Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua jäädä luokseni yöksi

Vierailija
25.12.2021 |

Olemme seurustelleet kohta 2 vuotta, minulla kouluikäisiä lapsia, miehellä jo aikuiset lapset. Asumme omissa kodeissamme n.500 m päässä toisistamme. Lapset ovat joka toinen viikonloppu isällään ja silloin vietämme viikonlopun miehen luona. Minulle on tärkeää saada edes välillä nukkua toisen vieressä ja olla lähekkäin, mies ei ole ihan samantyyppinen ja minusta tuntuu välillä että joudun kerjäämään läheisyyttä. Toisinaan mies voi kutsua minut luokseen käymään vain yhden asian tajua booty call-tyyppisesti..
olen useasti pyytänyt häntä luokseni yöksi kun lapset ovat kotona, mutta hän ei suostu jäämään, syynä on se että hän kuorsaa(kovaäänisesti) ja häpeää sitä.. Eilen vietimme jouluiltaa luonani lasten kanssa, mies lähti puolen yön aikaan kotiin, vaikka yritin "maanitella" häntä jäämään..
kuulostaako tämä vähän oudolta? Tai pitääkö mun vaan hyväksyä se että mies ei koskaan tule jäämään luokseni yöksi? Tulee itselle jotenkin kolkko fiilis.. Ollaan yhdessä, mutta niin erillään.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapa antamaan seksiä vain aamuisin yhdessä vietetyn yön jälkeen. Katso miten käy.

Vierailija
62/78 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt päivänselvää. Hän saa mitä haluaa sinulta, mutta ei oikeastaan ole kiinnostunut sinun tarpeistasi. Taitavasti sinua manipuloi, ettett jättäisi häntä.

Sinun pitää miettiä, haluatko olla kynnysmatto lopun ikäsi, vai sanotko ääneen, mitä sinä haluat.

Kynnysmatto kun toinen ei jää aina yöksi kun on oma mukava sänky 500m päässä? Mitä sieniä olet napostellut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on horoskoopiltaan vesimies?

Vierailija
64/78 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei pidä 500 metrin välimatkaa pitkänä ja etäisenä? Pitääkö hän kotona ollessaan puhelimen päällä ja voitko luottaa siihen, että jos joutuisit pulaan, hän saapuisi nopeasti paikalle apuun?

Pystyykö mies nukkumaan kunnolla, jos nukutte yhdessä? Siinä se ongelma taitaa olla.

Vierailija
65/78 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvin mutta kun ei ole 100% niinkuin minä haluan, niin sitten on kaikki huonosti?

Pitäisi jo yh:na tajuta että se lapsuudestasi asti vaalima täydellinen suhde on mahdottomuus.

Vierailija
66/78 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista , että aikuinen mies käyttäytyy noin, on sentään kahden lapsen isäkin.itse tekisin seuraavalla kerralla niin , etten yksinkertaisesti antaisi sitä pimppero ainakaan viikkoon testaisin miten suhtautuu -välillä olette silloin sun luona ap ja välillä hänen luonaan. Olet niinsanotusti "alapäästä niin kipeä " ettei onnistu. Katsoppa miten käyttäytyy.

Silloin näet , vieläkö sitä " rakkautta" riittää.

Vierailija
67/78 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testailut on lapsellisia.

Vierailija
68/78 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesimies on viileä. Ostin sohvankin, jotta voisin olla hänen kainalossaan, mutta eipä se hyödyttänyt. Hellyyttä ei ollut.

Vierailija
69/78 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelmana taas on miehet, jotka haluavat jäädä yöksi. Nukun paremmin yksin...n38

Vierailija
70/78 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nostaisin tuon kunnolla puheenaiheeksi teidän kesken.

Täältä kun kysyt tätä asiaa, sinulle voidaan ainoastaan tarjoilla erilaisia näkökulmia tähän asiaan. (Joku niistä voi toki osua oikeaan, mutta pelkkiä arvauksiahan nämä keskustelussa esitetyt pointit ovat. Ainoastaan miehesi pystyy halutessaan sinulle kertomaan mistä homma oikeasti kiikastaa.)

Eli juttelet sen miehesi kanssa kunnolla ja sen jälkeen vedät omat johtopäätöksesi asiasta ja teet tarvittaessa ratkaisuja sen perusteella.

Ja molempien parisuhteen osapuolten on hyvä muistaa, että molempia osapuolia tyydyttävässä parisuhteessa joutuu väistämättä tekemään kompromisseja puoleen ja toiseen.

Vierailija
71/78 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole edes parisuhde. Mies vain tapailee sinua. Ei ole tosissaan eikä aio sitoutua sinuun mitenkään. Jos sulle tällainen tapailusuhde on ok niin jatka ihmeessä, mutta jos haluat parisuhteen niin ehkä kannattaa etsiä toinen mies.

Vierailija
72/78 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnenlahjat. Yhdessä nukkuminen on parasta, kunhan ensin tottuu toisen läsnäoloon. Ihokosketus on vaan sellaista, jota itsekin kaipaa. Parilla viime kerralla olen tapaillut naisia, jotka syystä tai toisesta eivät halunneet nukkua yhdessä, ja olihan se ikävää. Aiemmin ei ole tullut vastaan, niin tuli vähän yllätyksenä itselle.

Eipä näistä sitten mitään tullutkaan, johtuiko jotenkin tästä yhdessä nukkumattomuudesta..?

Vierailija
73/78 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi kevyessäkin tapailusuhteessa miehet haluaa jäädä yöksi. Mikä ihme siinä on? Voisiko joku selittää. Mulle kelpaa seura ja seksi, mutta haluan nukkua yksin.

Vierailija
74/78 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Seurustelin naisen kanssa. En saanut koskaan jäädä yöksi. Naisen työnantaja kielsi, jopa potkujen uhalla.

Vierailija
75/78 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi kevyessäkin tapailusuhteessa miehet haluaa jäädä yöksi. Mikä ihme siinä on? Voisiko joku selittää. Mulle kelpaa seura ja seksi, mutta haluan nukkua yksin.

Omassa tapauksessa kyseessä ei ollut tapailusuhde, vaan tapailua ennen seurustelusuhdetta. Eli molemmat toivoimme oikeaa suhdetta, eikä mitään kevyttä hötsyntötsyä. Mutta juttu ei ottanut lopulta tuulta.

Puhtaassa tapailussa en todellakaan jää yöksi, vaan rojut torveen ja aina omaan kotiin nukkumaan.

Vierailija
76/78 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa vain pillua

77/78 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai Leijona.

Vierailija
78/78 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hyvin mutta kun ei ole 100% niinkuin minä haluan, niin sitten on kaikki huonosti?

Pitäisi jo yh:na tajuta että se lapsuudestasi asti vaalima täydellinen suhde on mahdottomuus.

Hesari on näköjään samoilla linjoilla. Vahinko etten pääse lukemaan.

"Moni ripustautuu perinteiseen unelmaan pari­suhteesta, vaikka itselle voisi sopia toisen­lainen järjestely – Asian­tuntija kertoo, mitä romanttista suhdetta rakentaessa kannattaa ottaa huomioon"

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008422267.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi