Naislääkärit, kenen kanssa te sitten avioidutte?
Jos miehille kelpaa vain toinen lääkäri tai muu akateeminen.
Kommentit (29)
Ei kenenkään. Ei oo aikaa aviomiehelle saatikka lapsille.
Tekniikan tohtori koulutukseltaan, teknologiajohtaja ammatiltaan. Mutta ajattelin vaihtaa kollegaan.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:30"]
Jos miehille kelpaa vain toinen lääkäri tai muu akateeminen.
[/quote]
No eikös se tässä niinkuin jo paljastu
Minun mies on ensimmäiseltä koulutukseltaan joku automaatioasentaja (amk) ja tätä nykyä on koulutettu hieroja. Itse olen valmistunut vastikään lääkäriksi.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:34"]Minun mies on ensimmäiseltä koulutukseltaan joku automaatioasentaja (amk) ja tätä nykyä on koulutettu hieroja. Itse olen valmistunut vastikään lääkäriksi.
[/quote]automaatioasentaja ei valmistu ammattikorkeakoulusta vaan ihan vain amiksesta, ukkos on leikkiny parempaa kuin onkaan
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:34"]
Tekniikan tohtori koulutukseltaan, teknologiajohtaja ammatiltaan. Mutta ajattelin vaihtaa kollegaan.
[/quote]
Kovin kepeästi puhut parisuhteesta. Ajattelit vaihtaa kollegaan...
En oikein saa aloituksen ajatuksesta kiinni. Naislääkärihän on kovaa valuuttaa, lääkärit haluavat, muut akateemiset haluavat... Aika monet ovat lääkäri-lääkäri-pareja.
Jos jokainen mieslääkäri nai naislääkärin, ei se tarkoita sitä, että jokainen naislääkäri nai mieslääkärin. Tämä siksi, että nuorissa ikäluokissa naislääkäreitä on enemmän kuin mieslääkäreitä.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:34"]Minun mies on ensimmäiseltä koulutukseltaan joku automaatioasentaja (amk) ja tätä nykyä on koulutettu hieroja. Itse olen valmistunut vastikään lääkäriksi. [/quote]automaatioasentaja ei valmistu ammattikorkeakoulusta vaan ihan vain amiksesta, ukkos on leikkiny parempaa kuin onkaan
[/quote]
Ehkä on valmistunut amiksesta ja sitten mennyt ammattikorkeaan ja on insinööri. Mutta kirjoittaja ei vain ihan hiffannut.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:34"]
[/quote]
Kovin kepeästi puhut parisuhteesta. Ajattelit vaihtaa kollegaan...
[/quote]
Naisten rempseää huumoria.
Tälle naiselle kelpais kyllä joku ihana naislääkäri.
Kolme neljäsosaa valmistuvista lääkäreistä on naisia.
Mun mies on yrittäjä, koulutukseltaan DI. Lääkäriystävistäni kaikki taitavat olla naimisissa akateemisten miesten kanssa, mukaan mahtuu useampi DI, juristi, toimitusjohtaja ym.
Kunnanjohtajan.