Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tapasit kumppanisi?

Vierailija
09.04.2015 |

Missä olette tavanneet kumppaneitanne ensimmäisiä kertoja ja miten suhde lähti etenemään? Kiinnostaa tietää voiko Suomessa tavata tulevaa kumppania missään muualla kuin jossain bileissä tai baarissa. Aina sanotaan myös, että kukaan ei tule hakemaan kotoa, mutta onko tästä varmaa todistetta, että ei ole haettu kotoa? Ehkä jotain jehovaa on saattanut jopa onnistaa. Ehkä on jopa mahdollista, että joku notkea telinevoimistelija kiipeää tikkaita pitkin ikkunasta tänne peräkamariinikin.

- P21 (Peräkamaripoika) 

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruttopuistossa vappuna.

Vierailija
2/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on haettu kotoa, muutaman kerran jopa. Itsekkin olen (sattumalta) mennyt tuntemattoman miehen kotiin ja nyt ollaankin jo useampi vuosi oltu erottomattomat. Eli kyllä sinne kotiin voi tupsahtaa unelma kumppani kuin katalogista olisi tilannut konsanaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltoasemalta. Oltiin kumpikin kavereille kuskeina ja sitte urkin nron selville ja pyysin kahville. Nyt 12v takana ja 2 lasta. Miehen ensimmäiset sanat esikoiselle synnytys salissa oli että "tän siitä saa kun lähtee vieraiden naisten kanssa kahville".

Vierailija
4/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt ole vastaus jonka haluat mutta baarista yhden illan juttu. Sen jälkeen melkeinpä muutettiin saman katon alle, muutaman yön yhteensä taisin nukkua edellisessä kodissa. Hyvin on kestänyt rakkaus vuosia ja kiihkeäkin suhde edelleen ;) on nykyään aviomieheni ja lasteni isä.

Tämä on ainoa seurustelusuhteeni mutta minua on isketty kaupoissa, kadulla, metrossa.. (en ole mikään ylimaallinen kaunokainen, normaali ja pikkuisen turhankin "kurvikas"). Yllättävin oli kun kävin aikuislukiolla eräässä yo-kokeessa ja sain jonkin aikaa sen jälkeen tekstiviestin. Mies oli nähnyt minut siellä, katsonut mihin istun kokeessa ja istumapaikan numeron perusteella selvittänyt nimeni. Sitä kautta sitten selvittänyt numeroni. En lähtenyt kahville koska olin silloin jo mieheni kanssa mutta oli ainakin yritystä edes vähän :)

Vierailija
5/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa. Olin selvä, mies kauheassa kännissä. Toisella kertaa mies oli selvä, minä kauheassa kännissä. Kolmannella kerralla oltiin sitten molemmat selviä. Siitä se sitten lähti 19 vuotta sitten.

Vierailija
6/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilokivi JKL. Ensin konsertissa helmikuussa sitten seuraava tapaaminen lokakuussa blueslivessä. Yhdessä 25 vuotta. Terveisiä tutuille!

Vierailija
7/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa yhteisten kavereiden kautta

Vierailija
8/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa tavattiin 16 vuotta sitten serkkuni kotibileissä (minä olin sillon vielä alaikäinen), sitten ystävystyttiin ja puoli vuotta sitten rakastuttiin :D Alkuun kumpikin vaan tuijotteli toista ja hoki "Mä en olis IKINÄ uskonut.."

Eli kyllä, ystävyys nähtävästi voi muuttua rakkaudeksi, pitkänkin ajan jälkeen. Onneksi <3

Vierailija
9/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo, ja melkein heti muutettiin saman katon alle. Hittojako tässä enää odotellaan, kun 16 vuotta meni jo :D

-22

Vierailija
10/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no ihan ekaa kertaa leikkipuistossa. Minä olin 5v. ja mies seitsemää vuotta vanhempi. Tuohon aikaan yllättäen liikuttiin pikkusen eri porukoissa :D

Nojoo, emmä oikein osaa sanoa, milloin suhde oikein alkoi. Ollaan kuitenkin tunnettu ihan muksuista lähtien ja liikuttu jossakin vaiheessa samoissa porukoissa (siis nuorina aikuisina). Yhtäkkiä vain huomattiin että ollaan kiinnostuneita toisistamme. Ikää minulla oli tuolloin 23v. ja miehellä 30v.

Vierailija
11/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppakyydin kautta :)

Vierailija
12/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot or notista :D
Yllätyin itsekkin miten sieltä saattoi löytyä sellainen aarre.

Vierailija
13/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:23"]

Tapasimme yökerhossa, numerot talteen ja mies otti yhteyttä parin päivän päästä. Siitä sitten se lähti :)

[/quote]

Sama

Vierailija
14/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija asuntolan yhteisessä olohuoneessa.

Eli asuttiin eri rakennuksissa mutta kaikille kompleksissa asuville oli yhteinen tv huone. eli löytyi omasta olohuoneesta :)

Vierailija
15/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa töiden kautta.

Vierailija
16/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä! Oli viel mun pomo, nykyisin sama työpaikka mutta eri tiimit. Salassa pysyttiin yllättävän pitkään ja paljastuttuamme työkaverit otti tosi hyvin. Tulevaisuus näyttää hyvältä ;) niin ja vahingossa tavattiin vapaa ajalla, sinkkuja kumpikin ja ei mitään isku yrityksiä vaan asiallinen työsuhde ennen kuin vapaalla tutustuttiin.

Vierailija
17/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junasta. Mies tuli istumaan vastapäätä ja höpöttelemään mukavia :)

Vierailija
18/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa, yhden yön juttu, mutta kävikin niin et nyt ollaan naimisissa ja vauva tulossa.

Vierailija
19/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ainakaan baarista löytänyt kuin sydänsuruja kun siellä aikoinaan aktiivisesti ramppasin sinkkuna. Avopuolisoni olen tavannut opiskeluiden parissa. :)

Vierailija
20/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä menin tavattiin. Pikkuhiljaa tutustuttiin ja yhtäkkiä huomasin olevani ihastunut. Ekojen treffien jälkeen vaihdoin työpaikkaa ja seurustelu alkoi vakavammin. Nyt ollaan oltu naimisissa pari vuotta ja esikoinen syntyy loppukesällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi