MITÄ TEEN 12 vuotias osti k 18 tappamispelin
Pitäisikö minun antaa hänen pitää se vai ottaa pois?
Kommentit (59)
Pelaat itse peliä ja kerrot pojallesi siivotun version siitä mitä pelissä oli tapahtunut.
Ostat pojallesi K12 pelin.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 06:50"]
Pelaat itse peliä ja kerrot pojallesi siivotun version siitä mitä pelissä oli tapahtunut. Ostat pojallesi K12 pelin.
[/quote]
olisi hauska nähdä
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:51"]Pitäisikö minun antaa hänen pitää se vai ottaa pois?
[/quote]
Siis 17 vuotias ei 12
AP
12-vuotiaalta ehdottomasti pois, mutta 17v saisi pitää pelin.
Ehdottomasti POIS! Ja voi perustella, että on laissa kiellettyä. Mikä kauppa MYY edes kieltorajoituksilla merkittyjä alaikäisille?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:58"]Ehdottomasti POIS! Ja voi perustella, että on laissa kiellettyä. Mikä kauppa MYY edes kieltorajoituksilla merkittyjä alaikäisille?
[/quote]
Netistä poika osti
Ota se pois ja aseta sun lapsellesi rajoja hei.
Meillä on pidetty kiinni ikärajoista. 13-v toivoi monia K16 pelejä jouluna. Näyttää, että kavereilla on. Meille ei osteta eikä niitä pelata. 17-v on vähän eri asia. Voisin antaa olla
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:05"]Ota pois ja LYÖ lastasi että oppii
[/quote]
Vain rangaistuksen kautta oppii
Riippuu onko muksullasi korvien välissä kaikki ok. Jos on ennestään adhd raivoaja niin peli pois.
Jos on kaikinpuolin rauhallinen yksilö niin siinähän pelailee.
Terveisin 3 vuotiaasta asti kaikenlaista pelaillut ja nykyään ihan tasapainoinen henkilö.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:11"]Riippuu onko muksullasi korvien välissä kaikki ok. Jos on ennestään adhd raivoaja niin peli pois.
Terveisin 3 vuotiaasta asti kaikenlaista pelaillut ja nykyään ihan tasapainoinen henkilö.
[/quote]
Jonkin verran on hän masennuksesta kärsinyt ja kuulemma "vihaa" koukukavereitaan muuten ok :)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:11"]Riippuu onko muksullasi korvien välissä kaikki ok. Jos on ennestään adhd raivoaja niin peli pois.
[/quote]
Jonkin verran on hän masennuksesta kärsinyt ja kuulemma "vihaa" koukukavereitaan muuten ok :)
[/quote]
AP :)
Dead Space on kauhupeli. Onnea yöllisiin pillitys hetkiin!
Luin ensin, että lapsi oli ostanut tappamisPEILIN. :D järkytyin ihan mikä se on xd