Rasvat viemäriin
Lurps ja sinne sujahti taas paistorasvat viemäriin vaikka tänään viimeksi kävi huoltoyhtiön tyäukko niitä putkia rassaamassa. Oli jo hieman vittuuntunut kun kävi jo kuudetta kertaa saman asian takia täällä sen jälkeen kun kesällä tähän muutin. Sanoi että ensi kerralla saan kutsua putkimiehen ja maksaa laskun itse, mutta ajattelin vain antaa tukoksen kasaantua kunnes joku muu naapuri kohtaa ongelmia tukkeutumien takia ja valittaa sille kun ei hoida hommiaan.
Mutta, on muuten hyvää pekonia, kannattas sen huoltojampankin syödä tätä niin ei työstresihuolet painais.
Kommentit (15)
Rasvat menee suuhun, ei viemäriin!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 11:55"]Rasvat menee suuhun, ei viemäriin!
[/quote]
Juotko aina kaiken ylimääräisen paistorasvan?
Varmaan naurattaa sitten, kun makselet suurta laskua...toimintasi on aitoa wt-meininkiä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:13"]Varmaan naurattaa sitten, kun makselet suurta laskua...toimintasi on aitoa wt-meininkiä.
[/quote]
En maksa, lasku menee korkeintaan valtiolle. Yhteiskunta pilasi elämäni niin omistan loppuikäni olemalla vittumainen yhteiskunnalle.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 11:55"]Rasvat menee suuhun, ei viemäriin! [/quote] Juotko aina kaiken ylimääräisen paistorasvan?
[/quote]
Kyllä, mitään ei mene hukkaan.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:13"]Varmaan naurattaa sitten, kun makselet suurta laskua...toimintasi on aitoa wt-meininkiä. [/quote] En maksa, lasku menee korkeintaan valtiolle. Yhteiskunta pilasi elämäni niin omistan loppuikäni olemalla vittumainen yhteiskunnalle.
[/quote]
Voi voi. Mitä se paha yhteiskunta pisti sinut tekemään? Maksamaan koulusi itse? Maksamaan terveydenhuollosta sen, mitä se tosiasiallisesti kokonaisuudessaan maksaa? Vei sinulta äänioikeuden? Eväsi työttömyystuen ja asumistuen ja kaikki muutkin tuet?
Yhteiskunta = ihmiset = sinä itse.
Huoltoyhtiön kulut maksetaan yhtiövastikkeesta. Mitä enemmän huoltoyhtiötä tarvitaan, sitä enemmän joudutaan maksamaan vastaisuudessa yhtiövastiketta. Jos olet vuokralla, vuokrasi nousee.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:13"]Varmaan naurattaa sitten, kun makselet suurta laskua...toimintasi on aitoa wt-meininkiä. [/quote] En maksa, lasku menee korkeintaan valtiolle. Yhteiskunta pilasi elämäni niin omistan loppuikäni olemalla vittumainen yhteiskunnalle.
[/quote]
Voi voi. Mitä se paha yhteiskunta pisti sinut tekemään? Maksamaan koulusi itse? Maksamaan terveydenhuollosta sen, mitä se tosiasiallisesti kokonaisuudessaan maksaa? Vei sinulta äänioikeuden? Eväsi työttömyystuen ja asumistuen ja kaikki muutkin tuet?
Yhteiskunta = ihmiset = sinä itse.
Huoltoyhtiön kulut maksetaan yhtiövastikkeesta. Mitä enemmän huoltoyhtiötä tarvitaan, sitä enemmän joudutaan maksamaan vastaisuudessa yhtiövastiketta. Jos olet vuokralla, vuokrasi nousee.
[/quote]
Vuokra voi nousta vaikka tonnilla kun sen sossu maksaa kuitenkin, ei kiinnosta. Yhteiskunta pakotti minut menemään kouluun jossa minua kiusattiin rankasti. Siihen ei edes viitsitty puuttua millään tasolla vaan ongelmat lakaistiin maton alle. Minä en ole mitään velkaa tälle paskamaalle tai sen ihmisille.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:20"] [quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:13"]Varmaan naurattaa sitten, kun makselet suurta laskua...toimintasi on aitoa wt-meininkiä. [/quote] En maksa, lasku menee korkeintaan valtiolle. Yhteiskunta pilasi elämäni niin omistan loppuikäni olemalla vittumainen yhteiskunnalle. [/quote] Voi voi. Mitä se paha yhteiskunta pisti sinut tekemään? Maksamaan koulusi itse? Maksamaan terveydenhuollosta sen, mitä se tosiasiallisesti kokonaisuudessaan maksaa? Vei sinulta äänioikeuden? Eväsi työttömyystuen ja asumistuen ja kaikki muutkin tuet? Yhteiskunta = ihmiset = sinä itse. Huoltoyhtiön kulut maksetaan yhtiövastikkeesta. Mitä enemmän huoltoyhtiötä tarvitaan, sitä enemmän joudutaan maksamaan vastaisuudessa yhtiövastiketta. Jos olet vuokralla, vuokrasi nousee. [/quote] Vuokra voi nousta vaikka tonnilla kun sen sossu maksaa kuitenkin, ei kiinnosta. Yhteiskunta pakotti minut menemään kouluun jossa minua kiusattiin rankasti. Siihen ei edes viitsitty puuttua millään tasolla vaan ongelmat lakaistiin maton alle. Minä en ole mitään velkaa tälle paskamaalle tai sen ihmisille.
[/quote]
Ainahan voit lähteä pois.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:20"]
[/quote]
No niin, ihka aito wt-mamma paikalla.
Mihin ne rasvat pitäisi kaataa jos ei vessanpönttöön tai viemäriin? Roskapussiin? Ikkunasta kadulle? Minne?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:43"]Mihin ne rasvat pitäisi kaataa jos ei vessanpönttöön tai viemäriin? Roskapussiin? Ikkunasta kadulle? Minne?
[/quote]
Imeyttää paperiin, kaataa tyhjään maitotölkkiin käyttää vaikka grillin sytyttämiseen. Viemäriin rasva ei kuulu.
Paista pekoni uunissa, tulee parempaa eikä tarvii tiskata pannuja
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:43"]
Mihin ne rasvat pitäisi kaataa jos ei vessanpönttöön tai viemäriin? Roskapussiin? Ikkunasta kadulle? Minne?
[/quote]
Suuhun.
Oletpa tyhmä!