Miehellä korona, minulla negatiivinen tulos!
On kyllä tosi outoa. Emme ole mitenkään vältelleet toisiamme kotona. Muita joilla perheenjäsen sairastunut mutta itse terveenä?
Kommentit (32)
Sellainen se tauti onollut jo ennen rokotteitakin: kaikki eivät ole sairastuneet edes perhepiirissä. Jos sulla on rokotteet, asia on toki helppo ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta toinen tai kolmas kotitestisi voi olla positiivinen! Ole varovainen. Älä lähde tartuttamaan ketään.
Ei ollut kotitesti vaan ihan terveysasemalla otettu! Silti olen kyllä karanteenissa ohjeiden mukaan. Todella kummaa vaan! Ap
Ei se heti välttämättä sinulla ole positiivinen tulos. Odottele pari kolme päivää ja tee uusi testi
Jos sinulla on ollut aiemmin korona niin et sinä tietenkään nyt sitä tautia saa.
Siskoni perheessä 3/5 sai taudin. Se, että olet oireeton, ei kuitenkaan välttämättä tarkoita sitä, ettet ole saanut tartuntaa.
Ei siinä ole mitään outoa. Ihmiset on erilaisia ja toiset saavat tartunnan ja toiset ei.
Altistuksesta 6-10 pv menee sairastumiseen
Kestää
Vasta 4. testi näytti positiivista, vaikka oli kuumetta ja muita oireita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta toinen tai kolmas kotitestisi voi olla positiivinen! Ole varovainen. Älä lähde tartuttamaan ketään.
Ei ollut kotitesti vaan ihan terveysasemalla otettu! Silti olen kyllä karanteenissa ohjeiden mukaan. Todella kummaa vaan! Ap
Paljon vääriä negatiivisia tulee terveysasemienkin testeistä. Kannattaa eristäytyä. Omicron itäö yleensä 3 päivää, kuinka kauan sitten miehesi sairastui?
Meillä meni 2/3. Mies säästyi tartunnalta. Testi tehtiin kahdesti. Ei ole kuulemalla ole mitenkään poikkeuksellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon vääriä negatiivisia tulee terveysasemienkin testeistä. Kannattaa eristäytyä. Omicron itäö yleensä 3 päivää, kuinka kauan sitten miehesi sairastui?
5 päivää sitten sai testituloksen. Varmuutta altistumisesta ei ole koska ei ole oireita. Ap
Miehesi on todennäköisesti saanut taudin ensin ja on mahdollista, että saat sen myähemmin. Itämisaika voi olla jopa 5 päivää. Lisäksi testeistä voi tulla vääriä negatiivisia esim. siten, jos viruksia ei ole osunut näytetikkuun, mutta niitä on muualla elimistössä.
Täällä ihan sama kokemus. Mitään oireita ei kummallakaan missään vaiheessa, testiin mentiin altistuksen takia.
Sama tilanne ollut lähipiirissäkin aiemmin.
Myös yksi kaveri sai oireettoman korona yllättäen, mutta isommasta altistumisporukasta kukaan muu ei saanut eikä lähdettäkään löytynyt.
Liekö nuo positiivisetkaan lopulta täysin varmoja tuloksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tutulla vasta toinen näytti posittivista vaikka pahat oireet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 päivää sitten sai testituloksen. Varmuutta altistumisesta ei ole koska ei ole oireita. Ap
Sinä sairastut nyt jos sairastut
Miehen positiivisesta tuloksesta viikko ja sitten voi pätkähtää sullekin positiivinen tulos
Ei tullut minullekaan, vaikka miehellä oli. Hänellä todettiin jo ennen oireita töissä pikatestillä. Oltiin tottakai oltu hyvinkin lähikontaktissa juuri sitä ennen. Kävi myös virallisessa testissä ja oireetkin sitten alkoi. Minun testi seuraavalla viikolla oli nega, lisäksi tein kotitestejä ja negaa kaikki. Eikä kyllä oireitakaan ollut. Rokotettu olen.
Näin on ollut omassakin lähipiirissä, juuri veljeni perheessä 1lapsi ja vaimo ei saa eet koronaa..tekivät useita pikatestejä ja vaimolta vaadittiin virallinenkin testi töihin.