Miehen yötyö
On hienoa että on töitä.
Työvuoromme menevät ristiin ja se raastaa hermoja. En osaa nukkua kunnolla, heräilen, vahdin puhelinta.. :( Taas väsyttää ja pinna on kireä.
Kommentit (11)
Työni on sellaista etten pidä siitä. Pitää etsiä uusi työ. Sekin vie hermoja ja voimia. :( ap
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:42"]Voi luoja... Mä nukkuisin paremmin kuin koskaan, jos mies saisi töitä ja olisi vaikka yötöissä.
[/quote]
Me kaikki ollaan erilaisia.
Niinhän ap totesi että on hyvä että töitä on..
Sama tilanne täälläkin....
Niin, oliko se sinun ongelmasi miehen yötyö vai oma työsi?
Työttömyys on jokaisen oma ongelma : AINA pääsee puhelinmyyjäksi. Tsemppiä 2!
Ikävää toi on, vapaa-aika pitäs ottaa kivasti niin jaksaa. Niinhän se on.
Kauanko teillä ap on ollut tuo tilanne? Luulisi siihen tottuvan. Mikä sua valvottaa? Siis tuntuuko koti turvattomalta vai pelkäätkö että miehelle sattuu jotain?
Meillä minä ja mies tehdään molemmat vuorotyötä, eli melkein aina saa olla itsekseen kotona. Omakotitalossa mua pelotti, mutta kerrostalossa tykkään asua eikä pelota. Ei kyllä muutettu palkojen takia, vaan matkojen ja kustannusten.
Puhelimen äänet on öisin niin kovalla, että tiedän herääväni jos puhelin soi, eikä siihen öisin soita kukaan jos ei ole hätä. Nukun yöni hyvin :)
Miksi ihmeessä vahdit puhelinta? Puhelin kiinni ja nuku.
Minunkin mieheni tekee yövuoroja, en kylläkään vahdi puhelintani silloin, en ymmärrä...
Hankalinta on järjestää se, että mies saa nukuttua yövuoron jälkeen. Yritetään hoitaa aamutoimet hipihiljaa ja vapaapäivinäni lähden lasten kanssa ulos aikaisin ja tullaan myöhään lounaalle ja heti nukkumaan päiväunille. Vaatii vähän järjestelyja, mutta lapset osaa ottaa väsyneen isin huomioon yllättävän hyvin.
Mikä siis oli ap:n ongelma, puhelin jota pitää vahtia koko yön?
Miksi sitä puhelinta pitää vahtia?
Voi luoja... Mä nukkuisin paremmin kuin koskaan, jos mies saisi töitä ja olisi vaikka yötöissä.