Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltapäivälehti Plus tänään: Danny kantaa kaunaa yhdelle ihmiselle. Kuka se on?

Vierailija
25.12.2021 |

Kuka luki jutun?

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelissa ei mainita henkilöä nimeltä vaan että on alalla toimiva (tai toiminut) "gangsteri".

Vierailija
62/93 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yksi mies ei pääse enää elinpiiriini. Sekin on semmoinen alalla toiminut ”gangsteri”. Hänen kanssaan en halua olla enää missään tekemisissä – joskaan en tiedä onko hän enää edes hengissä. Muita tällaisia tilanteita ei ole tullut."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna-Keijolle on kateellinen. Jättikanki!

Vierailija
64/93 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dannya harmittaa vieläkin kun Katri Helena antoi pakit.

Katri Helunan pakit ei kyllä luulis harmittavan kun näkee millanen riivinrauta hoilaaja mummo se on nykyään. Tosin oishan se Dannylle sopivan ikänen. :D

Vierailija
65/93 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelleileekö tuo patu tuon tukkansa kanssa vai minkä vuoksi sillä on hiukset kuin joku loppuunkäytetty lattiamoppi?

Vierailija
66/93 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että esim. Irina Milan on ollut Danny Shown solisteja 1960-luvulla? Tai Päivi Paunu? Ja Seppo Hovi on soittanut Danny Shown bändissä?

Virve Rosti on kova Danny-fani yhä vieläkin.

https://www.seiska.fi/kotimaa/vicky-rosti-ilkikurisena-dannysta-pidin-h…

Vierailija
67/93 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liisa se ei ainakaan ole. On kehunut että ovat hyvissä väleissä ja kyläilevät toistensa luona.

Hah! Ei ole kauaakaan, kun Liisa totesi, ettei häntä kiinnosta Dannyn asiat ja puheet pätkän vertaa.

Vierailija
68/93 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dannya ovat kiittäneet esim. entiset tangokuningattaret Susanna Heikki, Mira Sunnari ja Johanna Pakonen, joita kaikkia Danny on auttanut eteenpäin urallaan.

Johanna Pakonen on kiertänyt lavoja jo 20 vuotta - kiittelee vuolaasti Dannya tuesta uran alussa

Ilman taustajoukkoja Pakonen ei olisi tilanteessa, jossa nyt on. Pakonen kiitteleekin vuolaasti uransa alussa auttaneita Dannya ja Lyly Rajalaa.

- Lyly oli se, joka minua uralle potki. Lyly sai minut osallistumaan laulukilpailuihin. Dannylta olen omaksunut kuinka voin käyttää tietotaitoani hyväksi urallani, hän on oikea työmyyrä, Pakonen tiivistää.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/201706092200197898

Danny on auttanut julkisuuteen jopa toistasataa artistia. Hän on myös sanonut totuuden Katri Helenasta, ettei Katria ole koskaan kiinnostanut kukaan muu kuin Katri Helena. Se on tosi. Eli Katri ei voisi eikä ole koskaan voinut avittaa itselleen kilpailijoita estraadeille. Kun on vaan minä, minä, minä.

Vierailija
69/93 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liisa se ei ainakaan ole. On kehunut että ovat hyvissä väleissä ja kyläilevät toistensa luona.

Hah! Ei ole kauaakaan, kun Liisa totesi, ettei häntä kiinnosta Dannyn asiat ja puheet pätkän vertaa.

Ei niin, mutta silti Liisa ja avomiehensä käyvät joka kesä Dannyn rapujuhlissa Raumalla.

Vierailija
70/93 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dannya ovat kiittäneet esim. entiset tangokuningattaret Susanna Heikki, Mira Sunnari ja Johanna Pakonen, joita kaikkia Danny on auttanut eteenpäin urallaan.

Johanna Pakonen on kiertänyt lavoja jo 20 vuotta - kiittelee vuolaasti Dannya tuesta uran alussa

Ilman taustajoukkoja Pakonen ei olisi tilanteessa, jossa nyt on. Pakonen kiitteleekin vuolaasti uransa alussa auttaneita Dannya ja Lyly Rajalaa.

- Lyly oli se, joka minua uralle potki. Lyly sai minut osallistumaan laulukilpailuihin. Dannylta olen omaksunut kuinka voin käyttää tietotaitoani hyväksi urallani, hän on oikea työmyyrä, Pakonen tiivistää.

Danny on auttanut julkisuuteen jopa toistasataa artistia. Hän on myös sanonut totuuden Katri Helenasta, ettei Katria ole koskaan kiinnostanut kukaan muu kuin Katri Helena. Se on tosi. Eli Katri ei voisi eikä ole koskaan voinut avittaa itselleen kilpailijoita estraadeille. Kun on vaan minä, minä, minä.

Miksi olisi pitänytkään? Eihän Katri Helena ole koskaan ollut sellainen businesshenkilö kuin mitä esim. Danny on ollut?

Vierailija
71/93 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on harvinainen perhekuva Lipsasen perheestä

https://seura.fi/awpo/img/2021/10/4989889-scaled.jpeg?w=1500

Sekä Dannyn tyttären Heidin että veljen Pekan mielipiteistä Dannystä saa hänestä aika hyvän kuvan ja ymmärtää paremmin Dannyn käytöstä.

https://seura.fi/viihde/julkkikset/dannyn-tytar-heidi-lipsanen-kertoo-u…

https://seura.fi/viihde/julkkikset/danny-ja-pekka-veli-jaivat-vaille-ai…

Vierailija
72/93 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites Leidit lavalla?

Vierailija
73/93 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Leuka" Mononen.

Tuskin kantaa kaunaa Martina Aitolehdelle?

Vierailija
74/93 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on Turo?

Vierailija
75/93 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on Turo?

Ei sovi liuhuletin imagoon.

Vierailija
76/93 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulahtanut gigolo.

Vierailija
77/93 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi pitänytkään? Eihän Katri Helena ole koskaan ollut sellainen businesshenkilö kuin mit

ä esim. Danny on ollut?

Ei suinkaan bisneksestä tarvi olla kyse, jos edes tsemppaisi jotain uutta laulajaa eteenpäin. Katrille se on mahdotonta ollut, koska hän näkee kaikki alalle pyrkivät kilpailijoina itselleen.

Tämä on huomattu sisäpiireissäkin ja sieltä olen saanut tiedon. Eli Danny sanoi täysin osuvan arvion Katrista ja tietää varmasti mikä on Katrin luonne ja persoona.

Vierailija
78/93 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Danny on Suomen turhimpia julkkiksia.

Ketkähän niitä tarkeitä julkkiksia sun mielestä on ?

Vierailija
79/93 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko hyvä joulumieli, kiusata pian kasikymppistä vanhaa faaria?

Vierailija
80/93 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koominen hahmo koko Tänni 🤣🤣😂😂😂😂 Johan tuolle nauraa aidanseipäätkin. Ei kai tuon horinoita kukaan järkevä ihminen ota vakavasti. Mies on noinkin iäkäs ja tehnyt itsestään totaalisen 🤡. Ei tietoakaan arvokkaasta vanhenemisesta. Noh, jokainen taplaa tyylillään!

Ja kuitenkin naiset kuolaa ja arvostaa häntä.

Hänellä on nuoria ja kauniita naisia.

Tosi koominen vai?

Voi jösses, tuon vanhan pierun rahoja ne kuolaa perinnön toivossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi