Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että naapurin yh-äiti vie mieheni

Vierailija
25.12.2021 |

Aina hymyilevät toisilleen kohdatessaan ja usein jäävät juttelemaan. Hän välillä pyytää mieheltäni apua autonsa huoltamiseen ja mies auttaa mielellään.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on niin älyttömän kilttejä ja auttavaisia etteivät edes huomaa että ”avun tarvitsija” ei oikeasti apua tarvitse vaan on täysissä iskupuuhissa. Huomaan tämän omassa miehessäni. Se on just semmoinen ”pääsin tänään auttamaan!” -tyyppi ja tuo piirre tulee esiin joka päivä. Viimeksi tässä joulun aatonaattona meinas mennä aivan päreet koska olen itse vähän itsekkäämpi; Oltiin ajettu sumeassa lumipyryssä tunti tolkulla ja tyyliin saman verran oltiin aikataulusta jäljessä niin mitä tekee mun mies; bongaa HUOLTAMON pihalta toisen miehen vaihtamassa rengasta ja onkin sen vessareissunsa sijaan ollutkin kymmeniä minuutteja siellä hyysäämässä! Lainaa tälle työkaluja, fikkaria ym ja hihkaa mulle ovenraosta että hei, meidän työkalut ja fikkari on tolla tyypillä tossa, menen sinne vessaan nyt ja jos tuo rengas saadaan paikalleen tässä välissä niin se tuo ne sitten tähän..

Jälkikäteen kadutti että olin ite niin takakiree, onneksi mun mieheni on niin ihana ja avulias että auttaa vierasta kuin vierasta pulassa kuin pulassa, ajasta tai aikatauluista riippumatta.

Naapurin naisesta en sano mitään, itselläkin huonoja kokemuksia, mutta jotkut miehet on luonteeltaan sankareita, ehkä sinunkin on?

Vierailija
42/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sinun toimittava nopeasti!!!

Tarjoa miehellesi suikkaria ja peppuseksiä joka päivä!

Tee hyvää ruokaa ja siivoa kämppä pyytämättä joka päivä!

Osta jääkaappiin muutamaa eri olutta, joka päivälle pari kolme!

Älä räkytä!

Älä kyseenalaista!

Arvosta miestä!

Ja sen jälkee mieti tätä: se naapurin nainen on päässyt kaikesta tästä eroon. Kummalla on asiat paremmin?

Mutta silti kaipaa sitä, ja ennen kaikkea isoa, kovaa, suonikasta peenistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin nuori nainen pyysi miestäni asentamaan jouluvaloja terassin kattoon kun ei muka itse yletä. Tottakai mieheni 190 senttisenä oikeen kiirehti auttamaan neitoa pulassa. Nyt mies oli saanut naiselta konvehtirasian kiitoskortilla jossa ei edes minun nimeäni ollut! Kortin laitoin roskiin 😡

Miksi siinä olisi ollut sinun nimesi? Ethän sinä tehnyt mitään hänen hyväkseen. Miehelläsi se kova, suonikas peenis on ja karvaiset kassit joita naapurin nainen himokkaasti nuoli.

Vierailija
44/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kun eron jälkeen kymmenkunta saman taloyhtiön miestä oli "apua tarjoamassa", jos olisin sitä vaille. Osa sanoi tuovansa punaviinipullonkin, jos vain auttamaan pääsee.

Pahinta oli, kun yksi nainen koitti aina tunkea miestään mun luo auttamaan. Halusi varmaan äijästään eroon...

Otitko ahtëriin kaikilta?

Vierailija
45/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehellesi tarpeeksi pillua.

Jos pettämisen pelossa saa pitää aurauskulmia jatkuvasti auki niin sellainen mies saakin mennä höyläämään muita, en jäisi kaipaamaan.

Vierailija
46/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sinun toimittava nopeasti!!!

Tarjoa miehellesi suikkaria ja peppuseksiä joka päivä!

Tee hyvää ruokaa ja siivoa kämppä pyytämättä joka päivä!

Osta jääkaappiin muutamaa eri olutta, joka päivälle pari kolme!

Älä räkytä!

Älä kyseenalaista!

Arvosta miestä!

Ihana mies olet, kerta kaikkiaan. Vaikka peräsuoli sinullekin maistuu. Mutta miehen sijaan oma kotiorja kuitenkin vie voiton.

Vierailija
47/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille naapurin vamppi tuli aina jonkun purnukan kanssa kun kansi muka lujassa. Mies sitten ilomielin esitteli voimiaan ja avasi naikkoselle purnukan! Että otti aivoon kun niin läpinäkyvästi yritti miestäni vikitellä!

Kasvata habaa niin voit auttaa naapuriasi itse, ei tarvitse miestä vaivata.

Vierailija
48/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin nuori nainen pyysi miestäni asentamaan jouluvaloja terassin kattoon kun ei muka itse yletä. Tottakai mieheni 190 senttisenä oikeen kiirehti auttamaan neitoa pulassa. Nyt mies oli saanut naiselta konvehtirasian kiitoskortilla jossa ei edes minun nimeäni ollut! Kortin laitoin roskiin 😡

Miksi sinua olisi pitänyt kiittää? Olitko ehkä kannustamassa ja/tai pitämässä seuraa asennusurakan aikana?

Vierailija
49/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aiheestakin huolissasi. Jokainen hymy ja juttelu on askel kohti nu*sintaa.

Vierailija
50/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies vieraan naisen iskuyritykset huomaa ja on sitten oma asia miten niihin reagoi. Meidän naapuri esittelee oikein mielellään vartaloaan pihallaan, jos satun olemaan terassilla. Pari kertaa ilman yläosaa.

Ei kiinnosta ja vaimo tietää sen ja sen takia suhtautuu asiaan huumorilla. Aika noloa, mutta joillakin on pakonomainen tarve flirttailla varattujen miesten kanssa.

Vierailija
51/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapuri olisi kohtelias, hän kysyisi ap:ltä ehtiikö hänen miehensä.

Vierailija
52/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se naapurin yh ja kyllä se oli niinpäin, että naapurin mies juoksi ja kuolasi perässä torjunnoista huolimatta.

Valitettavasti rouva näki mitä halusi ja tuli ovelle huutamaan.

Enkä siis tosiaan ollut yhtään kiinnostunut äijästä.

Vierailija
53/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo työpaikat ja harrastustoiminta on sellasia paikkoja missä herkästi pettää ja tulee ero nykyisen kumppanin kanssa.

Jos haluatte pelata varman päälle niin ottakaa kumppaniksi sellanen kuka on mahdollisimman vähän tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Mun naapurustossa varattu ihminen flirttailee mulle kun talkoissa ollaa oltu usein samaa aikaa ja se on varattu.

Vierailija
54/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään etyä äitini yh mies vie vaimoni.

Taas vaihamassa meidän auton renkaita.

Joulu iltana. Voi hyvääjoulua

Vierailija
55/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna miehellesi tarpeeksi pillua.

Jos pettämisen pelossa saa pitää aurauskulmia jatkuvasti auki niin sellainen mies saakin mennä höyläämään muita, en jäisi kaipaamaan.

Eli syy ja seuraus samassa paketissa.

Vierailija
56/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap.lla itsellään jokin mustasukkaisuusongelma ja siksi kehittelee tällaisen tarinan tilanteesta ulospääsyyn?!

Vierailija
57/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

komptaan  tuota  yläkerran nainen tuli pyytämään pesukoneen letkun laitossa ja kun menin oli aamutakissa siinä kyykkäämässä ja ei jäänyt epäselväksi kuppikoko eikä muukaan

sit  muutaman päivän päästä illalla piti mennä sen luokse kahveelle/viiniä ja jos oikein muistan känniltäni niin sillä oli yöpöydän lootassa sauva jolla availin persereikää sillä aikaa kun vetelin takaapäin vituiksi, sitten vaihdoin sauvan ja lerssin  kanssa paikkaa. muistikuvat loppuu tuohon. onneksi jäi yhteen kertaan oli mahoton muija paneen mutta tulipahan hoideltua sekin

Vierailija
58/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se Risto hyvännäköinen ikäisekseen.

Kiitos. Toki minä itsekin sen tiedän.

Vierailija
59/60 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

komptaan  tuota  yläkerran nainen tuli pyytämään pesukoneen letkun laitossa ja kun menin oli aamutakissa siinä kyykkäämässä ja ei jäänyt epäselväksi kuppikoko eikä muukaan

sit  muutaman päivän päästä illalla piti mennä sen luokse kahveelle/viiniä ja jos oikein muistan känniltäni niin sillä oli yöpöydän lootassa sauva jolla availin persereikää sillä aikaa kun vetelin takaapäin vituiksi, sitten vaihdoin sauvan ja lerssin  kanssa paikkaa. muistikuvat loppuu tuohon. onneksi jäi yhteen kertaan oli mahoton muija paneen mutta tulipahan hoideltua sekin

Mitähän iloa on seksistä, josta ei edes muista mitään? Toki, jos meinaa tulla ensimmäisten sekuntien aikana, suojakänni pelastaa ja pystyy jyystämään pidempään.

Vierailija
60/60 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun miehet on niin avuliaita.