Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin ihan hirveetä unta

Vierailija
16.01.2015 |

Mies jätti, kun oli kyllästynyt minun kiukkuiluun. Nopeasti löysi uuden naisen, Kinusin miestä takaisin tekstareilla. Törmäsin uuteen naiseen jossain ja vihjailin kokoajan että hänen pitää jättää mieheni. Sitten mies soitti ja kysyi mitä helvettiä oikein meinaan. Sanoin että haluan hänet takaisin ja perheeni yhteen. Nyt kun heräsin, pelkään että mitä jos tämä muuttuu todeksi?!!! Oli ihan kauheeta!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina ärsyttää ku ihmiset selittää unistaan. Ei oo mitään tylsempää. Varsinkin kun jaaritellaan pitkästi. JAA! No, sun jaarittelu jäi suht lyhyeksi, joten annan anteeksi.

Vierailija
2/7 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää lopettaa nukkuminen ja sitoa miehesi ketjulla itseesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alitajuntasi kertoo, että miehesi pettää sinua..

Vierailija
4/7 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kertoo, että alitajuntasi pettää sinua..

Vierailija
5/7 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 06:03"]Mua aina ärsyttää ku ihmiset selittää unistaan. Ei oo mitään tylsempää. Varsinkin kun jaaritellaan pitkästi. JAA! No, sun jaarittelu jäi suht lyhyeksi, joten annan anteeksi.
[/quote]
Miks vitussa avaat sitte ketjun "näin hirveetä unta" ?!!

Vierailija
6/7 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 06:30"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 06:03"]Mua aina ärsyttää ku ihmiset selittää unistaan. Ei oo mitään tylsempää. Varsinkin kun jaaritellaan pitkästi. JAA! No, sun jaarittelu jäi suht lyhyeksi, joten annan anteeksi.
[/quote]
[/quote]

No aattelin et jos täs olis vaik joku yllättävä käänne.

Vierailija
7/7 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 06:32"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 06:30"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 06:03"]Mua aina ärsyttää ku ihmiset selittää unistaan. Ei oo mitään tylsempää. Varsinkin kun jaaritellaan pitkästi. JAA! No, sun jaarittelu jäi suht lyhyeksi, joten annan anteeksi.
[/quote]
[/quote]

No aattelin et jos täs olis vaik joku yllättävä käänne.
[/quote]

Miks luulet et ketään kiinostaa sun mielipiteet toisten unista? Narsisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme