Mites sitten me kiltit tytöt jotka ei koskaan kelvata
Ex-nainen oli sekopää, huusi, raivos, rajotti, kyttäs, määräili, jonka mielialat vaihteli koillisesta kaakkoon, tuli avarista, ehkä jopa lautaset lentäneet joskus... aina saa kuulla näitä tarinoita miehiltä.
Sit olen minä joka ei tosiaan huuda ja sekoile, kilahtele, todellakaan petä tai flirttaile muille, heittele kamoja, estä menemästä kavereille jne. Niin enpä oo kelvannut pitkään suhteeseen. Ensin tulee ihastelua ja kehuja kun oot niin rauhallinen ja kiva ja söpö ja kiltti. Ja sit ei kumminkaan kelpaa. Aina palataan niiden räiskyvien ja vaikeiden naisten luokse.
Seksiä olen miettinyt, onko se se. Mutta en minä kuitenkaan sängyssä ole mikään hissukka tai siveydensipuli. Mut vissiin miehet sit tarttee jotain varpailla oloa siihen koko arkeen, kun noihin p*skoihin suhteisiin aina palataan ja hakeudutaan.
Kommentit (50)
Minä voisin olla aika jännä mies kiltille tytölle. Edellyttäen, että haluaa sitä jännitystä. Mun kanssa pääsee rikkomaan rajaa kunnolla jos haluaa. Kaikki säännöt ja kiltteys. Hehehe. Ensimmäiseksi voisin opettaa esim antamaan perättömän veroilmoituksen. Tämän jälkeen voitaisiin käydä illallisella ja ottaa pari lasia liikaa ja poltella savut. Ja kyllä me sen jälkeenkin jotain keksitään. Miltä kuulostaa näin Tapanina tämä?
Vierailija kirjoitti:
Seksiä olen miettinyt, onko se se. Mutta en minä kuitenkaan sängyssä ole mikään hissukka tai siveydensipuli.
Tämä on aina sellainen lause joka saa minut vähän varpailleni ja epäilemään että onkohan ihan noin. Käytännössä aina kun nainen on kertonut ettei ole mikään hissukka tai siveydensipuli, on totuus kuitenkin ihan jotain muuta. Toki nainen voi olla hyvinkin halukas, mutta käytännössä sänkyhommat menee kuitenkin aina näin.
Riisumme vaatteet. Nainen menee selälleen sänkyyn ja avaa haaransa, "Tule, haluan sinua". Sitten minä joudun jalkovälissä ensin lipittämään hetken jonka jälkeen saan alkaa rynkyttämään hikipäissäni, kun nainen vain nauttii ja ottaa vastaan kaiken minkä saa. Sitten tulee orgasmit molemmille. Siitä pesulle ja vaatteet päälle. "Ihanaa oli, kymppi kymppi", nainen kehrää. Naisen naama on kuin naantalin aurinko ja nainen halailee ja suukottelee, kun taas minä itse olen lähes puolikuollut sellaisen rääkin jälkeen.
Jos sinä et ole tuollainen nainen, vaan olet oikeasti aktiivinen seksissä niin fyysisesti kuin henkisestikin, kuin myös sosiaalisesti, eli puhut ja pussaat, sekä olet halukas ja vielä osoitat sen niin että revit vaatteet miehen päältä, teet miehelle hyvää ja esimerkiksi ihan itse hyppäät ratsaille ilman pyytämistä, niin ota yhteyttä koska olisit vasta toinen nainen joka tuon on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
…Itse olen sellainen, jonka kuullen ei kehdata edes kiroilla.
No tämä on kyllä ongelmallista oli sitten mies tai nainen. Jos kumppani kokee että pitää olla kokoajan varpaillaan omassa kodissa/oman kumppanin kanssa ettei vaan tekisi mitään toisen mielestä sopimatonta kun tämä on niin kiltti niin eihän siitä tule mitään.
