Naislääkärit, kenen kanssa te sitten avioidutte?
Jos miehille kelpaa vain toinen lääkäri tai muu akateeminen.
Kommentit (29)
Äitini on lääkäri ja isäni koulutukseltaan diplomi-insinööri. Hänellä vaihtelee työnimikkeet aika tiuhaan, nyt taitaa olla hankintojen johtajana keskisuuressa firmassa
Tietämäni naislääkärit ovat avioituneet:
-lihanleikkaaja (mutta uskova, kuten vaimokin)
-lääkäri
-rakennusmies (uskova)
-rakennusmies (uskova)
-ei löytänyt uskovaa, jäi naimattomaksi
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:34"]
Minun mies on ensimmäiseltä koulutukseltaan joku automaatioasentaja (amk) ja tätä nykyä on koulutettu hieroja. Itse olen valmistunut vastikään lääkäriksi.
[/quote] Olet trolli, tai sitten puhut treffikumppanistasi. Et oikeasti voi olla aviossa miehen kanssa jonka koulutus on "joku" automaatioasentaja ja väärä opistoaste..?
Yleisimmät yhdistelmät lääkäri-lääkäri ja lääkäri-DI. Muita ammatteja/koulutuksia sitten pieni osa ja sekalainen valikoima. Omalla kurssilla varmaan n. 40% lääkäri-lääkäri- ja 40% lääkäri-DI -pariskuntia, sitten oli opettajaa, ampparikuskia, raksamiestä, teologian opiskelija/tuleva pappi jne.
Vaimo nai teekkarin, josta tuli sittemmin tekniikan tohtori, jolla on pätkittäinen ura tutkimus ym. hörhöhommissa.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:34"]Minun mies on ensimmäiseltä koulutukseltaan joku automaatioasentaja (amk) ja tätä nykyä on koulutettu hieroja. Itse olen valmistunut vastikään lääkäriksi. [/quote]automaatioasentaja ei valmistu ammattikorkeakoulusta vaan ihan vain amiksesta, ukkos on leikkiny parempaa kuin onkaan
[/quote]
Ehkä on valmistunut amiksesta ja sitten mennyt ammattikorkeaan ja on insinööri. Mutta kirjoittaja ei vain ihan hiffannut.
[/quote]
Minulla oli vain väärä lyhenne :) tarkoitin amista, tarkemmin ajattelematta laitoin amk.