Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites sitten me kiltit tytöt jotka ei koskaan kelvata

Vierailija
26.12.2021 |

Ex-nainen oli sekopää, huusi, raivos, rajotti, kyttäs, määräili, jonka mielialat vaihteli koillisesta kaakkoon, tuli avarista, ehkä jopa lautaset lentäneet joskus... aina saa kuulla näitä tarinoita miehiltä.

Sit olen minä joka ei tosiaan huuda ja sekoile, kilahtele, todellakaan petä tai flirttaile muille, heittele kamoja, estä menemästä kavereille jne. Niin enpä oo kelvannut pitkään suhteeseen. Ensin tulee ihastelua ja kehuja kun oot niin rauhallinen ja kiva ja söpö ja kiltti. Ja sit ei kumminkaan kelpaa. Aina palataan niiden räiskyvien ja vaikeiden naisten luokse.

Seksiä olen miettinyt, onko se se. Mutta en minä kuitenkaan sängyssä ole mikään hissukka tai siveydensipuli. Mut vissiin miehet sit tarttee jotain varpailla oloa siihen koko arkeen, kun noihin p*skoihin suhteisiin aina palataan ja hakeudutaan.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä miettinyt, että ehkä omassa miesmaussasi on parantamisen varaa?

Vierailija
2/50 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä miettinyt, että ehkä omassa miesmaussasi on parantamisen varaa?

Olen kyllä. Vakavasti ja joka päivä nykyään. Ihan huonoja olen valinnut, VAIKKA olen kuvitellut valitsevani hyvin. Osan toki olen ihan itse jättänyt kun huomannut virheeni. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tuttu tarina ap. Vähäksi aikaa kelpaa, sitten mies häipyy. Kaksi kertaa sama juttu, sitten en ole enää mitään aloittanutkaan eikä kysyntääkään ole ollut. Mies, jonka kanssa sain lapsen, lähti 3 kertaa aviossa olleen kapakkaruusun mukaan. Mutta nyt pärjään hyvin yksin, en toivo enää mitään romantiikkaa. Tsemppiä sinulle ap.

Vierailija
4/50 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin liian pienet tissit, onkohan kyse siitä?

T Kiltti ja ahkera tyttö, josta kukaan ei kouluaikana kiinnostunut

Vierailija
5/50 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exäni elämän suurin rakkaus oli nainen, joka riehui ja sekoili, oli väkivaltainen kumppaneitaan kohtaan, petti ja kantoi sukupuolitauteja. Tämän maailman ihanimman naisen kanssa exäni petti minua, varmaan oli sitten sen arvoista.

Itse olen sellainen, jonka kuullen ei kehdata edes kiroilla.

Vierailija
6/50 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteydellä ei saa aikaan mitään hyvää itselleen. Te ette sitä vaan oikeasti ole, koska muuten teitä olisi hyväksikäytetty t. Oikeasti kiltti tyttö

Vierailija
7/50 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä pitää olla draamaa.

Siinä vain on "jotain" kun naiselta löytyy äpäkkää luonnetta. Tosin, seksikin on yleensä silloin parempaa.

Vierailija
8/50 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltteydellä ei saa aikaan mitään hyvää itselleen. Te ette sitä vaan oikeasti ole, koska muuten teitä olisi hyväksikäytetty t. Oikeasti kiltti tyttö

Että semmosta sitte.

Vierailija
9/50 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos painat paljon, tai olet muuten vaan ruma, niin en ïhmettele.

Vierailija
10/50 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse koen että minua on myös hyväksikäytetty. Siten että uskoteltu ja annettu ymmärtää olevan jotain, otettu vastaan ja hyödynnetty kaikki "seksuaaliset palvelut" ja sit jätetty kuin nalli kalliolle. Jos se ei ole hyväksikäyttöä, niin tosi p*ska olo siitä ainakin tulee. AP

Vierailija
11/50 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan paina. Rumuuteen en voi ottaa kantaa, aika jäävi olen itse siitä mitään sanomaan. AP

Vierailija
12/50 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sama havainto täälläkin.. mut oon havainnu että jännistytöt on hoikkia tatuoituja ja niillä on lapsia useammalle kuin yhdelle.. alko maistuu ja tupakka ja miehet kuolaa ja juoksee perässä koska tikkulaihuus ja nätti naama lävistysten alla.

Ei ne hullut exrouvat mitään laihoja tarvitse olla. Usein eivät edes mitään kummoisen näköisiä!

Mutta joo, samat on kokemukset täällä. Tässä nykyisen avomieheni exästä: Nykyisen mieheni exällä oli jo kahdelle miehelle lapsia ennen kuin oli tämän nykyisen mieheni kanssa ja pyöräytti tälle 2 mukulaa, joista toinen myöhemmin osoittautui, ettei ole biologisesti edes miehen.

No, sitten exrouva jäi kiinni pettämisestä ja muutti uuden miehensä luo, mutta palasi häntä koipien välissä takaisin, vaikka ero oli jo päällä. Etsi vauhdilla uuden miehen, jonka luo voi muuttaa (lapset jääneet näissä muuten aina isilleen) ja nyt on kolmatta kertaa naimisissa ja mukulakin pyöräytettynä, eikä ikää ole kuin 35. Toiset ne ehtii! Eli 5 lasta, kaikki eri miehille. Niin ja naisen esikoinen on nyt raskaana, vaikka miestä ei hänelläkään kuvioissa näy. Suvussa varmaan kulkee tuo ehtiväisyys.

Yksi toinen Ex-poikakaverini oli myös ollut naimisissa, kyseessä oli aidosti mielenterveystapaus-nainen, vaikka olikin ns. oikeissa töissä lentoemäntänä. Hän oli ihan siis yrittänyt polttaa exäni talon, rikkonut auton, murtautunut sisälle, saanut lähestymiskieltoja mm ex anopille jne. Ja lapsia oli totta kai! Isällään asuivat.

Sellasia ne jännänaiset on. Menenpä tästä takaisin sohvalle lukemaan.

Vierailija
13/50 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainakin liian pienet tissit, onkohan kyse siitä?

T Kiltti ja ahkera tyttö, josta kukaan ei kouluaikana kiinnostunut

No ne voi olla vaikka liiankin isot tissit, joiden takia ei kelpaa. Tätä epäilen yhdeksi syyksi kohdallani, tosin olen myös ylipainoinen (ja tissit J-K-kuppia, rinnanympärys 90). En ollut pienirintainen normaalipainoisenakaan, mutten läheskään niin rintava kuin nyt. Olen myös parissa parisuhteessa jokseenkin traumatisoitunut, huonoa kohtelua ja juttuja, joista en halua tässä kertoa. Usko miehiin on vähän pakkasen puolella. Joten useampi syy löytyy.

Vierailija
14/50 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse koen että minua on myös hyväksikäytetty. Siten että uskoteltu ja annettu ymmärtää olevan jotain, otettu vastaan ja hyödynnetty kaikki "seksuaaliset palvelut" ja sit jätetty kuin nalli kalliolle. Jos se ei ole hyväksikäyttöä, niin tosi p*ska olo siitä ainakin tulee. AP

Sama täällä. 

Vierailija
15/50 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko te kiltit naiset harkita seurustelua kiltin miehen kanssa? Vai haetteko kuitenkin itsekin jotain jännempää?

Vierailija
16/50 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa. Se kun tarpeeksi kuunnellut näitten muka kilttien YHden vuodatuksia, niin enpä usko että heilläkään kilttiä miestä ollut. Eivät muuten olisi YH.

Vierailija
17/50 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko te kiltit naiset harkita seurustelua kiltin miehen kanssa? Vai haetteko kuitenkin itsekin jotain jännempää?

Joo, voin. Kunhan on normaali ja itsenäistynyt, aikuinen ihminen. AP

Vierailija
18/50 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei mustakaan kiinnostuta. Oon rauhallinen,hyväkäytöksinen ja perusnätti. Olen myös normaalipainoinen. Vientiä on pyöreä nolla. Useimmat saattaa luulla että olen varattu. Kukaan ei pidä mua ns sellaisena jolla ei ole vientiä.

Vierailija
19/50 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin nuorena tosi nätti ja hoikka. Mutta kun muut lähtivät lauantaina bilettämään, minä jäin kotiin leipomaan ja siivoamaan. Ei minua käytetty sillä tavala hyväksi, kun en antanut tilaisuutta, pysymällä kotona. 

Vierailija
20/50 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuva takapuoli. Se, ettei sitä ole.