Hyviä kauhuleffoja?
Tänään katsotaan kauhuleffoja ja tarttis suosituksia. Kaikki klassikot suuri piirtein nähty Evil deadeista Human Centipedeen ja The Mistiin, mut olisko jotain vähemmän tunnettuja? Varsinkin viimeiseltä kymmeneltä vuodelta?
Kommentit (39)
As above, so below. Tykkäsin, ja olen ns. suurkuluttaja, ja aika kriittinen.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:37"]
[/quote]
Toi menee lataukseen. Ainoa tähän asti mainituista, jota en ole vielä nähnyt... vaikka hyviä ehdotuksia kaikki.
Varmaan oot nähnyt nää kaikki, mutta ehdotan silti: Orpokoti, Drag Me To Hell, Devil's Due, Naboer, Eraserhead.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 13:08"]
Varmaan oot nähnyt nää kaikki, mutta ehdotan silti: Orpokoti, Drag Me To Hell, Devil's Due, Naboer, Eraserhead.
[/quote]
Noita Devil's Due ja Naboer en ole varma, joten kiitos ehdotuksista.
V/H/S, Purge, Gothica, Mama, Devil, the Woman in Black.
The possession of Michael King
Calvaré
Borgman
Alien Abduction (jotkut pitävät, jotkut ei!)
No alkuun voisit katsoa Kokoomuksen vaaliohjelman. Pelotti saatanasti
The ABCs Of Death oli musta tosi viihdyttävä! Jotkut kohdat oli tosi surkeita mutta jos ottaa sen ihan huumorilla niin toimii. Jatko-osa oli myös hauska. Molemmat löytyy jenkki-Netflixistä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:37"]
[/quote]
Toi menee lataukseen. Ainoa tähän asti mainituista, jota en ole vielä nähnyt... vaikka hyviä ehdotuksia kaikki.
[/quote] Jaa latailet sää elokuvia saatana! Nettivinkin aika. T. Rikosilmoitusjäbä
Emily Rosen riivaaja
Urban legends-kauhutarinoita 1-3
Halloween
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:43"]The purge ja purge: anarchy, eli jatko-osa
[/quote]
Nää on hyviä
the Taking of Deborah Logan. Yllätti täysin ja pelotti päiviä myöhemminkin.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:37"]As above, so below. Tykkäsin, ja olen ns. suurkuluttaja, ja aika kriittinen.
[/quote]
IMDB:stä löytyy kaksi tuon nimistä elokuvaa. Tarkoitatko 1973 vai 2014 tehtyä?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:37"]As above, so below. Tykkäsin, ja olen ns. suurkuluttaja, ja aika kriittinen.
[/quote]
Aika heikko tekele tämä
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 08:26"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:37"]As above, so below. Tykkäsin, ja olen ns. suurkuluttaja, ja aika kriittinen. [/quote] Aika heikko tekele tämä
[/quote]
Kyllä, erittäin huono.
Sinister, The Conjuring, Insidious