Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies rikkoi lapsen legorakennelmat

Vierailija
08.04.2015 |

Lapsi avautui minulle äsken häntä nukuttaessani että tänään oli niin kurjaa päivällä kun isi oli niin vihainen ja rikkoi hänen legorakennelmat (olohuoneessa). Kyselin lisää mitä oikein tapahtui ja mistä isi vihainen. Lapsi sani eka ettei uskalla sanoa. Sitten sanoi että pöydän kulmalla oli kynäpurkki ja tippui lattialle, häänellä oli moni asia kesken eikä niitä kirjannut kun isi käski. Niin isi suuttui ja rikkoi hänen legojutut lattialta ja laittoi legot piiloon. Lapsi pyyhki tässä vaiheessa silmiään ja sanoi ettei edes tuntenut irse tiputtacansa niitä kyniä. Oli pöydän reunalla mstä tippui. Ja isi rikkoi ne hänen rakentelut eikä pyytänyt edes ollenkaan anteeksi myöhemmin.

Mitä lisitte lapselle sanoneetvjs ylipäätään mitä mieltä tilanteesta? Mäitä vastaavis on paljon. Lapsi suree mulle että isi teki niin tai mäin, oli vihainen ja huusi/puhui rumasti. Mies suuttuu jos kysyn häneltä, sanoo että lapsi on kantelupukki ja itsejän läyttäytyi huonosti eikä totellut. En tiedä mitä äitimä ajatella/miten suhtautua.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala, lapsellinen ja epäkypsä isä. Isä voisi muistaa että omalla esimerkillään hän lastaan kasvattaa.

Vierailija
2/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi hallitsee lapsen mieltä. Tuo on aivopesua. Pelotellaan, ettei saa kertoa äidille.

Aivan hirveää. Puhu vakavasti miehesi kanssa. Toimi äkkiä, ettei lapsellesi jää elinikäiset traumat. Itse jättäisin tuollaisen miehen. 

Tiedätkö, että Eerika pakotettiin juoksemaan 100x talon ympäri? Samalla tavalla miehesi pakottaa lapsen tottelemaan - nostamaan kynät - rangaistuksen uhalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus taas. Lemppaat äijän pihalle tietenkin. Törkeetä toimintaa.

Vierailija
4/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legot vain matalaksi ja lapsi oppii. Nykyajan legotkin ovat ihan hupihommaa, paloja niin vähän ja isoja, ettei haastetta ole. T. mies.

Vierailija
5/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjoittamaan oikein. Melkein kaikki sanat jotain hepreaa.

Vierailija
6/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, eroko ainoa vaihtoehto? Eihän se isyys siiyä edes poistu, ovat vaan sitten keskenään tapaamisissa. Ap

Vierailija
7/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies ei ole kyllä henkisesti ihan aikuinen jos pitää lapsen legorakennelmat rikkoa...

Vierailija
8/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko keskustelun paikka.. miehesi käyttäytyy kuin lapsi ja on turhaan vihamielinen lasta kohtaan. Osoittaako muuten positiivisia tunteita lasta kohtaan? Hellii ja halii? Kehuu?

Vierailija
9/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lapsen asteella. Ajattele lastasi! Kyllä jää traumat tuollaisesta. Kokemusta on.

Vierailija
10/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän hellii, hoivaa, halaa ja huolehtii myös. Mutta olen samaa mieltä että on jotenkin lapsen asteella. Ap

Vierailija
11/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lelujen takavarikointi ole niin kuin vähän jäähypenkki?! Ja tottelemattomuudesta pitääkin rangaista?! Eiköhän tuossa pidä ennen tuomiota sen isänkin kanssa keskutella, eikä vaan mennä sokeana tilanteessa pelksästää lapsen lasien läpi katsottuna.

Vierailija
12/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:08"]

Oikeasti, eroko ainoa vaihtoehto? Eihän se isyys siiyä edes poistu, ovat vaan sitten keskenään tapaamisissa. Ap

[/quote]

Oletko nyt ihan tosissasi, että sinä kuuntelet ensinnäkin vain lapsen verison asiasta ja sitten vielä av-mammat siihen päälle?! Ja ikä oli?! Et taida itse olla yhtään sen aikuisempi kuin miehesikään...

Vierailija
13/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:27"]

Kyllä hän hellii, hoivaa, halaa ja huolehtii myös. Mutta olen samaa mieltä että on jotenkin lapsen asteella. Ap

[/quote]

Ja lapsi aikuisen asteella, että lapsen kertoma on se pyhä totuus, että pitää tuoda isä tänne kaiken tämän saatanallisen syyllistämisen kohteeksi ja sinä olet valmis eromaan kun jossain ajanvietteenä käytettävällä palstalla mammat niin sanoo. Grow up!

