Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs pieni poika sai joululahjaksi nuken

Vierailija
25.12.2021 |

Mietin antajan motiivia antaa pojalle nukke. Antajan motiivi kun on asiassa kaikkein oleellisin juttu. Mietin että missä tapauksessa motiivi voi olla myönteinen.

Mitä mietteitä herättää?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pojalle voi antaa lahjaksi nukkea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa ostaa lapsille nukkeja, niin ostaa playmobiileja. Ne ovat erittäin monipuolisia.

Vierailija
44/51 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sekin kiusaamista kun joillain tubevideoilla lahjakäärön sisältä paljastuu Playstation 5 paketti, mutta paketin sisällä on vaan joku hikisukka eikä Pleikkaria :D

Vierailija
45/51 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minua jotenkin kammotti lapsena 70-80-luvulla vanhat, semmoiset olisiko 1940-50 luvun nuket, jotenkin creepyjä :P Katsonut varmaan liikaa jotain Twilight Zonea... :P

Vierailija
46/51 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 80-luvulla saanut tyttönä lahjaksi legoja ym. koska tykkäsin leikkiä niillä. Nukkeja en juurikaan saanut, koska ne eivät kiinnostaneet. Siskolleni niitä ostettiin, koska hän piti niistä. Kukaan ei asiaa ihmetellyt.

Harmi, että pojilla ei ole vielä 2021-vuonnakaan samoja oikeuksia, vaan yritetään tunkea yksipuoliseen miehen muottiin.

Vierailija
47/51 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukke on pojalle mieluisa lahja, kun ilmakiväärillä ei tarvitse ampua lintuja tai koottavia lentokoneita. Nukke sidotaan puuhun ja aletaan räiskiä.

Vierailija
48/51 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan ajatusmaailma on kyllä harvinaisen kivikautinen.

Vierailija
49/51 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin pojat saivat joululahjaksi nuket kun olivat 2 ja 4, ja nukenvaunut myös. Ja leikkihellan ja astioita. Eipä heitä kukaan kiusannut. Eivät kasvaneet kieroon. Ei tullut edes homoja heistä - mikä appivanhemmilleni olisi ollut kauhistus - minulle ei. Joskin tiesin kyllä aina että homoiksi ei kasvateta.

Mitä ihmettä varten tytöt saavat pitää housuja, leikkiä autoilla, harrastaa kiipeilyä, j.n.e. mutta pojat eivät saisi leikkiä nukeilla, leikkiä ,kotia’, j.n.e..?????

Miksi tästä tehdään asiaa?

Vierailija
50/51 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten, jos poika on halunnut nuken.

Meillä poika näki poikavauvanuken ja halusi itselleen sellaisen. Poikavauvanukkeja on todella vaikeaa löytää.

Ihan hellävaraisesti sitä poikavauvanukkea pojatkin kohtelevat. Pehmoeläimet saavat kovempaa riepotusta osakseen.

Vierailija
51/51 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan äiti oli ostanut nuken lapselleen. Poika tykkäsi lykätä nukkea leikkirattaissa.

Ei ollut kyse kenenkään ulkopuolisen provosoinnista.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi