Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkuraskauden outo kohdun supistelu

Vierailija
09.04.2015 |

Kaipaisin vähän neuvoja tai apua, mulla on nyt parina yönä ja tänään viimeksi päivällä kun nukuin niin alavatsa/kohtu mennyt ihan kovaksi ja olen tuntenut sellasia menkkamaisia kipuja, kivut ja kohdun kovettuminen kestäneet noin 20min, jonka jälkeen olo taas normaali. Kellään muulla tällaista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja tosiaan raskausviikkoja vasta 10+5

ap

Vierailija
2/9 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viikolla 4-6 kipuja, jotka tulkitsin kohdun kasvamiseksi, mutta em kaltaista ei ole ollut. Kysy neuvolasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Braxton-Hicks, luultavasti niitä ja voivat alkaa aikaisinkin. Yleensä harmittomia. Minulla ollut molemmissa hyvin menneissä raskauksissa.

Vierailija
4/9 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolaan seuraavan kerran soittoaika vasta maanataina, silloin siis soittoa sinne. ja googlasin noita braxton-hicks supistuksia, jospa ne sitten niitä olisi, toivottavasti! pelko on vaan ihan kauhea kun viime raskaus päätyi keskeytyneeseen keskenmenoon, ei osaa ottaa rennosti sitten yhtään!
ja 4 missä vaiheessa sulla alkoi nuo supistukset?

Vierailija
5/9 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 oli siis ap

Vierailija
6/9 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että on nimenomaan supistuksia? Kohdun kasvukivut voi olla koviakin kramppeja.

Vierailija
7/9 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis ole todellakaan varma että mitä nuo on ollut! kipu vaan on sellaista vähän samanlaista kun itsellä kuukautiskivut on, ehkä vähän lievempää ja tosiaan kun kohtu tai alavatsa menee ihan kovaksi ja kivut kestää sen 20min. toivon tosiaan että olis vaan ihan asiaan kuuluvia juttuja!
ap

Vierailija
8/9 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi ne toisessa jo rv 6 paikkeilla. -5-

Vierailija
9/9 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös alkuraskaudessa kovia kramppeja/kiristyksiä alavatsalla. En oikein tiedä mitä ne oli, mutta supistellut on kyllä enemmän ja vähemmän koko ajan. Nyt rv 25 menossa ja 2. raskaus. Ekassa ei supistellut ennen synnytystä lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi