Iltapäivälehti Plus tänään: Danny kantaa kaunaa yhdelle ihmiselle. Kuka se on?
Kommentit (93)
Minä olen aina miettinyt, miten suuri osuus ex-vaimolla oli Dannyn menestymiseen.
Hänellä/suvullaan on ollut ns. rahaa takana, Dannyn ei varmasti koskaan ole tarvinnut olla huolissaan siitä että mmiten käy
jos kiertue ei menestykkään jne. ja varmasti myös "pakolliset menot" (asunto ja ruoka ja muut perheen menot) on pystytty ex-vaimon rahoilla maksamaan, eli taloudellisia paineita ei ole olkut, vs. useimmat muut artistit ym. joilla on riskinä ollut kodin menttäminen jne. jos taloudellisesti,ottaa takkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Leuka" Mononen.
Tuskin kantaa kaunaa Martina Aitolehdelle?
😂
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kuka - - kunhan joku vaan veis Dannyn PARTURIIN.
Mauton ylikasvanut hamppuinen hapsinkakkiaistuppo päässä vaan korostaa vanhan miehen epätoivoa takertua menneeseen nuoruuteen.
Niin, muuten olen kyllä sitä mieltä että jokainen saa näyttää siltä kuin haluaa...ainoastaan Danny on poikkeus koska se ärsyttää juuri Minua!
Onpa kamala lapsuus. Kuinka vanhemmat ovat voineet hylätä lapsensa tuolla tavalla?! Järkyttävää.
Armi se uskoi naiivina Dannyn lirkutteluihin.
Liikemiehenä asiansa osaava ja erittäin ammattitaitoinen, mutta perheenisänä: sensuroitu.
Kuka haluaa elää ikuisesti? En minä ainakaan, mutta muuan Lipsanen lienee asiasta toista mieltä.
Maku meni kyseiseen herraan välittömästi sen jälkeen, kun julkisuuteen levisi tieto hänen uskottomuuksistaan.
Kisu Järnström. Syy jäi vähän epäselväksi. Kirka ja Frederik oli kuitenkin siinä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Kisu Järnström. Syy jäi vähän epäselväksi. Kirka ja Frederik oli kuitenkin siinä mukana.
Niinkös se menikin?
Vierailija kirjoitti:
Tommy Lee, suurempi muna.
Mistä tiedät?
Ihan sama kuka - - kunhan joku vaan veis Dannyn PARTURIIN.
Mauton ylikasvanut hamppuinen hapsinkakkiaistuppo päässä vaan korostaa vanhan miehen epätoivoa takertua menneeseen nuoruuteen.