Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Eeva ja Aatami - jähmeä adonis vs. kiva naapurinpoika
08.04.2015 |
Kummanko ottaisit, kivan naapurinpojan vai lihaksikkaan sotilaan?
Itse kallistuisin kyllä sen "taviksen" puoleen, vaikka piukempia pakaroitakin katsoo mielellään.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:07"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:02"] Tanja oli mielestäni kasvoiltaan vähintään 8/10 ja vartaloltaan 9/10. Siis ihan nätti nainen, varmaan aika mukava nainen muutenkin. 41v m [/quote]Johan on reippaasti yläkanttiin tämä arvio, oletko ikinä oikeasti hyvännäköistä ja runkoista naista edes nähnyt. Veikkaan, että jos kysytään tuhannelta mieheltä arvioita, menee keskiarvo johonkin seitsemään seiskapuoleen maksimissaan. Minkätakia ihmiset on niin epärehellisiä näissä arvioissa, kyllä asiat voi sanoa ihan rehellisesti ilman että yrittää nuoleskella naisten persettä näillä kommenteilla. Luonne täysi kymppi, mutta ulkonäkö tai kroppa ei. [/quote] Njoo... on parempi ettei tavoitteet ole liian korkealla ja haaveile liian kauniista naisista. Saattaa myös olla että muutaman kuukauden selibaatti vaikuttaa arvioihin. 2 viikkoa ja arvosanat voivat olla alemmat. 41v m [/quote] Niinoh kun sinullakin ikää 40v joten pälvikalju varmasti osittain näkyy sekä muutenkin kasvot alkaa rupsahtamaan! Ei vara kamalasti enää rimaa pitää korkealla.
[/quote]
Hidasjärkistä porukkaa taas palstalla.... Siis totta helvetissä minua 15 vuotta nuorempi nainen näyttää huomattavasti paremmalta (=rima on helvetisti korkeammalla), kuin omanikäiseni (41v) nainen.. joten tarvitseeko tuollaisia itsestäänselvyyksiä edes mainita? Eikä minulle tarvitse selittää että Juuso on minuun verrattuna jumalainen hunks, sillä olen/tiedän olevani suunileen sen tasoinen ulkonäöltä mitä 41v miehet keskimäärin... Joten jos sanon että MINUSTA Tanja on oikein kaunis nainen, niin olen oikeassa, varsinkin jos huomioidaan ikä.
Se että saan olla nykyisen naisystäväni kanssa, joka on MINUSTA Tanjaa kauniimpi, riittää minulle oikein hyvin. Silti olisin helvetin paljon tyytyväisempi ja onnellisempi, jos en arvostaisi naisten ulkonäköä niin korkealle mitä teen... 41v m