Mies ei halua jäädä luokseni yöksi
Olemme seurustelleet kohta 2 vuotta, minulla kouluikäisiä lapsia, miehellä jo aikuiset lapset. Asumme omissa kodeissamme n.500 m päässä toisistamme. Lapset ovat joka toinen viikonloppu isällään ja silloin vietämme viikonlopun miehen luona. Minulle on tärkeää saada edes välillä nukkua toisen vieressä ja olla lähekkäin, mies ei ole ihan samantyyppinen ja minusta tuntuu välillä että joudun kerjäämään läheisyyttä. Toisinaan mies voi kutsua minut luokseen käymään vain yhden asian tajua booty call-tyyppisesti..
olen useasti pyytänyt häntä luokseni yöksi kun lapset ovat kotona, mutta hän ei suostu jäämään, syynä on se että hän kuorsaa(kovaäänisesti) ja häpeää sitä.. Eilen vietimme jouluiltaa luonani lasten kanssa, mies lähti puolen yön aikaan kotiin, vaikka yritin "maanitella" häntä jäämään..
kuulostaako tämä vähän oudolta? Tai pitääkö mun vaan hyväksyä se että mies ei koskaan tule jäämään luokseni yöksi? Tulee itselle jotenkin kolkko fiilis.. Ollaan yhdessä, mutta niin erillään.
Kommentit (78)
Mun läheinen on samassa tilanteessa kuin sinä, Ap. Vakuuttelee et kaikki on hyvin mutta tiedän että kärsii tuollaisesta ”kevytsuhteesta” ja haluaisi enemmän.
Listaa vaikka teidän suhteenne plussat ja miinukset ja tee sen perusteella päätös. Itse olen jo niin vanha ja kranttu etten enää tyytyisi mihinkään puolittaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi kun on urpo tämä av-raati. Miehenä ymmärrän tätä kotiinlähtijää varsin hyvin. Tyyppi kuorsaa oikeasti äänekkäästi ja pelkää, että suhde kariutuu siihen. Ei halua menettää rakastaan.
Thats it.
joo tai saattaa joutua käyttämään cpap laitetta tai jotain ja häpeää olkaa avoimia ja rehellisiä
sivusta n
Maksullisiin menee huonon panon jälkeen.
Anna olla.
Jos ei kelpaa, niin irti sitten.
Teillä on omat tarpeet.
Antaa lapsille tilaa. Hyvä.
Miksi sä anelet, kun toinen kerran on kertonut tilanteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain olen oppinut näitä sivuja ja viestejä lukemalla pari kolme kuukautta, niin : älä aloita suhdetta.
On liian vaikeaa löytää sitoutuvaa ihmistä,toinen jaksaa hetken, toinen kauemmin mutta lopputulos on sama
MINÄ HALUAN NYT SITÄ JA NYT TÄTÄ MINÄ ,MINÄ.. tämä on tätä päivää.Sietää ei tarvitse mitään saatika ymmärtää.Paskan voi aina vaihtaa miettimättä lainkaan mikä oikeasti mättää.
Itse olen parisuhde ihminen joka sitoutuu ja hyväksyy myös toisen puutteet.Olen kiltti ja joustava jääräpää.
Kilteyttä käytetään vaan hyväksi vaikka ei se kiltteys tyhmäksi tee..
Väsyttää tämä henkinen`` ihmiskauppa`` pidät kädestä ja samalla mietit miltä tuntuisi naapurin Liisa tai Mikko, sellaista suhdetta en enää halua.
Sanoa voi kaikkea kaunista mutta teot osoittaa totuuden rakkaudesta. Kauppatavaraa on ihminen tänä päivänä.Ainoa onni ja mahdollisuus on niissä harvoissa jotka ajattelevat ME HALUAMME, ME SITÄ, ME TÄTÄ ,ME YHDESSÄ..💗💗💗💗💗💗💗ja lopuksi aina on toivoa,maailman loppuun asti.
Jaa. Mun mielestä taas ihmiset herkästi sietää suhteissaan ihan liikaakin paskaa. Jos sulla tulee jatkuvasti epävarma ja paska olo siitä toisen kanssa olemisesta, niin kyllä silloin pitäis pystyä nostamaan kissa pöydälle. Ei se sitä tarkoita että heti pitää erota, mutta jos asiasta ei päästä yhteisymmärrykseen ja molemmilla ole tahtotilaa korjata sitä, niin sit on parempi kyllä erota.
Meillä jokaisella on vaan tämä yksi elämä elettävänä, itse mieluummin olen sitten yksin kuin istun joka saatanan ilta miettimässä että haluaako se mies nyt olla mun kanssa vai ei ja mikä mussa on vikana kun ei mun viereen halua edes nukkumaan jäädä. Koska itse tiedän, että haluan suhteen jossa myös nukutaan yhdessä aina kun mahdollista. En ala mitään muuta esittämään tai muuhun tyytymään toisen mieliksi.
en tarkoittanutkaan etteikö pitäisi erota; sun mies ei ole sitotunut sinuun joten juuri siksi ei kannata olla yhdessä eikä uskoa pelkkiä kauniita sanoja jos niitä sattuu saamaan .Haluan silti luoda toivoa että meitä sitotuvia ihmisiä on vielä kaiken kertakäytön ja paskan keskellä Parasta Uutta Vuotta sinulle 😊
Vierailija kirjoitti:
Vitsi kun on urpo tämä av-raati. Miehenä ymmärrän tätä kotiinlähtijää varsin hyvin. Tyyppi kuorsaa oikeasti äänekkäästi ja pelkää, että suhde kariutuu siihen. Ei halua menettää rakastaan.
