Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies rikkoi lapsen legorakennelmat

Vierailija
08.04.2015 |

Lapsi avautui minulle äsken häntä nukuttaessani että tänään oli niin kurjaa päivällä kun isi oli niin vihainen ja rikkoi hänen legorakennelmat (olohuoneessa). Kyselin lisää mitä oikein tapahtui ja mistä isi vihainen. Lapsi sani eka ettei uskalla sanoa. Sitten sanoi että pöydän kulmalla oli kynäpurkki ja tippui lattialle, häänellä oli moni asia kesken eikä niitä kirjannut kun isi käski. Niin isi suuttui ja rikkoi hänen legojutut lattialta ja laittoi legot piiloon. Lapsi pyyhki tässä vaiheessa silmiään ja sanoi ettei edes tuntenut irse tiputtacansa niitä kyniä. Oli pöydän reunalla mstä tippui. Ja isi rikkoi ne hänen rakentelut eikä pyytänyt edes ollenkaan anteeksi myöhemmin.

Mitä lisitte lapselle sanoneetvjs ylipäätään mitä mieltä tilanteesta? Mäitä vastaavis on paljon. Lapsi suree mulle että isi teki niin tai mäin, oli vihainen ja huusi/puhui rumasti. Mies suuttuu jos kysyn häneltä, sanoo että lapsi on kantelupukki ja itsejän läyttäytyi huonosti eikä totellut. En tiedä mitä äitimä ajatella/miten suhtautua.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, miehessä on myös hyviä ominaisuuksia isänä. Hän hoitaa, lukee, halii, hassuttelee, vie ulos ja laittaa ruokaa, laulaa lapsille. Sitten on äkkipikainen ja tuollainen avuoton/kasvatusäly puuttuu, mikä on iso stressi minulle. Mietin, kiten tulisi toimia. Kukapa meistä täydellinen olisi, mutta missä raja menee?

ja en ole kännissä, vauva on kainalossa ja näpyttelen puhelimella. Pahoittelen virheitä. Ap

Vierailija
22/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isi kuulostaa 6-vuotiaalta uhmaikäiseltä isoveljeltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo Hermanni :)

Vierailija
24/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:00"]

Kuten sanoin, miehessä on myös hyviä ominaisuuksia isänä. Hän hoitaa, lukee, halii, hassuttelee, vie ulos ja laittaa ruokaa, laulaa lapsille. Sitten on äkkipikainen ja tuollainen avuoton/kasvatusäly puuttuu, mikä on iso stressi minulle. Mietin, kiten tulisi toimia. Kukapa meistä täydellinen olisi, mutta missä raja menee?

ja en ole kännissä, vauva on kainalossa ja näpyttelen puhelimella. Pahoittelen virheitä. Ap

[/quote]

Jos ei ole itse lapsena saanut sitä esimerkkiä niin ei osaa omia lapsiakaan auttamatta kasvattaa. Lapset määrittelee sen rajan. Heidän hyvinvointi on se prio1.

Vierailija
25/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiin tänään, tai minä puhyin. Mies vaan huokailee. Tuntu, että on jotenkin hyvin pihalla kasvatuksesta ja ahdistuukin. Ap

Vierailija
26/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun isältä. Ei sille kukaan mitääm voinut. Toicottavasti teidän ukko on järkevämpi

Vierailija
28/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vast 28, olisiko ollut parempi elää ilman isää vai tällaisen isän kanssa? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän