Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kannattaa syödä, että lihon ja saan tissit?

Vierailija
09.04.2015 |

Pitää päästä eroon tästä a-kupista!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:58"]

Rintoja ei välttämättä saa suuremmiksi.

[/quote]

Tissit ovat pääasiassa rasvaa. Hoikilla naisilla on harvoissa tapauksissa isot tissit, mutta pulleiden naisten tissit ovat isot poikkeuksetta. Eli lihomalla saa tisseistakin isommat.

Vierailija
42/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Maisalta apua !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:13"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:58"]

Rintoja ei välttämättä saa suuremmiksi.

[/quote]

Tissit ovat pääasiassa rasvaa. Hoikilla naisilla on harvoissa tapauksissa isot tissit, mutta pulleiden naisten tissit ovat isot poikkeuksetta. Eli lihomalla saa tisseistakin isommat.

[/quote]

No tietenkin saa, mutta tässä varmaan haettiin sitä että rinnat kasvaisivat isommiksi suhteessa kroppaan. Mulla on tällä hetkellä isot rinnat kokooni nähden, mutta jos lihoisin vaikka parikymmentä kiloa niin en usko että rinnat kasvaisivat samassa suhteessa.

Vierailija
44/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:38"]

Rasva lihottaa takamusta, kalja vyötäröä. Ehkä sokeri tissejä? Itse olen aika sokeripitoisen ystävä ja mulla kyllä alle 2 kymppisestä on kasvanut rinnat.

[/quote]

No ei todellakaan mene noin. Miehen läskeihin viitataan kaljamahalla koska miehet käyttävät dokaamiseen naisia paljon useimmin kaljaa ja miehillä läski kerääntyy ensimmäisen vyötärön. Siitä tulee sitten "kaljamaha".

Naisilla läski keräänty ensin perseen ympärille ja sen täytyykin olla kookas, että naisen läskit alkavat varastoitumaan myös tisseihin ja vyötärön. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa lihotko kaljalla, siiderillä vai suklaalevyillä.

Vierailija
45/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon parikymppisenä lihonut BMI 14 --> BMI 24 muutamassa vuodessa, eikä kuppikokoni AA kasvanut juuri yhtään, joten laihdutin sit tähän noin BMI 18 kun en mitään iloa normaalipainosta saanut :p

Vierailija
46/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihot, jos syöt sitä mistä pidät. Ihminen on siitä ikävä kone, että pitää kaikesta, missä on energiaa.

Rintojen saaminen on perimästä (lue: tuurista) kiinni. Jotkut saavat vanhenemalla, jotkut lihomalla, jotkut E-pillereillä, jotkut tekemällä lapsia, säälittävät asennuttavat muovitissit ja loput ymmärtävät, että pienilläkin pärjää.

Mitä sinä isoilla rinnoilla teet? Eivätkö ne ole epäkäytännölliset? Jos joku vaate tai tilanne vaatii rintoja, hanki täytetyt rintaliivit. Pienistä pitäviä miehiä on yhtä paljon kuin isoista pitäviä.

Vierailija
47/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissitakuuta en anna mutta kermakakku ja sokerimunkit ja sitten suolaiseksi pizzoja ja muita grillituotteita, juomaksi limsaa. Liikunta minimiin, mene joka paikkaan autolla, jos matkaa on yli 500 metriä.