Mies ei halua jäädä luokseni yöksi
Olemme seurustelleet kohta 2 vuotta, minulla kouluikäisiä lapsia, miehellä jo aikuiset lapset. Asumme omissa kodeissamme n.500 m päässä toisistamme. Lapset ovat joka toinen viikonloppu isällään ja silloin vietämme viikonlopun miehen luona. Minulle on tärkeää saada edes välillä nukkua toisen vieressä ja olla lähekkäin, mies ei ole ihan samantyyppinen ja minusta tuntuu välillä että joudun kerjäämään läheisyyttä. Toisinaan mies voi kutsua minut luokseen käymään vain yhden asian tajua booty call-tyyppisesti..
olen useasti pyytänyt häntä luokseni yöksi kun lapset ovat kotona, mutta hän ei suostu jäämään, syynä on se että hän kuorsaa(kovaäänisesti) ja häpeää sitä.. Eilen vietimme jouluiltaa luonani lasten kanssa, mies lähti puolen yön aikaan kotiin, vaikka yritin "maanitella" häntä jäämään..
kuulostaako tämä vähän oudolta? Tai pitääkö mun vaan hyväksyä se että mies ei koskaan tule jäämään luokseni yöksi? Tulee itselle jotenkin kolkko fiilis.. Ollaan yhdessä, mutta niin erillään.
Kommentit (78)
Heittää rojut ja haihtuu paikalta. Ymmärrän hyvin. Uutta etsii.
Vitsi kun on urpo tämä av-raati. Miehenä ymmärrän tätä kotiinlähtijää varsin hyvin. Tyyppi kuorsaa oikeasti äänekkäästi ja pelkää, että suhde kariutuu siihen. Ei halua menettää rakastaan.
Thats it.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain olen oppinut näitä sivuja ja viestejä lukemalla pari kolme kuukautta, niin : älä aloita suhdetta.
On liian vaikeaa löytää sitoutuvaa ihmistä,toinen jaksaa hetken, toinen kauemmin mutta lopputulos on sama
MINÄ HALUAN NYT SITÄ JA NYT TÄTÄ MINÄ ,MINÄ.. tämä on tätä päivää.Sietää ei tarvitse mitään saatika ymmärtää.Paskan voi aina vaihtaa miettimättä lainkaan mikä oikeasti mättää.
Itse olen parisuhde ihminen joka sitoutuu ja hyväksyy myös toisen puutteet.Olen kiltti ja joustava jääräpää.
Kilteyttä käytetään vaan hyväksi vaikka ei se kiltteys tyhmäksi tee..
Väsyttää tämä henkinen`` ihmiskauppa`` pidät kädestä ja samalla mietit miltä tuntuisi naapurin Liisa tai Mikko, sellaista suhdetta en enää halua.
Sanoa voi kaikkea kaunista mutta teot osoittaa totuuden rakkaudesta. Kauppatavaraa on ihminen tänä päivänä.Ainoa onni ja mahdollisuus on niissä harvoissa jotka ajattelevat ME HALUAMME, ME SITÄ, ME TÄTÄ ,ME YHDESSÄ..💗💗💗💗💗💗💗ja lopuksi aina on toivoa,maailman loppuun asti.
Jaa. Mun mielestä taas ihmiset herkästi sietää suhteissaan ihan liikaakin paskaa. Jos sulla tulee jatkuvasti epävarma ja paska olo siitä toisen kanssa olemisesta, niin kyllä silloin pitäis pystyä nostamaan kissa pöydälle. Ei se sitä tarkoita että heti pitää erota, mutta jos asiasta ei päästä yhteisymmärrykseen ja molemmilla ole tahtotilaa korjata sitä, niin sit on parempi kyllä erota.
Meillä jokaisella on vaan tämä yksi elämä elettävänä, itse mieluummin olen sitten yksin kuin istun joka saatanan ilta miettimässä että haluaako se mies nyt olla mun kanssa vai ei ja mikä mussa on vikana kun ei mun viereen halua edes nukkumaan jäädä. Koska itse tiedän, että haluan suhteen jossa myös nukutaan yhdessä aina kun mahdollista. En ala mitään muuta esittämään tai muuhun tyytymään toisen mieliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi kun on urpo tämä av-raati. Miehenä ymmärrän tätä kotiinlähtijää varsin hyvin. Tyyppi kuorsaa oikeasti äänekkäästi ja pelkää, että suhde kariutuu siihen. Ei halua menettää rakastaan.
Thats it.
Tämä kuorsaus ei kuitenkaan ole ongelma kun ap on miehen luona yötä?
Aseta miehelle selvät ehdot: Pimperoa heruu vain sillä ehdolla, että mies jää kuhertelemaan ja nukkumaan lusikassa koko yön.
Jos ei tehoa, niin mies vaihtoon kylmän viileästi! Kyllä kunnon miehiäkin vielä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Thats it.
Mutta kyllähän he nukkuu yhdessä siellä miehen kotona.
Vierailija kirjoitti:
Thats it.
Mutta ap on yöpynyt miehen luona ja kuorsaus ei tuolloin ole mikään este.
Kyllä se taitaa niin olla, että mies A) on liian kiintynyt omaan sänkyynsä, ettei halua nukkua muualla tai B) mies ei vaan jostain syystä halua nukkua ap:n vieressä juuri tuolloin, ts. on ehkä menossa jonnekin muualle yöksi tai hän odottaa jotain toista hänen luo.
Ne on nuo kakarat. Mullekin ois tarjolla ihana mies jolla 3 lasta kahdelle naiselle mutta koska munaa saa muualtakin en sotkeudu kokontyyppiin.
Nuo kakarat (yrjö) on se joka teillä pilaa suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thats it.
Mutta kyllähän he nukkuu yhdessä siellä miehen kotona.
Niinhän ne nukkuukin pakosta, kun ap on niin pöljä akka, ettei älyä lähteä kotiinsa, kun hommat on hoidettu ja mies niin löperö, että ei uskalla sanoa asiasta.
Eikö sinulle ap mikään riitä? Pian olet taas totaali-yh.
Minusta syy on vain tuo kuorsaus. Kärsii siitä varmasti paljon. Omassa kodissaan saa olla niinkuin haluaa tyyliin että vieras voi poistua jos se häiritsee.
En itsekään ehkä jäisi, olen nainen.
Lapset kotona, pelkää varmaan että kuorsaus herättää lapset. Lisäksi kun ei asuta yhdessä niin on monella varmaan tunne että lapset haluaa olla aamulla, joulupäivänä, varsinkin rauhassa kotona äidin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hänen luonaan kuorsaus ei häiritse ainakaan häntä, itse pidän korvatulppia. Mies on entisessä eläEn edes enää aio ehdottaa
ap
No nyt menet Tinderiin jo!
Vierailija kirjoitti:
Minusta syy on vain tuo kuorsaus. Kärsii siitä varmasti paljon. Omassa kodissaan saa olla niinkuin haluaa tyyliin että vieras voi poistua jos se häiritsee.
24 jatkaa. Juuri näin! Mies on vain vieraskorea ja vieraanvarainen.
Ymmärrän ”kollegaa” täysin.
Mikään ei ole niin ankeata kuin herätä vieraasta kodista, vieraiden lasten touhutessa. Huonosti nukuttu yö jyskyttää päässä ja aamupskalle pitäisi päästä kaikessa rauhassa.
Haluan kotiin.
Miehellä on kotona jääkaapissa omat vanukkaat aamuksi, niin lastesi vanukkaat säästyvät. Ole iloinen!
"on ehkä menossa jonnekin muualle yöksi tai hän odottaa jotain toista hänen luo."
-Uskomatonta tuubaa. Miten te naiset onnistutte vääntämään miehen kaikkiin tekemisiin tämän saman motiivin. Kertoo enemmän teidän mielihaluista ja fantasioista kuin miesten.
Ihan en sitä tajua, miksi lapsivapaina viikonloppuina ei voi yöpyä naisen luona edes joskus. Oma asuntokin on puolen kilsan päässä, pääsee nopeasti vessahommiin jos se nyt siitä on kiinni.
Selkäranka.
Itsekunnoitus.
Päätä mitä ansaitset ja haluat ja toimi sen mukaan.
Tämä sopii melkein kaikkiin aloituksiin.
Jos jotain olen oppinut näitä sivuja ja viestejä lukemalla pari kolme kuukautta, niin : älä aloita suhdetta.
On liian vaikeaa löytää sitoutuvaa ihmistä,toinen jaksaa hetken, toinen kauemmin mutta lopputulos on sama
MINÄ HALUAN NYT SITÄ JA NYT TÄTÄ MINÄ ,MINÄ.. tämä on tätä päivää.Sietää ei tarvitse mitään saatika ymmärtää.Paskan voi aina vaihtaa miettimättä lainkaan mikä oikeasti mättää.
Itse olen parisuhde ihminen joka sitoutuu ja hyväksyy myös toisen puutteet.Olen kiltti ja joustava jääräpää.
Kilteyttä käytetään vaan hyväksi vaikka ei se kiltteys tyhmäksi tee..
Väsyttää tämä henkinen`` ihmiskauppa`` pidät kädestä ja samalla mietit miltä tuntuisi naapurin Liisa tai Mikko, sellaista suhdetta en enää halua.
Sanoa voi kaikkea kaunista mutta teot osoittaa totuuden rakkaudesta. Kauppatavaraa on ihminen tänä päivänä.Ainoa onni ja mahdollisuus on niissä harvoissa jotka ajattelevat ME HALUAMME, ME SITÄ, ME TÄTÄ ,ME YHDESSÄ..💗💗💗💗💗💗💗ja lopuksi aina on toivoa,maailman loppuun asti.