Onko yli nelikymppinen nuori?
Malla tuossa elämää villa honkasalossa blogissa ihmetteli paksusuolensyöpäänsä kun on niin nuori eli yli nelikymppinen. Eräälle kohta 42v tuttavalleni sanottiin hammaslääkärissä että tehdään kaikki että saadaan hampaat pelastettua kun hän on niin uori. Näin sanoi n 40v naishammaslääkäri. Eikö 40v ja siitä ylöspäin ole jo vanha?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:38"]
Hampaat niiltä tippuu ja johan vaihdevuoret kertovat et rotkoon luisutaan ja kovaa. Silloinan vanheneminen alkaa rytisten kun hormonitoiminta ei pidä kehon toimintoja enään vireänä. Mummoja kaikki. En suostu panemaan kuivia tai tekoliukastein.
[/quote] Tapahtuu päälle viisikymppisenä vasta!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 11:59"]
Vanhoja kurppia, parastaennepäiväys mennyt umpeen jo. Tv.mies39v
[/quote]
Ah mä niin näen sieluni silmin kuinka tämä arvon pena39 kuolaa ala-asteen pihassa pillifarkuissa kulkevia tyttöjä ja selittää sen jälkeen töissä silmät kiiluen kuinka "se naapurin teinityttö on katellut mua sillä silmällä jo kauan". OT
[/quote]
Katkera? Itsellä on naisystävät, seksi- ja seurustelukumppanit pysyneet saman ikäisinä eli 20v:n tienoilla viimeiset 15 vuotta. Kysyntää on enemmän kuin koskaan ja 35 lasissa. Olen muutenkin elämäni kunnossa kaikin puolin. Kannattaa pitää itsestään hyvää huolta, niin ei katkeroidu ja rupsahda, niin kuin sinulle on selkeästi käynyt!
[/quote]
Kohta lerpahtaa ja teinit kaikkoo. Onko jo ollut seisokki hiukan löysä??
40-v. EI ole nuori eikä vanha. Keski-ikäinen selkeesti.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:21"] [quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 11:59"] Vanhoja kurppia, parastaennepäiväys mennyt umpeen jo. Tv.mies39v [/quote] Ah mä niin näen sieluni silmin kuinka tämä arvon pena39 kuolaa ala-asteen pihassa pillifarkuissa kulkevia tyttöjä ja selittää sen jälkeen töissä silmät kiiluen kuinka "se naapurin teinityttö on katellut mua sillä silmällä jo kauan". OT [/quote] Katkera? Itsellä on naisystävät, seksi- ja seurustelukumppanit pysyneet saman ikäisinä eli 20v:n tienoilla viimeiset 15 vuotta. Kysyntää on enemmän kuin koskaan ja 35 lasissa. Olen muutenkin elämäni kunnossa kaikin puolin. Kannattaa pitää itsestään hyvää huolta, niin ei katkeroidu ja rupsahda, niin kuin sinulle on selkeästi käynyt! [/quote] Kohta lerpahtaa ja teinit kaikkoo. Onko jo ollut seisokki hiukan löysä??
[/quote]
Harmittaako, kun pilaannut kuin pöydällä oleva maito? Eikö hyvät miehet enää kiinnostu sinusta?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:38"]
Hampaat niiltä tippuu ja johan vaihdevuoret kertovat et rotkoon luisutaan ja kovaa. Silloinan vanheneminen alkaa rytisten kun hormonitoiminta ei pidä kehon toimintoja enään vireänä. Mummoja kaikki. En suostu panemaan kuivia tai tekoliukastein.
[/quote] Tapahtuu päälle viisikymppisenä vasta!
[/quote]
Niinkö? Satun tietämään että naiset salailee tätä ja vaihdevuoret alkaa yleisimmin 41v. Joo mummonikin valehteli vielä kuolinvuoteellaan 71 vuotiaana että kun kuukautisetkin tulevat normaalisti vielä. Kaikki tiesi et ne oli loppunut jo reilusti alle 40v.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:38"] Hampaat niiltä tippuu ja johan vaihdevuoret kertovat et rotkoon luisutaan ja kovaa. Silloinan vanheneminen alkaa rytisten kun hormonitoiminta ei pidä kehon toimintoja enään vireänä. Mummoja kaikki. En suostu panemaan kuivia tai tekoliukastein. [/quote] Tapahtuu päälle viisikymppisenä vasta! [/quote] Niinkö? Satun tietämään että naiset salailee tätä ja vaihdevuoret alkaa yleisimmin 41v. Joo mummonikin valehteli vielä kuolinvuoteellaan 71 vuotiaana että kun kuukautisetkin tulevat normaalisti vielä. Kaikki tiesi et ne oli loppunut jo reilusti alle 40v.
[/quote] Ai jaa, mä sain lapsenkin vielä 41 veenä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:38"] Hampaat niiltä tippuu ja johan vaihdevuoret kertovat et rotkoon luisutaan ja kovaa. Silloinan vanheneminen alkaa rytisten kun hormonitoiminta ei pidä kehon toimintoja enään vireänä. Mummoja kaikki. En suostu panemaan kuivia tai tekoliukastein. [/quote] Tapahtuu päälle viisikymppisenä vasta! [/quote] Niinkö? Satun tietämään että naiset salailee tätä ja vaihdevuoret alkaa yleisimmin 41v. Joo mummonikin valehteli vielä kuolinvuoteellaan 71 vuotiaana että kun kuukautisetkin tulevat normaalisti vielä. Kaikki tiesi et ne oli loppunut jo reilusti alle 40v.
[/quote
Tämä oli ihan keskimääräinen ikä. Kuulut pieneen vähemmistöön.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:47"]
[/quote
Tämä oli ihan keskimääräinen ikä. Kuulut pieneen vähemmistöön.
[/quote]
[/quote]
Mulla on säännölliset kuukautiset ja ikää kohta 42v.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:52"]
[/quote]
Mulla on säännölliset kuukautiset ja ikää kohta 42v.
[/quote] Mullakin on vielä säänölliset ja ikää kohta 46v. Poikkeuksena kai noi nelikymppisenä vaihevuotensa saaneet on, eikä mikään keskimääräinen ikä. Äidilläni alkoi vaihdevuodet 53 veenä ja elintavat ihan kamalat, on alkoholisti ja tupakoi.