Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistäs löytäis itselleen äidin?

Vierailija
10.04.2015 |

Sellaisen, joka kuuntelee, silittää, halaa, kannustaa ja auttaa. Välittää minusta juuri sellaisena kuin olen. Olis tarvetta, omaa äitiä kun ei kiinnosta. Hoivatkaa mua av-mammat <3

Terkuin hellyyden- ja huomionkipeä kakara

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen meidän kaveriporukan äiti, joskin puolivahingossa ja luonteeni takia.
Olen kolmekymppinen ja lapseton, mulla on iso kaveriporukka ja olen luonteeltani aika huolehtiva.
Aina on avoimet ovet ja aina on joku yötä täällä. Laitan ruokaa, leivon. Teetä, halauksia ja hoivaa löytyy aina tarvitsevalle. Nytkin yksi elämänsä pakolainen nukkuu vierashuoneessa, illalla soitti että maailma on paha. Laitoin iltapalaa ja sängyn valmiiksi ja silittelin hiuksia kunnes nukahti. Toivottavasti herätessä maailma näyttää paremmalta, ainakin nyt paistaa aurinko ja keittiössä on vastapaistettuja sämpylöitä :)

Vierailija
2/19 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan kans äidin vaikka oon aikuinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:28"]Joskus on itsenäistyttävä
[/quote] Ei. Ihminen kaipaa läpi elämän hyviä rakastavia ja hyväksyviä ihmissuhteita. Niiden avulla voi toimia itsenäisesti. Se on tervettä. T. Ihminen jolla hyvät vanhemmat ja läheiset

Vierailija
4/19 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:41"]

Minä olen meidän kaveriporukan äiti, joskin puolivahingossa ja luonteeni takia. Olen kolmekymppinen ja lapseton, mulla on iso kaveriporukka ja olen luonteeltani aika huolehtiva. Aina on avoimet ovet ja aina on joku yötä täällä. Laitan ruokaa, leivon. Teetä, halauksia ja hoivaa löytyy aina tarvitsevalle. Nytkin yksi elämänsä pakolainen nukkuu vierashuoneessa, illalla soitti että maailma on paha. Laitoin iltapalaa ja sängyn valmiiksi ja silittelin hiuksia kunnes nukahti. Toivottavasti herätessä maailma näyttää paremmalta, ainakin nyt paistaa aurinko ja keittiössä on vastapaistettuja sämpylöitä :)

[/quote]

Toivottavasti et jää roolisi vangiksi ja oma elämä jää elämättä muista huolehtiessa.

Vierailija
5/19 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjatta? :D

Vierailija
6/19 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin vuokrata omaani!
N21

Vierailija
7/19 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:41"]

Minä olen meidän kaveriporukan äiti, joskin puolivahingossa ja luonteeni takia. Olen kolmekymppinen ja lapseton, mulla on iso kaveriporukka ja olen luonteeltani aika huolehtiva. Aina on avoimet ovet ja aina on joku yötä täällä. Laitan ruokaa, leivon. Teetä, halauksia ja hoivaa löytyy aina tarvitsevalle. Nytkin yksi elämänsä pakolainen nukkuu vierashuoneessa, illalla soitti että maailma on paha. Laitoin iltapalaa ja sängyn valmiiksi ja silittelin hiuksia kunnes nukahti. Toivottavasti herätessä maailma näyttää paremmalta, ainakin nyt paistaa aurinko ja keittiössä on vastapaistettuja sämpylöitä :)

[/quote]

Toivottavasti et jää roolisi vangiksi ja oma elämä jää elämättä muista huolehtiessa.
[/quote]
Ei jää elämättä. :)
Elän juuri kuten haluan; hyvä työ, oma talo, koira ja kiva parisuhde. Paljon ystäviä (ja ei, ei ole yksipuoleista, saan heiltä vähintään yhtä paljon kuin he minulta) ja ihmisiä ympärillä. Lapset ei ole ajankohtainen asia.

Vierailija
8/19 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:41"]Minä olen meidän kaveriporukan äiti, joskin puolivahingossa ja luonteeni takia.
Olen kolmekymppinen ja lapseton, mulla on iso kaveriporukka ja olen luonteeltani aika huolehtiva.
Aina on avoimet ovet ja aina on joku yötä täällä. Laitan ruokaa, leivon. Teetä, halauksia ja hoivaa löytyy aina tarvitsevalle. Nytkin yksi elämänsä pakolainen nukkuu vierashuoneessa, illalla soitti että maailma on paha. Laitoin iltapalaa ja sängyn valmiiksi ja silittelin hiuksia kunnes nukahti. Toivottavasti herätessä maailma näyttää paremmalta, ainakin nyt paistaa aurinko ja keittiössä on vastapaistettuja sämpylöitä :)
[/quote]
Kuuluisinpa ystäväpiiriisi!

Vierailija
9/19 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tartteisin äidin, ja oon 31 v...

Vierailija
10/19 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, kohta viiskymppinen. Olen oikeasti miettinyt, mistä äidin saisin. Ikätoivomus 65-90, muulla ei ole väliä kunhan vain olisi tunnemaailmaltaan terve. Äitipalvelua kaivataan.

Vierailija
11/19 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, meitä on enemmänkin...

Vierailija
12/19 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Olen 38-vuotias.

Vierailija
13/19 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haleja kaikille! Nukkukaa hyvin. :)

Vierailija
14/19 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on itsenäistyttävä

Vierailija
15/19 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskokin kelpaisi enemmän kuin hyvin.

Vierailija
16/19 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo omi anopin varaäidikseen (oma on edesmennyt). Äiti sai tyttären, jota lelliä. :)

Jos kansantarinoita anoppien ja miniöiden suhteista on uskominen, se vaatii tuuria, että luonteet sopivat niin hyvin yhteen.

Vierailija
17/19 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kaipaan minäkin ja olen pitkästi yli 40. Edes sisko, täti tai ystävä :(
Anoppi on jo vainaa, sisaruksia ei ole eikä naispuolisia ystäviä.
Multa on jäänyt kaikki naistenvälinen lämpö aivan puuttumaan.

Vierailija
18/19 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton 38v. nainen. Voisin mielelläni ryhtyä jonkun tytön äidiksi. Jos sinulla olisi vielä lapsi,aina parempi.

Vierailija
19/19 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:47"]

Mä voin vuokrata omaani! N21

[/quote]

Saako opiskelija-alennusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi