Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa outoa, tykkäsin eräästä tinderprofiilista ja siitä tuli mätch. Minulla on siis gold ja tämä kyseinen henkilö ei ollut sillä minusta tykänneiden listalla, koska siellä ei ollut kuin yksi minusta tykännyt profiili.

Vierailija
25.12.2021 |

Vähän kummastuttaa, että miten buginen tuo sovellus oikein on, että kuinkahan monta minusta tykännyttä profiilia en näe. Onko muille käynyt samalla tavalla?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä sun matchillakin on gold & yksityisyysasetykset korkealla.

Vierailija
2/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä sun matchillakin on gold & yksityisyysasetykset korkealla.

Ei sellaista asetusta siellä ole.

T. Gold käyttäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis se omistaja vihaa androidia ja sen takia android versio on niin buginen.

Lisäksi poistavat ominaisuuksia. Ei voi järjestellä uusien mätchien perusteella. Vähän aikaa sitten poistivat mahdollisuuden nähdä profiilitekstejä. Mitähän ne järjen jättiläiset ajattelivat siinäkin.

Vierailija
4/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Gold tykkääjät ovat aina ihan hirveitä. Hyvät mätchit eivät useinkaan ole siellä Gold listalla. Uskonkin, että Gold perustuu siihen, että käyttäjä ostaa sen koska siellä näkyy 99+ tykkäystä, uskoen, että siellä on hyviä mätchejä. 

Vierailija
5/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli platinum käyttäjä

Vierailija
6/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä hu ll uuden määrää. Elämä on sovellusten ulkopuolella, kokeilkaas huviksenne.

Matchit ja Goldit on yhtä tyhjän kanssa, pelkkää ajanvietettä. Huonoa sellaista.

Vierailija
7/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä hu ll uuden määrää. Elämä on sovellusten ulkopuolella, kokeilkaas huviksenne.

Matchit ja Goldit on yhtä tyhjän kanssa, pelkkää ajanvietettä. Huonoa sellaista.

Itse löysin täydellisen kumppanin sieltä. Jos kuudes joulu yhdessä ja jälkikasvua tulossa. 

Vierailija
8/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että minulle kävi pari päivää sitten samalla tavalla. En kuitenkaan juuri ennen tarkistanut tykkääjien listaa niin en ole täysin varma.

Vierailija
9/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin täydellisen kumppanin sieltä. Jos kuudes joulu yhdessä ja jälkikasvua tulossa. 

Seurustelen tällä hetkellä naisen kanssa, joka löytyi Tinderistä.

Vierailija
10/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne täydellisen kumppanin etsijät kyllä tiedetään...

Vierailija
11/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmas' on monta ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.

Vierailija
12/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma toimii juurikin näin, jos sillä APn matchillä on Gold tai Platinum -tilaus ja päällä asetus Privacy Settings > Control Who Sees You == "Only People I’ve Liked"

Vierailija
13/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin kahden mätchin kanssa että ne vaan ilmestyi sinne listalle. En muista tykänneeni kummastakaan. Molempia kyllä olen pannut. Kuvatkaan eivät oikein täsmänneet todellisuuden kanssa. Olikohan ne virheitä matrixissa?

Vierailija
14/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulle kävi ihan sama! Ja tykkäsin itse sitä profiilia heti sen jälkeen, kun huomasin tykkäyksen. Sitten matchia ei näkynytkään! Eikä koko profiilia enää.

Joko on bugi tai henkilö poistanut profiilinsa saman tien.

Toinen kumma ja ärsyttävämpi juttu on, että mulle näkyy aina vaan ne samat profiilti, joista en ole koskaan tykännyt. Miten ihmeessä?! Eikö ne pitäisi poistua mulle tarjottavista? Nyt joudun käymään läpi karmean määrän wanhoja profiileja, jotka olen jo nähnyt monta kertaa.

Goldilainen

Vierailija
15/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen tällä hetkellä naisen kanssa, joka löytyi Tinderistä.

Niin minäkin.

Vierailija
16/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäsitte toisistanne täsmälleen samalla hetkellä ❤

Vierailija
17/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apllä varmaan profiiliteksti sielläkin tungettu nimen perään yhdelle riville :D

Vierailija
18/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homma toimii juurikin näin, jos sillä APn matchillä on Gold tai Platinum -tilaus ja päällä asetus Privacy Settings > Control Who Sees You == "Only People I’ve Liked"

Mitä horiset? Se ap:n match oli nimenomaan tykännyt ap:n profiilista. Siksihän ap sen huomasinkin.

Vierailija
19/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap eikö sulla ole kavereita keiden kanssa tätä vois taivastella?

Miks sä tulet tänne avautumaan, ei meitä kiinnosta

Vierailija
20/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin keksiä: tykkääjä on painanut cancel-nappia heti/pian tykkäyksensä jälkeen, ennen siirtymistään eteenpäin. Silloinhan tykätty voi hetken ajan nähdä tykkäyksen painaa matchin. Jota ei sitten käytännössä tulekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä