Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites sitten me kiltit tytöt jotka ei koskaan kelvata

Vierailija
26.12.2021 |

Ex-nainen oli sekopää, huusi, raivos, rajotti, kyttäs, määräili, jonka mielialat vaihteli koillisesta kaakkoon, tuli avarista, ehkä jopa lautaset lentäneet joskus... aina saa kuulla näitä tarinoita miehiltä.

Sit olen minä joka ei tosiaan huuda ja sekoile, kilahtele, todellakaan petä tai flirttaile muille, heittele kamoja, estä menemästä kavereille jne. Niin enpä oo kelvannut pitkään suhteeseen. Ensin tulee ihastelua ja kehuja kun oot niin rauhallinen ja kiva ja söpö ja kiltti. Ja sit ei kumminkaan kelpaa. Aina palataan niiden räiskyvien ja vaikeiden naisten luokse.

Seksiä olen miettinyt, onko se se. Mutta en minä kuitenkaan sängyssä ole mikään hissukka tai siveydensipuli. Mut vissiin miehet sit tarttee jotain varpailla oloa siihen koko arkeen, kun noihin p*skoihin suhteisiin aina palataan ja hakeudutaan.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä kelpaisi kiltti tyttö. Hänen pitäisi tosin olla tuhma kanssani n. 2 - 5 kertaa vuorokaudessa.

Vierailija
42/50 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sellainen, jonka kuullen ei kehdata edes kiroilla.

No tämä on kyllä ongelmallista oli sitten mies tai nainen. Jos kumppani kokee että pitää olla kokoajan varpaillaan omassa kodissa/oman kumppanin kanssa ettei vaan tekisi mitään toisen mielestä sopimatonta kun tämä on niin kiltti niin eihän siitä tule mitään.

Onhan se hirveää jos joutuu kotonaan sanojaan varomaan. Ja ei, en ole itse mikään kiroileva kapakkaruusu ja rajansa kaikella mutta kyllä kotona pitää uskaltaa nyt vaikka ärräpää päästää jos vaikka varpaansa lyö johonkin. Huh, kuulostaapa kamalalta elämältä jos pitäisi kokoajan varoa ettei puoliso järkyty jos osoitan etten olekaan 110% täydellinen.

Tälle kiroilemattomuudelle ei ole mitään todellista perustetta, koska kiroilen itsekin. Jostain syystä vaan vieraammat ihmiset pitää mua jotenkin fiininä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko te kiltit naiset harkita seurustelua kiltin miehen kanssa? Vai haetteko kuitenkin itsekin jotain jännempää?

Kilttikin mies voi paljastua muuksi, kun saa itsetuntoa parisuhteesta. Tässä juuri itse kipuilen tilanteessa.

Vierailija
44/50 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kaltainen kelpaisi koska tahansa mutta teitä on yksi miljoonasta

Vierailija
45/50 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan ole kiltti nainen vaan ihan bitch jos sille päälle satun, tulinen hyvässä ja pahassa. Aina on ollut miehiä jonoksi asti, vaikka en ole edes erityisen kaunis vaan keskinkertainen. Mutta pilkettä on aina ollut silmäkulmassa ja asenteessa itsevarmuutta, ja aina on ukkoja riittänyt, ja minä olen ollut se jättävä osapuoli.

Lopettakaa naiset tuo typerä kiltteily kun ei miehet sellaisia halua. Pitää olla särmää. Miehet luulee voivansa kesyttää naisen ja etsivät siksi vahvaa luonnetta eivätkä jo valmiiksi alakynnessä olevaa nyhveröä.

Vierailija
46/50 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit tytöt kyllä kelpaavat. Harmi vain kun hekin ovat peli- ja jännämiehien perään.

Vierailija
47/50 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos painat paljon, tai olet muuten vaan ruma, niin en ïhmettele.

En todellakaan paina. Rumuuteen en voi ottaa kantaa, aika jäävi olen itse siitä mitään sanomaan. AP

Sinä vaikutat oikein mukavalle naiselle. Sinunlaisia pitäisi olla enemmän.

Itse en huolisi draamakuningattaria tms missään olosuhteissa parisuhteeseen. Ei kiitos. Varmasti sinä löydät itsellesi hyvän kumppanin.

Vierailija
48/50 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama kokemus. Kun olen ollut kiltti ja myötäilevä, miehet ovat olleet ylenkatseellisia ja kohdelleet huonosti. Kun taas olen ollut kylmä ja etäinen ja mielialat vaihdellut laidasta laitaan, niin mies on ollut huomaavainen ja arvostava.

Aika outoa tosiaankin.

Vierailija
49/50 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan sama kokemus. Kun olen ollut kiltti ja myötäilevä, miehet ovat olleet ylenkatseellisia ja kohdelleet huonosti. Kun taas olen ollut kylmä ja etäinen ja mielialat vaihdellut laidasta laitaan, niin mies on ollut huomaavainen ja arvostava.

Aika outoa tosiaankin.

Olet tavannut tai hakeutunut väärien miesten seuraan. Itse olen varmaankin se kiltti mies ja olen ollut joskus suhteissa jännänaisten kanssa.

Ja voin sanoa tällä kokemuksella nyt että ei kiitos. Nyt olen ollut pidemmän aikaa parisuhteessa kiltin naisen kanssa ja elämä suorastaan hymyilee, eikä tulisi mieleenkään palata niihin entisiin kuvioihin ja jännänaisiin.

Vierailija
50/50 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en todellakaan ole kiltti nainen vaan ihan bitch jos sille päälle satun, tulinen hyvässä ja pahassa. Aina on ollut miehiä jonoksi asti, vaikka en ole edes erityisen kaunis vaan keskinkertainen. Mutta pilkettä on aina ollut silmäkulmassa ja asenteessa itsevarmuutta, ja aina on ukkoja riittänyt, ja minä olen ollut se jättävä osapuoli.

Lopettakaa naiset tuo typerä kiltteily kun ei miehet sellaisia halua. Pitää olla särmää. Miehet luulee voivansa kesyttää naisen ja etsivät siksi vahvaa luonnetta eivätkä jo valmiiksi alakynnessä olevaa nyhveröä.

Niimpä... ruveta ja ruveta. Jos on syntynyt lauhkeaksi ja hyväluonteiseksi eikä juuri riitely kiinnosta. Kun on luontaisesti sopuisa. Silloin ei kyllä miestä elämäänsä ikinä naisena saa. Miehet haluaa niitä riivinrautoja, jotta he voivat toisten miesten kanssa kokea yhteenkuuluvuutta haukkuessaan puolisoitaan ja ryhmäytyä sillä tavalla. Kun puoliso on sopuisa, siitä miesten keskeisestä ryhmäytymisestä ei tule mitään elleivät sitten valehtele puolisostaan.