Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että naapurin yh-äiti vie mieheni

Vierailija
25.12.2021 |

Aina hymyilevät toisilleen kohdatessaan ja usein jäävät juttelemaan. Hän välillä pyytää mieheltäni apua autonsa huoltamiseen ja mies auttaa mielellään.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkään, että ap ei ikinä lopeta näiden keksittyjen aloitusten tekemistä.

Vierailija
22/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole mikään esine, joka voidaan viedä. Mikäli mies sen naapurin matkaan lähtee, niin mies tekee sen ihan itse, omana valintanaan.

Sulla ei selkeesti ole hirveesti kokemusta miehistä. Mies todellakin on vaan yhden asian kohde ja se on niin helposti vietävissä. Ei kummosia temppuja edes tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei ole yksiavioinen.

Ei olekaan, eikä tämän hokeminen liity aloitukseen millään lailla. :)

Vierailija
24/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, jos meininki kuten meillä. Muijalta ei saa ikinä mitään läheisyyttä/hellyyttä, eikä kiitosta. Kaikkeen vaan saa olla syyllinen.

Vierailija
25/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin nuori nainen pyysi miestäni asentamaan jouluvaloja terassin kattoon kun ei muka itse yletä. Tottakai mieheni 190 senttisenä oikeen kiirehti auttamaan neitoa pulassa. Nyt mies oli saanut naiselta konvehtirasian kiitoskortilla jossa ei edes minun nimeäni ollut! Kortin laitoin roskiin 😡

Vierailija
26/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille naapurin vamppi tuli aina jonkun purnukan kanssa kun kansi muka lujassa. Mies sitten ilomielin esitteli voimiaan ja avasi naikkoselle purnukan! Että otti aivoon kun niin läpinäkyvästi yritti miestäni vikitellä!

Olisit ostanut sille semmoisen apuvälineen, millä saa nostettua purnukan kantta, että ilmaa menee ja poks, kannen saa helposti auki. Semmoisen jota vaivalloiset ja vanhukset käyttää. < noilla viitesanoilla vielä. ;)

Tokihan se olisi sitten keksinyt jotain muuta, mutta sulla on palsta puolellasi keksimään vastavetoja. :)

Vierailija
27/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies on noin epäluotettava häntäheikki, niin parempi kun annat mennä vaan. Kyllähän sitä pitää voida luottaa kumppaniin, eihän siitä muuten mitään tule. Jos jo joku naapurin yh laittaa sinulla epäilyt liikkeelle, niin eipä taida kovin kummoinen luottamus olla.

Vierailija
28/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin nuori nainen pyysi miestäni asentamaan jouluvaloja terassin kattoon kun ei muka itse yletä. Tottakai mieheni 190 senttisenä oikeen kiirehti auttamaan neitoa pulassa. Nyt mies oli saanut naiselta konvehtirasian kiitoskortilla jossa ei edes minun nimeäni ollut! Kortin laitoin roskiin 😡

Suklaat maistui?

Vierailija
29/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole mikään esine, joka voidaan viedä. Mikäli mies sen naapurin matkaan lähtee, niin mies tekee sen ihan itse, omana valintanaan.

Sulla ei selkeesti ole hirveesti kokemusta miehistä. Mies todellakin on vaan yhden asian kohde ja se on niin helposti vietävissä. Ei kummosia temppuja edes tarvita.

Todennäköisesti enemmän kuin sinulla. Mies ei ole hyvästä parisuhteesta "vietävissä", vaikka joku baariruusu niin kuvitteleekin. On lapsellista väittää, että kaikki miehet ovat samanlaisia. Ikä opettaa toivottavasti myös sinulle, että eivät ole. -sivusta-

Vierailija
30/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille naapurin vamppi tuli aina jonkun purnukan kanssa kun kansi muka lujassa. Mies sitten ilomielin esitteli voimiaan ja avasi naikkoselle purnukan! Että otti aivoon kun niin läpinäkyvästi yritti miestäni vikitellä!

Meillä kävi sama!

Mies lähti purnukan kanssa.ei ole sen koommin näkynyt.

Vierailija
31/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että oma kokemuksesi miehistä on sellainen, että juoksevat vain perseen perässä. Ehkä kun vähän vanhenet, ymmärrät, että toisenlaisiakin on. sivuhuomio

Vierailija
32/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nusaseekohan ne piankin...

Vierailija
33/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä usein keksittyjä juttuja mutta monesti totta toinen puoli ja kyllä tuollaisia "avuttomia" naisia on jotka aina miehiltä pyytää apua. Mies lähtee aika helposti toisen naisen matkaan jos otollinen hetki ja kotona ongelmia.

Vierailija
34/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mukavaa katsella naapuritalossa asuvaa yh-äitiä, söpö blondi. Ei ikävä kyllä ole apua pyytänyt.

Vierailija
35/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mustasukkaisia naisia kommentoimassa. Minun exä oli auttavainen. Auttoi naapurin naista, kun putket oli jäässä. Siskoani jne... Eikä se minua häirinnyt. Eron jälkeen auttaa minuakin, jos tarvitsen apua. Hyvin harvoin, koska minulla on ystävä ja sukulaisia miehiä. Koskaan ei oo ollut aikomustakaan iskeä heitä.

Vierailija
36/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti enemmän kuin sinulla. Mies ei ole hyvästä parisuhteesta "vietävissä", vaikka joku baariruusu niin kuvitteleekin. On lapsellista väittää, että kaikki miehet ovat samanlaisia. Ikä opettaa toivottavasti myös sinulle, että eivät ole. -sivusta-

Ikä nimenomaan on opettanut mulle, että ovat vietävissä. Mies lähtee suhteesta kuin suhteesta. Se on niin monet kerrat nähty.

M59

Vierailija
37/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä nimenomaan on opettanut mulle, että ovat vietävissä. Mies lähtee suhteesta kuin suhteesta. Se on niin monet kerrat nähty.

M59

Miksi käyt iskemässä muiden miehiä?

Vierailija
38/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun eron jälkeen kymmenkunta saman taloyhtiön miestä oli "apua tarjoamassa", jos olisin sitä vaille. Osa sanoi tuovansa punaviinipullonkin, jos vain auttamaan pääsee.

Pahinta oli, kun yksi nainen koitti aina tunkea miestään mun luo auttamaan. Halusi varmaan äijästään eroon...

Vierailija
39/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut että joku olisi naapurista löytänyt uuden puolison vaan työpaikoilta kylläkin ja nähnyt perheellisten sala suhteita työpaikoilla. 

Vierailija
40/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on nykyään työpaikan mies, joka ehdoin tahdoin halusi lähteä kuskaamaan kaltaistani yh-raasua huonekalukaupoille. Tuli vielä kukkakimpun kanssa ovelle noutamaan.