Mitä kannattaa syödä, että lihon ja saan tissit?
Kommentit (47)
Kokemuksen syvällä rintaäänellä totean, että lihotin itseäni joskus noin 10 kiloa eikä rintoihin tullut mitään, siis mitään ylimääräistä. Sen jälkeen laihdutin vähä vähältä kaikki ylimääräiset ja nyt olen todella tyytyväinen B70-kupin omistaja.
Eivät riipu vanhana-eikä tarvitse heitellä olan yli kun olisivat vanhana tiellä ;)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:38"]
Rasva lihottaa takamusta, kalja vyötäröä. Ehkä sokeri tissejä? Itse olen aika sokeripitoisen ystävä ja mulla kyllä alle 2 kymppisestä on kasvanut rinnat.
[/quote]
Hahah :D Tää oli kyllä päivän paras. Et ole tosissasi. Entäs se kun kaikki ylimääräinen varastoituu rasvaksi?
Ei niitä tissejä kasvata kuin raskaus, eikä kaikilla sekään. A-kuppi on sitäpaitsi ihan OK.
Eikös Soijassa ole hormoonia joka voisi auttaa?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:58"]
Rintoja ei välttämättä saa suuremmiksi.
[/quote]
Tissit ovat pääasiassa rasvaa. Hoikilla naisilla on harvoissa tapauksissa isot tissit, mutta pulleiden naisten tissit ovat isot poikkeuksetta. Eli lihomalla saa tisseistakin isommat.
[/quote]
Minulla ei ainakaan paljoa vaikuta, kun rasva kerääntyy lähinnä reisiin ja mahaan. Ei se kyllä nijstä lähde poiskaan:D Nyt olen vähän alipainoinen, mutta tissit on saman kokoiset kun n.10 kiloa painavampana. Näytin kyllä muuten paremmalta silloin, täytyy yrittää hankkia muutamia kiloja lisää..
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:51"]Minulla ei ainakaan paljoa vaikuta, kun rasva kerääntyy lähinnä reisiin ja mahaan. Ei se kyllä nijstä lähde poiskaan:D Nyt olen vähän alipainoinen, mutta tissit on saman kokoiset kun n.10 kiloa painavampana. Näytin kyllä muuten paremmalta silloin, täytyy yrittää hankkia muutamia kiloja lisää..
[/quote]
Siis ettei tisseistä lähde...Lihon ja laihdun aina samoista kohdista.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:13"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:58"]
Rintoja ei välttämättä saa suuremmiksi.
[/quote]
No ei ainakaan mulla toimi noin... tissit on ihan saman kokoiset, oli painoa sitten 60 tai 80 kiloa... Mulla rasva kertyy tasaisesti muualle, mutta ei tisseihin.
Tissit ovat pääasiassa rasvaa. Hoikilla naisilla on harvoissa tapauksissa isot tissit, mutta pulleiden naisten tissit ovat isot poikkeuksetta. Eli lihomalla saa tisseistakin isommat.
[/quote]
Massanlisääjillä eli painonlisäysjauheilla se onnistuu helpoiten.
Tsekkaa täältä:
http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/lisaravinteet/massanlisays/index.html
Kyllä ne silarit on ainoa vaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:01"]
Aina saunaan mennessä hierot tisseihin voita :D
[/quote]touché
Syö paljon suklaata ja pähkinöitä.
hmm kysy tota asiaa miehiltä! Miehillä ei ole rintoja, mut joskus käy sillein et miehille tulee "man boobsit" jostain syystä...
Karkkia.
T tissit kasvo vuodessa helvetisti
No hyi saatana naiset älkää vaan lihottako itteenne. Kaikki ylimääränen rasva on kuvottavaa! Siis rinnat pitää olla pienet, ja rasvaprossa myös mahd. pieni. Hyi, koskee myös miehiä. Ei ylimääräselle rasvalle! N
Ei niitä millään ruualla saa kasvatettua.
Energia juomilla ja limsalla ainakin maha kasvaa.
Tv.mies
Eräs tuttu nainen sanoi ettei sillä kasva mikään muu kuin perse jos tulee painoa lisää, sekin olisi kaivannut isompia tissejä.
Aina saunaan mennessä hierot tisseihin voita :D
Rasva lihottaa takamusta, kalja vyötäröä. Ehkä sokeri tissejä? Itse olen aika sokeripitoisen ystävä ja mulla kyllä alle 2 kymppisestä on kasvanut rinnat.