Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä korona, minulla negatiivinen tulos!

Vierailija
25.12.2021 |

On kyllä tosi outoa. Emme ole mitenkään vältelleet toisiamme kotona. Muita joilla perheenjäsen sairastunut mutta itse terveenä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/4 meillä

Vierailija
22/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta toinen tai kolmas kotitestisi voi olla positiivinen! Ole varovainen. Älä lähde tartuttamaan ketään.

Ei ollut kotitesti vaan ihan terveysasemalla otettu! Silti olen kyllä karanteenissa ohjeiden mukaan. Todella kummaa vaan! Ap

Eikö nykyohjeiden mukaan karanteeniin jää vaan sairastunut, jos muut rokotettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta toinen tai kolmas kotitestisi voi olla positiivinen! Ole varovainen. Älä lähde tartuttamaan ketään.

Ei ollut kotitesti vaan ihan terveysasemalla otettu! Silti olen kyllä karanteenissa ohjeiden mukaan. Todella kummaa vaan! Ap

Eikö nykyohjeiden mukaan karanteeniin jää vaan sairastunut, jos muut rokotettu?

Minä sain ohjeeksi jäädä karanteeniin 10 päiväksi kuten mieheni. Tämä muuttui vastikään. Jos samassa taloudessa oleva sairastuu, muutkin jäävät karanteeniin. Ap

Vierailija
24/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun alueella jossa vaikka sama talous jos kaksi rokotetta ei karanteenia. Meillä lapset koronassa.

Vierailija
25/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asun alueella jossa vaikka sama talous jos kaksi rokotetta ei karanteenia. Meillä lapset koronassa.

Jaa a, ehkä se riippuu alueesta sitten. Näin kuitenkin ohjeet meille terveysasemalta. Ap

Vierailija
26/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on kaksi rokotetta, mulla yksi. Jätin ottamatta menkkojen takia. Menivät sekaisin. Silti mieheni sairastaa nyt koronaa, minä en ja yhdessä asumme. Kelle vain se voi tulla ja rokotekaan ei suojaa.

Vierailija
27/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä samoin. Olisin välttänyt karanteenin jos olisi ollut rokotteet, lapsilla korona ja itsellä ei.

Reilua.

Vierailija
28/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on kaksi rokotetta, mulla yksi. Jätin ottamatta menkkojen takia. Menivät sekaisin. Silti mieheni sairastaa nyt koronaa, minä en ja yhdessä asumme. Kelle vain se voi tulla ja rokotekaan ei suojaa.

Elimistön oma tai rokotteen antama vaste virukselle on yksilöllistä. Ei voi verrata edes rokottamattomien ja kahdesti rokotettujen välillä. Omikron tarttuu kahdesti rokotettuihin, jos on tullakseen, tauti on vain lievempi. Joku rokottamaton voi välttää tartunnan, mutta jos sen saa, niin riski vakavaan tautimuotoon on suurempi. Itse en uskaltaisi ottaa riskiä, kun ei voi tietää, mihin ryhmään oma elimistö kuuluu.

Vierailija
29/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki on mahdollista, mutta tarkkaile itseäsi sillä tauti saattaa puhjeta vielä. Osa sairastaa oireettomana ja sekin otettava huomioon.

Vierailija
30/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään taudinaiheuttajaan sairastu 100% altistuneista. Sitä vain ei voi mitenkään tietää, kuka sairastuu ja kuka ei; siksi rokotukset.

Vierailija
31/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojalla oli korona, kukaan muista kolmesta perheenjäsenestä ei sairastunut. Ja asutaan kerrostaloasunnossa (alle 90 neliötä)

Ja tarkistettiin vielä vasta-ainetestillä jälkikäteen.

Vierailija
32/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla ei ole rokotteita, sillä muuten et olis edes karanteenissa.

Ai ai…🪨

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä