Ihastuneet, tulkaa hehkuttamaan!
Omat kaverini eivät varmaan jaksa enää kuunnellakaan kun tekee mieli puhua tyypistä jatkuvasti.
Sillä on maailman pehmeimmät hiukset, ihana hymy, ja puhuu ihan hirveästi ja innoissaan eikä hiljaista hetkeä ehdi välillemme tulla. Se on pitkä ja maailman söpöin ja järjettömän hauska :D Ihan hirveä ikävä mutta tekstaillaan tässä ja varmaan nähdään viikonloppuna taas. Toivottavasti se on ihan kunnollinen eikä sellainen joka vain pyörittää naisia ja säätää huvikseen.
Teidän vuoronne! Ollaan ärsyttäviä rakastuneita kaikki.
Kommentit (13)
Sillä on kalan silmät, lehmän perse, norsun muisti, apinan aivot ja kamelinvarvas
miksi täällä on näin negatiivinen meininki? mitäs se on keltään pois jos jollain uusi suhde, ei kai näitä tarvitse lukea.
Se on läski, pieni kulli, finninaama, ja haisee! Silti rakastan ja oltu yhes 2kk ❤️
Se on vain sellainen ihminen jota en uskonut koskaan kohtaavani ja nyt saan elää hänen kanssaan päivittäin. Olen vain niin onnekas, rakastan hänessä aivan kaikkea karkaavasta hiusrajasta hörökorvan kautta pattipolviin sekä hänen kauniita silmiään ja ihanaa luonnetta. Ollaan jotenkin samaan aikaan samanlaisia ja kuitenkin niin yksilöitä.
Naamassa ja selässä paaljon näppylöitä jotka ei haittaa, pieni muna jota osaa käyttää, hiljainen eikä puhu tunteistaan muutenkin aika kylmä ihminen... rakastan häntä ja ikinä en vaihtaisi 5vuotta yhdessä ja minä vieläkin ihastunut ja yhtä täpinöissä kun ensimmäisinä kuukausina!! <3
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:25"]Se on vain sellainen ihminen jota en uskonut koskaan kohtaavani ja nyt saan elää hänen kanssaan päivittäin. Olen vain niin onnekas, rakastan hänessä aivan kaikkea karkaavasta hiusrajasta hörökorvan kautta pattipolviin sekä hänen kauniita silmiään ja ihanaa luonnetta. Ollaan jotenkin samaan aikaan samanlaisia ja kuitenkin niin yksilöitä.
[/quote] kuullostaa jo ihan mun mieheltä. :D
Noh tulgaa nyyt t.tytsy porvoost <3
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:36"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:25"]Se on vain sellainen ihminen jota en uskonut koskaan kohtaavani ja nyt saan elää hänen kanssaan päivittäin. Olen vain niin onnekas, rakastan hänessä aivan kaikkea karkaavasta hiusrajasta hörökorvan kautta pattipolviin sekä hänen kauniita silmiään ja ihanaa luonnetta. Ollaan jotenkin samaan aikaan samanlaisia ja kuitenkin niin yksilöitä.
[/quote]MUN!
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 03:16"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:36"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:25"]Se on vain sellainen ihminen jota en uskonut koskaan kohtaavani ja nyt saan elää hänen kanssaan päivittäin. Olen vain niin onnekas, rakastan hänessä aivan kaikkea karkaavasta hiusrajasta hörökorvan kautta pattipolviin sekä hänen kauniita silmiään ja ihanaa luonnetta. Ollaan jotenkin samaan aikaan samanlaisia ja kuitenkin niin yksilöitä.
[/quote]MUN!
[/quote] tuliko paniikki?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 03:21"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 03:16"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:36"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:25"]Se on vain sellainen ihminen jota en uskonut koskaan kohtaavani ja nyt saan elää hänen kanssaan päivittäin. Olen vain niin onnekas, rakastan hänessä aivan kaikkea karkaavasta hiusrajasta hörökorvan kautta pattipolviin sekä hänen kauniita silmiään ja ihanaa luonnetta. Ollaan jotenkin samaan aikaan samanlaisia ja kuitenkin niin yksilöitä.
[/quote]MUN!
[/quote]
Ei :D Vitsillä heitin.
Aika yleisesti mainitsin meistä, eiköhän ole hyvä että kaikki vinohampaiset narukädet saavat rakkautta elämänkumppaneiltaan :)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 03:24"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 03:21"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 03:16"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:36"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:25"]Se on vain sellainen ihminen jota en uskonut koskaan kohtaavani ja nyt saan elää hänen kanssaan päivittäin. Olen vain niin onnekas, rakastan hänessä aivan kaikkea karkaavasta hiusrajasta hörökorvan kautta pattipolviin sekä hänen kauniita silmiään ja ihanaa luonnetta. Ollaan jotenkin samaan aikaan samanlaisia ja kuitenkin niin yksilöitä.
[/quote]MUN!
[/quote]
Ei :D Vitsillä heitin.
Aika yleisesti mainitsin meistä, eiköhän ole hyvä että kaikki vinohampaiset narukädet saavat rakkautta elämänkumppaneiltaan :)
[/quote] mietinki jo et ei tarvii panikoida... "iso paha av-mamma tulee ja vie teidän miehet" :D
Ärsyttävä, naulan kantaan tylsimys.