Näin ihan hirveetä unta
Mies jätti, kun oli kyllästynyt minun kiukkuiluun. Nopeasti löysi uuden naisen, Kinusin miestä takaisin tekstareilla. Törmäsin uuteen naiseen jossain ja vihjailin kokoajan että hänen pitää jättää mieheni. Sitten mies soitti ja kysyi mitä helvettiä oikein meinaan. Sanoin että haluan hänet takaisin ja perheeni yhteen. Nyt kun heräsin, pelkään että mitä jos tämä muuttuu todeksi?!!! Oli ihan kauheeta!
Kommentit (7)
Sun pitää lopettaa nukkuminen ja sitoa miehesi ketjulla itseesi
Alitajuntasi kertoo, että miehesi pettää sinua..
Miehesi kertoo, että alitajuntasi pettää sinua..
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 06:03"]Mua aina ärsyttää ku ihmiset selittää unistaan. Ei oo mitään tylsempää. Varsinkin kun jaaritellaan pitkästi. JAA! No, sun jaarittelu jäi suht lyhyeksi, joten annan anteeksi.
[/quote]
Miks vitussa avaat sitte ketjun "näin hirveetä unta" ?!!
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 06:30"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 06:03"]Mua aina ärsyttää ku ihmiset selittää unistaan. Ei oo mitään tylsempää. Varsinkin kun jaaritellaan pitkästi. JAA! No, sun jaarittelu jäi suht lyhyeksi, joten annan anteeksi.
[/quote]
[/quote]
No aattelin et jos täs olis vaik joku yllättävä käänne.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 06:32"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 06:30"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 06:03"]Mua aina ärsyttää ku ihmiset selittää unistaan. Ei oo mitään tylsempää. Varsinkin kun jaaritellaan pitkästi. JAA! No, sun jaarittelu jäi suht lyhyeksi, joten annan anteeksi.
[/quote]
[/quote]
No aattelin et jos täs olis vaik joku yllättävä käänne.
[/quote]
Miks luulet et ketään kiinostaa sun mielipiteet toisten unista? Narsisti.
Mua aina ärsyttää ku ihmiset selittää unistaan. Ei oo mitään tylsempää. Varsinkin kun jaaritellaan pitkästi. JAA! No, sun jaarittelu jäi suht lyhyeksi, joten annan anteeksi.