Vierailija
14/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti tehty on. Valitettavasti muistan että olen itse käyttäytynyt vastaavasti kun olin masentunut ja siten aivan uupunut. Päässä vaan napsahtaa joku kynien tippuminen.. Ei miehesi siis tuota välttämättä tee ihan vaan huvikseen ja kusipäisyyttään, ehkä häneltä vaan puuttuu voimat etsiä järkevämpiä tapoja toimia? Auta häntä jotenkin? En nyt osaa sanoa miten. Minua olisi ainakin aikoinaan auttanut jos olisin saanut ajoissa levätä ja kokea että minua ymmärretään.
(Itse sain apua vasta siinä tilanteessa kun olin niin puhki että piilouduin kylpyhuoneeseen enkä voinut avata ovea vaikka lapset sitä itkien hakkasivat..silloin vasta puoliso kotiintultuaan tajusi että tarvitsen apua.. Koska itsehän uupunut ei sitä jaksa tai osaa hakea..)

Vierailija
15/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole eroamassa mutta tämä ei olr ensimmäinen kerta tällaista ja kun olen selvittänyt tolannetta miehen kanssa niin on mennyt juuri kuten lapsi kertonutkin! Mies todella ei ymmärrä kasvattaa vaan huutaa tai taantuu laosen tasolle, juurikin että rikkol esim lapsen leikit. Ap

Vierailija
16/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa yhdeltä mieheltä, jota tapailin. Mies sanoi 8v lastani kantelupukiksi ja itkupilliksi. Mies lähti ovesta saman tien ulos (minun toimestani). Luojan kiitos en rakkauden huumassa hankkinut sen idiootin kanssa lasta.

Vierailija
17/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jotenkin uupuneen/masentuneen/välinpitämättömän tuntuinen mutra selkeästi vuosien varrella tullut esille myös henkinrn kypsymättömyys. Hänellä oli ailahteleva alkoholisti-isä jonka kasvatuskeinot oli mitä oli.. silyi mies sanoo, että toimii just oikein nyt eikä todellakaan ota mistään neuvoja vastaan. Juuri olin lasten kanssa viikon mökillä, mies sai olla yksin ja vaan levätä -ei pitäisi olla liian haastavaa olla nyt lasten kanssa.
On kuitenkin selainen että puuroa kun keittää ja tulee möykkyjä niin sihisee keittiössä "voi vittu, voi...stana taas onistu milään tää menee ihan pieleen, hohhoijaa..". Ei ihan tasapainoisen kuuloista, tuntuu ettei kestä painetta tai haasteita yhtään. Mutta mitä teen? Apua tai tukea ei suostu hakemaan ja sanoo että ei ole masentunut.
Ap

Vierailija
18/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tuo Ap olis kännissä ?

Eihän nyt jumalauta ees läheskää normaali Suomi äiti kirjota tollasta,oon meinaan facessa seurannu äitylit ryhmää eikä kukaan kirjota noin sekavasti...

Vierailija
19/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:50"]

Mies on jotenkin uupuneen/masentuneen/välinpitämättömän tuntuinen mutra selkeästi vuosien varrella tullut esille myös henkinrn kypsymättömyys. Hänellä oli ailahteleva alkoholisti-isä jonka kasvatuskeinot oli mitä oli.. silyi mies sanoo, että toimii just oikein nyt eikä todellakaan ota mistään neuvoja vastaan. Juuri olin lasten kanssa viikon mökillä, mies sai olla yksin ja vaan levätä -ei pitäisi olla liian haastavaa olla nyt lasten kanssa. On kuitenkin selainen että puuroa kun keittää ja tulee möykkyjä niin sihisee keittiössä "voi vittu, voi...stana taas onistu milään tää menee ihan pieleen, hohhoijaa..". Ei ihan tasapainoisen kuuloista, tuntuu ettei kestä painetta tai haasteita yhtään. Mutta mitä teen? Apua tai tukea ei suostu hakemaan ja sanoo että ei ole masentunut. Ap

[/quote]

Mutta mies oli niin ja niin herttainen ja ystävällinen kun tapasitte, mutta mentyämme naimisiin hän osoittautuikin kypsymättömäksi. Nyt teillä on kuitenkin lapsia ja haluat heidän vuokseen pitää avioliiton kasassa...

Vierailija
20/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:53"]

Ettei tuo Ap olis kännissä ?

Eihän nyt jumalauta ees läheskää normaali Suomi äiti kirjota tollasta,oon meinaan facessa seurannu äitylit ryhmää eikä kukaan kirjota noin sekavasti...

[/quote]

jos on vaikka lukihäiriö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan