Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs pieni poika sai joululahjaksi nuken

Vierailija
25.12.2021 |

Mietin antajan motiivia antaa pojalle nukke. Antajan motiivi kun on asiassa kaikkein oleellisin juttu. Mietin että missä tapauksessa motiivi voi olla myönteinen.

Mitä mietteitä herättää?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos poika on soyboy?

Vierailija
22/51 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyysin pojalle nuken. On hyvä olla kaikenlaista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nuken antaja on mt potilas.

Poliittisesti aktiivinen vihreä?

Osuinko ap oikein?

Vierailija
24/51 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka sai nuken? Onko käsitys sukupuolista se, ettei miehet hoida lapsiaan eikä naiset aja autolla? Vai miten joku viitsikään sukupuolittaa jotain leluja? :D

Itse leikin lapsena enimmäkseen autoilla. Pikkumuksuna pikkuautoilla ja isompana muksuna ajettiin kilpaa koottavaa rataa pitkin. Mulla oli myös tekniikkalegoja paljon. Nuket ei kiinnostaneet koskaan.

Vierailija
25/51 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osuinko ap oikein?

Ainakin puolue osui . Terveydestä en tiedä mutta varmaankin noin.

Vierailija
26/51 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On poikalapsen nöyryyttämistä antaa nukke lahjaksi, jos ympärillä on esim. koko suku ja vieraita, mm. armeijan käyneet isosiskojen miehet ja ukki ja kaikki siinä sitten katsoo, että toi sai nuken, miksi?

Ihan kuin vihjailisi jotain pojan identiteetistä... että susta näkee jo päälle, ettet ole normaali miehenalku, joten sulle annetaan julkisesti tällainen lahja kertomaan siitä, että me muutkin nähdään se ja päätetään sun puolesta, että näin on. Ei ei ei.

Vain jos lapsi itse haluaisi nuken ja itse sanoisi, että haluaa avata lahjan siinä muiden katsoessa ja ei ehkä sittenkään, koska kyllähän sen tietää, miten muut sitä asiaa selän takana päivittelee (eikö tännekin tullut asiasta kokonainen keskustelunaihe).

Koittakaas nyt tajuta, että lapset eivät ole teidän sukupuoli- tai pikemminkin sukupuolesta eroon -leikkienne leikkikaluja.

Vierailija
27/51 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti poika leikkii, ettei jää nurkkiin pölyttymään hyvä nukke.

Vierailija
28/51 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvasta lähtien aletaan kasvattamaan homppeleita. On tämä syntinen maailma.

Vierailija
29/51 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipoikani toivoi lahjaksi seksinukkea mutta emme ostaneet kun olisi maksanut yli 2000 euroa.

Vierailija
30/51 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi tuottamassa hyvää mieltä taas kaikille. Kolminkertainen huraa huuto hyvän mielen feministeille.

Vierailija
31/51 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se mennyt sitten ihan nykyajan vaatimusten mukaan. Siitä vaan harjoittelemaan nukella leikkien lastenhoitoa. Voisi antaa lahjaksi myös leikkiastiastoja, kodinkoneita. Ihan nykyaikaista kasvatusta.

Ehjä on kuitenkin edessä kun aikuisena ryhtyy parisuhteeseen. Vaaditaan puolet taloustöiden teosta. Ei ole sitten niin kädetön. Vauva hoidetaan myös puoleksi. Hyvä, että on jo nukella harjoitellut vaipanvaihto ja ikäänkuin kasvanut siihen nykypäivän isän rooliin.

Vierailija
32/51 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoivaleikkejä leikkivästä pojasta tulee herkästi liian kiltti, eikä hän isona menesty naismarkkinoilla eikä siten koskaan saa oikeaa vauvaa hoivattavaksi.

Jos oikein kliseisesti halutaan ajatella niin tällainen poikahan voisi ryhtyä vaikka sairaanhoitajaksi.  Miespuolisia hoitajia onkin turhan vähän.  Ja aivan turha kuvitella etteikö vientiä naisrintamalla riittäisi!

