Pluskokoiset naisetkin voivat olla kauniita
Tässä todiste siitä. Mun mielestä nää naiset on kauniita sanan varsinaisessa merkityksessä.
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:21"]Lihavia. Miksei ole yhtään normaalipainoista naista?
[/quote]
Hei haloo, xl-malleja..
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:21"]Lihavia. Miksei ole yhtään normaalipainoista naista?
[/quote]
Katkera ikidiettaaja siellä huutelee :) Veikö joku isompi nainen sun miehen?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:21"]Lihavia. Miksei ole yhtään normaalipainoista naista?
[/quote]
[/quote]
Ei todellakaan ole vienyt, kuka tuollaista pulleroa haluaisi :D ikideittaaja? Kaikenlaista sitä kuulee. Hyviä öitä teille läskeille!
Kivannäköisiä oli kyllä :) Joskus nuorempana olen seurustellut plus kokoisen naisen kanssa, oikein ihana nainen.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:21"]Lihavia. Miksei ole yhtään normaalipainoista naista?
[/quote]
[/quote]
Ei todellakaan ole vienyt, kuka tuollaista pulleroa haluaisi :D ikideittaaja? Kaikenlaista sitä kuulee. Hyviä öitä teille läskeille!
[/quote]
Hyvää yötä sullekin, luku-tai kirjoitustaidoton. Vai oletko molempia..
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:20"]
Tässä todiste siitä. Mun mielestä nää naiset on kauniita sanan varsinaisessa merkityksessä. http://m.iltalehti.fi/mallit/2015040819483702_mp.shtml
[/quote]
Surullista, että kaikki aina mieltävät pluskokoisen ylipainoiseksi, kun sehän pääasiassa tarkoittaa vain isokokoista naista. Ja isokokoinen ei tässä ole kiertoilmaus ylipainoiselle.
No nytpä voi kaikki läskit av-mammat tuntea ittensä kauniiksi ja haluttavaksi!
Miks "oikea nainen" on tossa esitetty pulskana, löllönä ja ylipainoisena? Miksei koskaan ole muuta tarjolla kun niitä tikkulaihoja tai läskejä? Missä on naiset normaalipainossa?
T. Liian läski ollakseni laiha, liian laiha ollakseni, öh, "oikea nainen".
[/quote]
Mitä sitten vaikka on ylimääräistä? Hyvältä näyttävät kuitenkin.
Mäkin ihmettelen aina, miksi näissä "real woman" jutuissa on Semmoisia vähän pullukoita (bmi tyyliin 25-28), eikä ikinä oikeasti normaalipainoisia naisia.
Moni xl nainen ei ole tuota tasoa, yleensä löytyy raskausarpia ja kaksari. Kauniita naisia vartaloineen
Voivat toki olla, mutta harvoin kuitenkaan ovat.
Mä niin inhoan tota "oikea nainen" = pulska nainen väittämää. Olen minäkin jumalauta ihan oikea nainen, vaikka olenkin alipainoinen!
Mutta miinuskokoinen mies ei voi olla.
Fitness ihanne on paras, terveellisin. Laihat anorektikot ja löllöläskit vois ottaa itteään niskasta kiinni.
Ei noi kaikki kyllä ole kauniita
Mies
Lihavia. Miksei ole yhtään normaalipainoista naista?