Thats it.
Suhde kariutuu satavarmasti siihen, jos ajaa toisen pois käyttäytymällä kylmästi vain siksi ettei kykene puhumaan omista peloistaan. Mies vaikuttaa nyt rehellisesti sanottuna pelurilta joka käyttää ap:ta pelkkänä patjana. Mikäli näin ei ole, niin pitää ihan itse avata se suu ja kertoa mikä on ongelma. Muuten saa syyttää ihan itseään jos se pelko lopulta toteutuu.
Mene miehen luokse panolle. Pyyhi pillu hommien jälkeen verhoon ja lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thats it.
joo tai saattaa joutua käyttämään cpap laitetta tai jotain ja häpeää olkaa avoimia ja rehellisiä
sivusta n
Tarvitsee laitetta aina kun ap:n lapset on kylässä, mutta pärjää hyvin ilman silloin kun ap on hänen luonaan yötä..?
Minä en jäisi tuollaiseen suhteeseen. Se ei kuulosta parisuhteelta vaan jonkinlaiselta fuckbuddy -tyyppiseltä kevytsäädöltä. Eikä siinä ole mitään vikaa jos se molemmille riittää. Nyt vaan näyttää siltä ettei riitä, ja silloin siitä alkaa tulla läheisriippuvuutta ja hyväksikäyttöä.
On näitä auervaaroja nähty jo niin paljon tämän elämän aikana (läheltä seurannut), että siltähän tuo vaikuttaa. Pyörittää kahta naista samaan aikaan, ihan selkeä kuvio.
Yksikin meni joka viikonloppu "töihin" toiseen kaupunkiin, ja lopulta jäi kiinni siitä että hänellä siellä perhe. Jolle on uskotellut että asuu omassa työasunnossaan viikot toisessa kaupungissa. Vaan asuikin toisen naisen luona. Tätä pelleilyä kesti toistakymmentä vuotta.
Mä en nyt ymmärrä miksi sen miehen pitäisi jäädä. En mäkään naisena jäisi miehen luokse jos sillä olisi mukuloita. Jokainen hoitakoon omat jälkeläisensä ihan ite. Mies pelkää että joutuu elättämään vieraan miehen mukulat. Viisas mies.
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä miksi sen miehen pitäisi jäädä. En mäkään naisena jäisi miehen luokse jos sillä olisi mukuloita. Jokainen hoitakoon omat jälkeläisensä ihan ite. Mies pelkää että joutuu elättämään vieraan miehen mukulat. Viisas mies.
Eihän parisuhteessa tarvitse tehdä yhtään mitään mitä ei halua. Mutta jos toisen tarpeille viittaa jatkuvasti kintaalla, niin ennuste parisuhteen jatkumiselle on huono. Jos on tuollainen asenne kumppanin lapsiin, niin ei ehkä ylipäänsä kannata lyöttäytyä yhteen sellaisen ihmisen kanssa jolla on lapsia.
>Mies ei halua jäädä luokseni yöksi
no sillä on ongelma niin kuin sulla on ongelma muuttaa sen luokseen.
>Toisinaan mies voi kutsua minut luokseen käymään vain yhden asian tajua booty call-tyyppisesti..
niin silloin kun sulla ei ole lapsia hoidettavana. Miksi mustamaalaat miestäsi?
Todella outoa pyytää luokseen yöksi kun ei olla naimisissa ja hyvä vaan että mies tajusi ettei jää kun ette ole naimisissa.
Läheisyys puuttuu suhteestanne. Olette edenneet ikään kuin perse edellä (pano)puuhun.
mies saa jo pim ppiä. Se riittää hälle. Mä en jäisi moiseen suhteeseen pil lu miehen kanssa
Vanha vitsi:
K: Mitä suomalainen mies tekee seksin jälkeen?
V: Vetää housut jalkaan ja lähtee kotiin.
Ala käyttäytymään kuin hän ja katso mitä tapahtuu. Voi olla että suhde kuivuu mutta niin se on sitten tarkotettukkin.
Vierailija kirjoitti:
"on ehkä menossa jonnekin muualle yöksi tai hän odottaa jotain toista hänen luo."
-Uskomatonta tuubaa. Miten te naiset onnistutte vääntämään miehen kaikkiin tekemisiin tämän saman motiivin. Kertoo enemmän teidän mielihaluista ja fantasioista kuin miesten.
Ei toki kaikkeen tekemiseen, mutta tällaiseen toimintaan kyllä. Se on katsos niin, että sukupuolesta huolimatta tuo viittaa vahvasti siihen, että elää kaksoiselämää.
Vaikuttaa homolta.