Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmiset tunnistavat tekstini?

Vierailija
08.04.2015 |

Onko täällä todella runsaasti moderaattoreita, jotka tunnistavat minut IP-osoitteestani vai mistä on kyse? Suurimpaan osaan aloituksistani joku kommentoi jotain aiemmin aloittamaani ketjua (osa osuu oikeaankin). En käytä mitään nimimerkkiä, enkä tiettävästi kirjoita mitenkään tunnistettavasti. Jotkut jopa muistavat muutamia viikkoja ja kuukausiakin vanhoja ketjuja ulkoa. Vai onko täällä palstalla todella paljon sellaisia, jotka roikkuvat täällä monta tuntia päivässä, viikosta toiseen, ja jotka lukevat lähes kaikki ketjut?

En enää kohta kehtaa kirjoittaa mitään, sillä joku heti muistaa aiemmat ketjuni ja lisäksi joku tyrmää ketjuni provoiksi ja laittaa pitkät perustelut perään. Vaikka itse olen ihan taitava palstailija (lol), niin käytän itse _todella_ harvoin esim. haku-toimintoa. En vain viitsi haeskella saman aiheen vanhoja ketjuja. Miksi niin moni näkee vaivaa haeskella mun vanhoja ketjuja? En siis ole mikään ääriprovoilija, friikki, nimimerkillinen tai muutenkaan mikään mieleenpainuva tapaus, mutta ihmettelen vain.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 06:57"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:48"]Meillä ainakin on sellaiset asetukset, että pystyn näkemään IP:osoitteista neljä ensimmäisetä numeroa. Toki ne numerot vaihtuvat välillä, mutta ainakin ulkomammat on helppo tunnistaa.
[/quote]

Niin varmaan joo :D

t. nörtti
[/quote]

Kuka ei btw muuta IP:tään? Minunkin IP on, väittää olevansa, n.400km päässä oikeasta paikastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme