttunut täysin Venäjän tilanteen takia, naapurissa täysin arvaamaton valtio jonka kehityksestä ei voi ennakoida mitään. Nationalismi nostaa Venäjällä päätä ja uhoaminen, oikeasti vituttaa niin paljon tuo maa välillä, että pää hajoaa joskus vitutuksesta.

Jo se, että minun pitää vakavasti miettiä sellaista asiaa että joudun lähtemään tappamaan ihmisiä jonkun sekopäiden tai sekopään takia nostaa vitutuskäyrän maksimiin. En minä halua sotia, mutta en rupea sivustakaan katselemaan, jos joku Suomeen hyökkäisi.

Vierailija
17/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo sporttisodat voisi käydä vaikka värikuula-aseilla?

Vierailija
18/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mielummin hoidan lapset,jos ovat alaikäisiä.

Vierailija
19/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:24"]

Sodankäynti on muuttunut niin paljon, että ihan varmasti löydettäisiin myös naisille käyttöä. Israelin malli voisi toimia ihan hyvin lyhyemmällä palvelusajalla eli miehet hoitaa sen eturintaman ja raskaimman osuuden, mutta naiset hoitavat monia muita hommia takalinjojen takana.

[/quote]

Juuri näinhän on toimittu edellisissä sodissa.

Vierailija
20/63 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma pelastuisi, koska paljon naisia (potentiaalisia synnyttäjiä) kuolisi eivätkä olisi lisäämässä maailman ylikansoitusta, joka myös usein on sotien osasyynä. Kannatan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi