Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tapasit kumppanisi?

Vierailija
09.04.2015 |

Missä olette tavanneet kumppaneitanne ensimmäisiä kertoja ja miten suhde lähti etenemään? Kiinnostaa tietää voiko Suomessa tavata tulevaa kumppania missään muualla kuin jossain bileissä tai baarissa. Aina sanotaan myös, että kukaan ei tule hakemaan kotoa, mutta onko tästä varmaa todistetta, että ei ole haettu kotoa? Ehkä jotain jehovaa on saattanut jopa onnistaa. Ehkä on jopa mahdollista, että joku notkea telinevoimistelija kiipeää tikkaita pitkin ikkunasta tänne peräkamariinikin.

- P21 (Peräkamaripoika) 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kautta juhlissa, Menin vaa rohkeesti juttelee.

Vierailija
22/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme yökerhossa, numerot talteen ja mies otti yhteyttä parin päivän päästä. Siitä sitten se lähti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineinä kesätöissä 15 vuotta sitten :)

Vierailija
24/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa vaihdettiin kännissä numeroita. Mies sitten soitti ja mentiin elokuviin.

Vierailija
25/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Mies tuli asiakkaaksi ja antoi numeronsa.

Vierailija
26/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ircissä yli 20v sitten.

Vierailija
27/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kumpparini Prismassa. Alkaa olemaan jo puhkikäytetty. Pitäis hommata uudet.

Vierailija
28/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan välittänyt bileistä tai baareista. Minulla on surkea viinapää, alan oksentaa jo kolmannesta annoksesta, ja selvin päin en humalaisia jaksa, joten eipä ole tullut juhlimassa käytyä. 3 seurustelusuhdetta on sitli ollut. Löytöpaikat:

- ensimmäinen löytyi kaupan kassajonosta. Alkoi siinä höpötellä jotain ja flirttailla. Tapasimme myöhemmin samassa kaupassa ja silloin kysyi kahville ja minä suostuin. Siitä se alkoi.

- Toinen löytyi yliopistolta, kuului yliopiston henkilökuntaan ja minä olin opiskelija. 

- Aviopuoliso sitten löytyi yli kolmekymppisenä työpaikalta. Tuli viereiseen työpisteeseen avokonttorissa istumaan, kaverustuttiin ja lopulta ihastuttiin.

Vierailija
29/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus kotipileet :)

Vierailija
30/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva vaimoni ja lasteni äiti katsoi silmiin ja lausui vain kaksi kaunista sanaa: yks koffi. Se oli ihastusta ensi korkkauksella.

Vierailija
31/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani löytyi harrastuksesta :)

Vierailija
32/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi24 treffeistä :D tämän nykyisen löysin, kauan kirjoiteltiin ennenkuin tavattiin.
Aiemmat baarista ja kavereiden kautta.

Vierailija
33/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 treffeillä. Vaihdettiin muutama viesti keskiviikkona ja perjantaina tavattiin. Oli ikäänkuin sokkotreffit, sillä kumpikaan ei älynnyt pyytää kuvaa, koska asiat tapahtuivat aika nopeasti. Pihalla minua oli sitten vastassa niiiin upea mies <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme