Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysi ikäinen kotona asuva KULUT

Vierailija
09.04.2015 |

Onko paikalla muita täysi-ikäistyneiden lasten vanhempia? Joilla lapsi asuu kotona vielä?

Maksaako lapsi teille asumisestaan, kuinka paljon, tienaako itse yms yms? Annatteko rahaa esim. vaatteisiin?

Meillä juuri 18 vuotta täyttänyt tyttö, saa tukia n 300e kuukaudessa, opiskelee. Maksaa ruokarahaa 40e kuussa, sekä vaatteensa ja menonsa itse. Käytännössä siis asuu ilmaiseksi mutta emme anna rahaa.

Jos lainaa autoa niin maksaa itse bensat.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:29"]Mun lapsi asui valmistumisen jälkeen 25-vuotiaaksi kotona. Ja säästi kaikki rahansa, kunnes osti velattoman asunnon. Turhaa kituuttaa jos voi asuntolainavaiheen ohittaa.
[/quote]
Taisi olla poika.

Vierailija
62/62 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:20"]"oispa meillä muillakin samat mahdollisuudet" paljastaa mölyn pelkäksi kateudeksi.

En ymmärrä tätä. Jos perheellä menee hyvin ja on varaa, niin miksei lapsia voisi auttaa taloudellisesti? Onko se sinulta pois jotenkin?
[/quote] Kokoomusäitykkä yli 45 v vastaan 18 v köyhä opiskelija, ei kannata edes vertailla mielipiteitä. Kyllähän köyhien perheiden lapset ovat köyhiä pitkän aikaa ennenkuin saavat vakituisen työn. Varmasti tuntevat katkeruutta kermaperseitä kohtaan, koska varakkaat teinit saa heti uusia vaatteita kun pyytää. Yh duunarin teini joutuu tekee koulun päälle töitä et saa esim. Meikkejä, laukun, kengät, puheaikaa...Tottakai saa auttaa jos on varaa, mutta arvostusta muiden teinien silmissä ei saa rahalla. Rikkaita pilkataan, koska saavat kaiken valmiiksi. Kummanko seura kiinnostaa enemmän reipasta, omillaan toimeentulevaa, säästäväistä nuudelinsyöjänuorta, toisen samanlaisen seura vaiko kermaperseesn seura ?.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan