Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttui kun en käytä enää sormusta

Vierailija
08.04.2015 |

Mies kosi puolitoista vuotta sitten lokakuussa. Alkuperäisen suunnitelman mukaan piti mennä naimisiin nyt tulevana kesänä mutta tulin raskaaksi ja ostettiin talo niin päätettiin siirtää häitä vuodella eli kesään 2016. Noh, esikoisemme syntyi joulukuussa ja nyt mies onkin sitä mieltä ettei mennä naimisiin. Ei hänellä siihen oikein ole mitään syytä mutta ei kuulemma mennä. No, minun mielestäni kihlaus on lupaus avioliitosta ja sanoin hänelle etten aio sormusta käyttää kun ei me olla kihloissa olla. Hänen muelestään minun pitäisi käyttäö kun emme eronneet ole.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäis minäkään. Mulle ei ole niin väliä ollaanko naimisissa vai muuten vain yhdessä, mutta sen verran vanhanaikainen olen, että kihlaus on lupaus avioliitosta.

Vierailija
2/3 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, että miksi pitäisi? Jos ette kerran mene naimisiin sitten niin eihän se rinkula mitään merkitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, olen aivan samaa mieltä. Ei tämän takia olla nyt eroomassa, ei se avioliitto mulle niin tärkeä ole. Mutta en mä kyllä kihlasormusta käytä koska en ole kihloissa koska en ole naimisiin menossa. Ap