Onhan se hirveää jos joutuu kotonaan sanojaan varomaan. Ja ei, en ole itse mikään kiroileva kapakkaruusu ja rajansa kaikella mutta kyllä kotona pitää uskaltaa nyt vaikka ärräpää päästää jos vaikka varpaansa lyö johonkin. Huh, kuulostaapa kamalalta elämältä jos pitäisi kokoajan varoa ettei puoliso järkyty jos osoitan etten olekaan 110% täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko te kiltit naiset harkita seurustelua kiltin miehen kanssa? Vai haetteko kuitenkin itsekin jotain jännempää?
Joo, voin. Kunhan on normaali ja itsenäistynyt, aikuinen ihminen. AP
No minä olen, ja tule esim työelämässä oikein hyvin toimeen naisten kanssa ja koen että minusta pidetään kollegana. Olen normaalin näköinen ja kokoinen,.en polta en juo jne. Silti kukaan nainen ei koskaan kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä et ole tuollainen nainen, vaan olet oikeasti aktiivinen seksissä niin fyysisesti kuin henkisestikin, kuin myös sosiaalisesti, eli puhut ja pussaat, sekä olet halukas ja vielä osoitat sen niin että revit vaatteet miehen päältä, teet miehelle hyvää ja esimerkiksi ihan itse hyppäät ratsaille ilman pyytämistä, niin ota yhteyttä koska olisit vasta toinen nainen joka tuon on tehnyt.
Sulla on kyllä ollut huonoja naisia sitten jos tuo on harvinaista sun suhteissa. Mutta tosi on, että nykyään himmaan alussa sängyssä aika paljon. Ei tunnu hyvältä "antaa toiselle heti kaikkea", kun on kokenut sen että seuraavana päivänä sut jätetäänkin whatsapp-viestillä. Itsellä seksi ja tunteet kulkee niin paljon käsi kädessä, että pakko suojella itseään hieman näissä asioissa. Jotkut asiat seksin saralla siis kuuluu minulla jatkossa vain vakavaan parisuhteeseen. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko te kiltit naiset harkita seurustelua kiltin miehen kanssa? Vai haetteko kuitenkin itsekin jotain jännempää?
Joo, voin. Kunhan on normaali ja itsenäistynyt, aikuinen ihminen. AP
No minä olen, ja tule esim työelämässä oikein hyvin toimeen naisten kanssa ja koen että minusta pidetään kollegana. Olen normaalin näköinen ja kokoinen,.en polta en juo jne. Silti kukaan nainen ei koskaan kiinnostu.
Oot liian normaali, kun miehessä pitäisi olla jotain särmää että naiset kiinnostuu. Ja miehennpitäisi olla aktiivisempi ja yrittää uida naisen liiveihin jotta nainen ymmärtää. Tällöin tosin pitää varautua saamaan pakit, mutta se riski pitää ottaa. Ja kun naisille se pakkienkin jakaminen on niin tavaksi tullutta, että se ei paljoa hetkauta.
Samanlaisia hyviä tavanmiehiä on vaikka miten paljon sinkkuina verrattuna naisiin, mutta naiset juoksee ja valkkailee vain parhaita paloja, hypergamia.
Se mitä kiltti nainen ei voi ymmärtää on että kiltti mies ei pääse koskaan edes sille treffille seksistä puhumatakaan
ei voi siis verrata asioita
Ihastuminen ja rakastuminen tulee tahtomattaan, ei niin että päätän että tuo on liian kiltti mulle.
Suurelle osalle miehistä nimenomaan kelpaa kiltti, ihan tavallinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kyllä ollut huonoja naisia sitten jos tuo on harvinaista sun suhteissa. Mutta tosi on, että nykyään himmaan alussa sängyssä aika paljon. Ei tunnu hyvältä "antaa toiselle heti kaikkea", kun on kokenut sen että seuraavana päivänä sut jätetäänkin whatsapp-viestillä. Itsellä seksi ja tunteet kulkee niin paljon käsi kädessä, että pakko suojella itseään hieman näissä asioissa. Jotkut asiat seksin saralla siis kuuluu minulla jatkossa vain vakavaan parisuhteeseen. AP
Ensinnäkin, kiltit tytöt ei jakele tavaraansa kuin yhdelle rakastetulle miehelle koko elämänsä aikana. Ja todelliset kiltit tytöt on justiinsa niitä siveyden sipuleja mitä APkin halveerasi.
En minä mitään jakele. Omat kumppanit on laskettavissa yhden käden sormilla ja jää vielä sormia käyttämättäkin. Mutta olet siis sitä mieltä, että jos kilttinä tyttönä rakastuu väärään mieheen, joka sitten lopulta vaan pettää ja jättää, niin sen jälkeen sitten ei saa edes yrittää löytää uutta rakkautta?
Enkä mielestäni ole ketään halveerannut, pahoittelut jos niin ymmärsit/ koit. AP
Vierailija kirjoitti:
Se mitä kiltti nainen ei voi ymmärtää on että kiltti mies ei pääse koskaan edes sille treffille seksistä puhumatakaan
Ja kiltti mies jota ei ole koskaan petetty, jätetty ja hyväksikäytetty ei voi tietää miltä se tuntuu. Monihan lopulta valitsee olla yksin, ilman treffejä tai yritystä mihinkään suhteeseen, koska se on lopulta helpompaa kuin ottaa suhteissa psyykkisesti ja emotionaalisesti turpaan koko ajan. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kiltti mies jota ei ole koskaan petetty, jätetty ja hyväksikäytetty ei voi tietää miltä se tuntuu. Monihan lopulta valitsee olla yksin, ilman treffejä tai yritystä mihinkään suhteeseen, koska se on lopulta helpompaa kuin ottaa suhteissa psyykkisesti ja emotionaalisesti turpaan koko ajan. AP
Olisko tässä sit se ero sukupuolten välillä: mies ei pääse helposti edes kontaktiin, mutta jos pääsee, se saattaa johtaa helpommin suhteeseen. Nainen pääsee treffeille helpommin, mutta se, että tapailu johtaa pitkäaikaiseen suhteeseen, on vaikeampaa?
Onko näin, sinkut?
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin olla aika jännä mies kiltille tytölle. Edellyttäen, että haluaa sitä jännitystä. Mun kanssa pääsee rikkomaan rajaa kunnolla jos haluaa. Kaikki säännöt ja kiltteys. Hehehe. Ensimmäiseksi voisin opettaa esim antamaan perättömän veroilmoituksen. Tämän jälkeen voitaisiin käydä illallisella ja ottaa pari lasia liikaa ja poltella savut. Ja kyllä me sen jälkeenkin jotain keksitään. Miltä kuulostaa näin Tapanina tämä?
.
6-0 tuli turpaan kilteiltä tytöiltä. Huh huh miksi näin. Annan yhden ilmaisen niille kilteille, joilla on vaikeuksia päästä esim työhaastatteluun.
Valehtele siihen ansioluetteloon. Jos on aukko cv:ssa niin keksi siihen se täyte. Vaikka oma yrittäjyysprojekti tai vaikka UPM Kymmene. Ei niitä kukaan lähde tarkastamaan. Sitte sulle soitetaan.
Tuskin miesten tarinat ovat tosia. Hauavat mustamaalata, koska eivät enää kelvanneet.
Siksi AP, että iso osa ihmisistä maailmassa on typeriä tunteiden (alitajunnan) ohjailtavissa olevia otuksia.
Pitäishän se tietää, jotta kiltti mies ei noiden ongelma naisten perässä juokse. Vaan kilttimies tahtoo kiltin naisen, mutta luulenpa että kilttinainen ei halua kilttiä miestä, kun ei ole tarpeeksi jännä. Se on se hypergamia.