Epäilen että uusi ihastukseni on entinen narkkari
Juuh elikkäs tollanen ongelma. Miten selvitän tän? En haluu kysyä (koska kaikki pitää tehhä vaikeimman kautta ja kyl se kertois jos haluais)!
Mielestäni merkit on aika varmat, eli;
- sano ekoilla deiteillä et ei oo kokeillu mitään aineita
- se on ilmeisesti jossain vaiheessa vähän niinku tullu uskoon
- se näyttää vähän siltä (vähä sellaset harvat tai sellaset kuluneet hampaat)
- paljon "epäsiistejä" tatuointeja siis sellasia ei ammattilaisella tehtyjä
Ja en nyt tiedä onks se ihastus vai vaan tuttavuus mutta ihan sama.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:10"]No, minusta voi ihan kysyäkin, koska yleensä nää tyypit on jopa "ylpeitä" taustastaan. Miksei siis vois kysyä suoraan? Ja ei siinä minusta mitään outoa ole, mutta vähän miettisin niitä tatuointeja, onko esim vankilassa tehtyjä?
[/quote]
Yleensä [quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:13"]Ymmärrän yskän. Olen itsekin vähän ihastunut ihmiseen, jolla epäilen olevan narkkaritaustaa. Muuten menneet eivät häiritsisi minua, mutta pelko sukupuolitaudeista häiritsee minua...ehkä liikaa?
[/quote]
pistä se testeihin.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:49"]
C-hepatiitti ei todellakaan ole kaikilla potilailla mitenkään ikuinen. Yli 50 prosentilla tartuinnan saaneista se tosiaan "vain lähtee pois", eli koteloituu, niinkuin tuossa joku mainitsikin. Ja tämä koteloituminen tapahtuu yleensä n. 3-5 vuoden sisällä siitä, kun on saanut tartunnan. Huoh.
[/quote]
Ei luku ole 50% vaan 20 % tartunnan saaneista paranee spontaanisti. Ja loput voivat tietysti käydä läpi interferonihoidon jolla virus lähtee melko varmasti.
[/quote]
Huoh. En jaksa alkaa väittelemään tästä aiheesta. Mutta pointtini loppupeleissä oli kuitenkin se, ettei narkkarimenneisyys ja C-hepatiitti välttämättä ole niin paha asia, kuin voisi ensikuulemalta luulla. Ihmisiä on erilaisia. Heippa :-)
[/quote]
Ei siinä mitään väittelemistä olekaan, ei vain tarvitse levittää väärää tietoa.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:22"]
Hepatiitti C on suht yleinen suonensisäisiä käyttäneillä (ja niitä kotikutoisia tatskoja narkkiporukassa hankkineella)..Eli ei aiheeton huoli ap:lla.
[/quote]
C-hepatiitti ei kuitenkaan tartu kovinkaan helposti. Helpoiten se tarttuu esim. neulojen kautta ja näitä tuskin _entinen_ narkomaani tarvitsee enää yhtään mihinkään. Ei sitä C-hepatiittia oikeasti tarvitse hirveämmin pelätä. Ja eihä tässä nyt kenelläkään ole edes varmuutta, että onko ap:n tuttavuudella C:tä vai ei?
Tatuointeja tehdessä ei samoilla ihmisillä käytetä samoja neuloja. Samoja neuloja sen sijaan jotkut käyttävät silloin, kun piikittävät itseään. Mutta sekään ei tarkoita, että C olisi välttämättä tarttunut.
On myös hyvin mahdollista, että vaikka olisi saanut kerran C-hepatiitin, niin se on voinut lähteä pois eikä sitä ole enää. Tätä käy aika usein. Toinen asia mikä on hyvin mahdollista, on myös se, että ap:n tuttavuus on hoidattanut C:n pois itse.
[/quote]
Itse ainakin "värikkäimpinä" vuosinani keitin värkit kun narkkasin, jos joku oli niitä käyttänyt ja olin paljon "läheisessä kanssakäymisessä" ja tekemisissä narkkareiden kanssa seurustelinkin muutaman kanssa eikä mitään tautia
No ei kyllä itelle tulis mieleen alkaa valehteleen omasta menneisyydestä. Mutta en tiedä, saattaisin ehkä jättää kertomisen vähän myöhemmälle, tai sit toisaalta riippuen henkilöstä voisin olla hyvinkin avoin. Hmm. Mutta siis jos se valehtelee, niin jäähän se kiinni. Oliko mitään muuta ulkonäköseikkojen lisäksi mikä pisti miettimään? Niin ja c:ltä ja muiltakin kannattaa joka tapauksessa suojautua kondomilla.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:23"]
Oliko mitään muuta ulkonäköseikkojen lisäksi mikä pisti miettimään?
[/quote]
No se on nyt 30+ ja opiskelee ammattia, joo tiedän, ihan normaalia, mutta se ei puhu mitään että mitä se on ennen tehny duuniks tms. Eli ei oikeen paljasta mitään menneisyydestä. Mun mielestä se on vähän epäilyttävää.
-ap
Mua epäilyttäisi tuossa eniten onko tyyppi NYKYINEN narkkari. Jos tyypissä on mielestäsi viitteitä huumeisiin, todennäköisesti et kuvittele omiasi ja ehkä ikävintä olisi, että hänellä olisi yhä sidoksia huumeisiin/huumepiireihin, tai jopa käyttäisi niitä. Itse juoksisin karkuun.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:48"]
Mua epäilyttäisi tuossa eniten onko tyyppi NYKYINEN narkkari. Jos tyypissä on mielestäsi viitteitä huumeisiin, todennäköisesti et kuvittele omiasi ja ehkä ikävintä olisi, että hänellä olisi yhä sidoksia huumeisiin/huumepiireihin, tai jopa käyttäisi niitä. Itse juoksisin karkuun.
[/quote]
Ei se ainakaan nyt käytä, opiskelee sellasta alaa et ei pysty. Tai no ainahan sitä pystyy ja vaikka mihin mutta tiedätte varmaan mitä tarkoitan.
Joo ja JOS se on entinen narkki ni eniten mua vaivaa se että jos se tuntee jotain epäilyttävää porukkaa tai jotku epäilyttävät vaik vaanii sitä tai jotain ,joo oon vähä herkkä :D Tyylii mut kidnapattais joidenki vanhojen erimielisyyksien takia :DDD
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:49"]
C-hepatiitti ei todellakaan ole kaikilla potilailla mitenkään ikuinen. Yli 50 prosentilla tartuinnan saaneista se tosiaan "vain lähtee pois", eli koteloituu, niinkuin tuossa joku mainitsikin. Ja tämä koteloituminen tapahtuu yleensä n. 3-5 vuoden sisällä siitä, kun on saanut tartunnan. Huoh.
[/quote]
Ei luku ole 50% vaan 20 % tartunnan saaneista paranee spontaanisti. Ja loput voivat tietysti käydä läpi interferonihoidon jolla virus lähtee melko varmasti.
[/quote]
Huoh. En jaksa alkaa väittelemään tästä aiheesta. Mutta pointtini loppupeleissä oli kuitenkin se, ettei narkkarimenneisyys ja C-hepatiitti välttämättä ole niin paha asia, kuin voisi ensikuulemalta luulla. Ihmisiä on erilaisia. Heippa :-)