Vierailija
33/51 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mies ja mulla oli yksi rakas nukke, jos sitä voi nukeksi kutsua.  Se oli kissanukke nimeltä Misu.  Äitini naureskeli, että se oli niin loppuun venytelty, vanuteltu ja imetty, että siitä oli jäljellä enää rautainen runko ja vähän karvaa.  

Myöhemmin hankin kaksi kissaa ja olen töissä tietotekniikan parissa.

Vierailija
34/51 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kummi kauhistui, kun nukke tungettiin leikkikeittiön uuniin. Lapsen mielestä se oli mainio halko.

Minulla oli samantapaiset leikit nuken kanssa! Kyllä sillekin käyttöä keksi, vaikkei alkuun mikään mieleinen lahja ollut. Ja tyttö siis olin.

Vierailija
35/51 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjan antaja-woket poikottiin heti. Poika ei tarvii nukkeja, elleivät ole sotilasnukkeja.

Vierailija
36/51 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuinko ap oikein?

Ainakin puolue osui . Terveydestä en tiedä mutta varmaankin noin.

Olikin vaikea arvata; wokepride-vihervassuapinoiden lähellä on aina paha mieli kaikilla.

Vierailija
37/51 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan kummi osti vauvalle pinkin kissapehmon, asennesaarnalla varustettuna. Saarna ärsytti eniten, kun ystävä tunsi minut ja tiesi tasa-arvon kannattajaksi. Myöhemmin mm. puuttui aggressiivisesti, jos kolmevuotias puhui "legoukoista", että miksi ei huomioi legonaisia.

Vierailija
38/51 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poika leikkii nukeilla niin hänestä tulee aikuisena homo. Niin ainakin minun veljestä tuli ja hän leikki lapsena joskus minun eli isosiskon nukeilla ja kantoi vaaleanpunainen pantteri-pehmoleluaan alle kouluikäisenä mukanaan kaikkialle minne sen vain pystyi ottamaan mukaan. Siinäkin siis oli vaalenpunaista joka on tyttöjen väri. Veljeni on nyt 40v ja tuli ulos kaapista noin 20v sitten. Nykyään hän elää yhdessä avomiehensä ja heidän kolmen kissansa sekä akvaariokalojen että undulaattien kanssa yhdessä. Varmasti he homoilevat ahkerasti ja käyttävät ehkä myös niitä eläimiä hyväkseen.

Vierailija
39/51 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoivaleikkejä leikkivästä pojasta tulee herkästi liian kiltti, eikä hän isona menesty naismarkkinoilla eikä siten koskaan saa oikeaa vauvaa hoivattavaksi.

Se on ihan synnynnäinen ominaisuus. Jotkut ovat riehakkaita ja tappelunhaluisia, toiset rauhallisempia ja   kilttejä. Jos kotona on väkivaltaa, se voi jollekin lapselle aiheuttaa aggresiivisuutta tai pelokkuutta.

Vierailija
40/51 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On poikalapsen nöyryyttämistä antaa nukke lahjaksi, jos ympärillä on esim. koko suku ja vieraita, mm. armeijan käyneet isosiskojen miehet ja ukki ja kaikki siinä sitten katsoo, että toi sai nuken, miksi?

Ihan kuin vihjailisi jotain pojan identiteetistä... että susta näkee jo päälle, ettet ole normaali miehenalku, joten sulle annetaan julkisesti tällainen lahja kertomaan siitä, että me muutkin nähdään se ja päätetään sun puolesta, että näin on. Ei ei ei.

Vain jos lapsi itse haluaisi nuken ja itse sanoisi, että haluaa avata lahjan siinä muiden katsoessa ja ei ehkä sittenkään, koska kyllähän sen tietää, miten muut sitä asiaa selän takana päivittelee (eikö tännekin tullut asiasta kokonainen keskustelunaihe).

Koittakaas nyt tajuta, että lapset eivät ole teidän sukupuoli- tai pikemminkin sukupuolesta eroon -leikkienne leikkikaluja.

Mutta ne lapsethan nimenomaan on aikuisten sukupuolileikkien leikkikaluja, jos koko suku tuijottaa yhtä lapsen nukkea ja miettii, mitä tämä kertoo lapsen identiteetistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän