Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
tiedätkö työkavereidesi palkat?
08.01.2015 |
Tiedättekö suunnilleen saatteko samaa palkkaa kuin kolleganne? Jos joku saa enemmän/vähemmän, mikä voisi olla syy? Itse sain selville että kollega saa jostain syystä pari sataa euroa enemmän kuin minä. Ollaan oltu about sama aika töissä ja tehdään hyvin samankaltaisia töitä. Tämä asia vaivaa minua ja juuri hyväksyin uuden palkkani kehityskeskustelussa, vähän huijattu olo nyt :(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En tiedä. Mielelläni tietäisin, mutta toisaalta en halua, että työkaverit tietäisivät omani.