Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pituinen mies on liian lyhyt?

Vierailija
24.12.2021 |

Naisten mielestä.

Kommentit (278)

Vierailija
121/278 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alle 175 cm on kyllä ihan teletappi.

Vierailija
122/278 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tarpeeksi pitkä ja nainen tarpeeksi lyhyt niin voi ottaa hyvin suihin.

Iso osa suomalaisista naisista on vain sellaisia, että mahtuu pöydän alle seisomaan mutta ei makaamaan. Myös ne suikkari halut katoaa 30v kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/278 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 175 cm

Vierailija
124/278 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme senttimetriä. Sitä lyhyempi mies tarvitsee tikapuut päästäkseen matonreunan ylitse. Tosi epäkäytännöllistä.

Vierailija
125/278 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisen pituudesta.

Minäolen 176 cm, joten pitäitin 175 senttistä miestä lyhyenä.

Vierailija
126/278 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat vaativat "vähintään" 185cm miehiä vaikka miesten keskipituus on 179cm. Kyllä aina vaatia saa mutta palstamammat eivät varmaan pääse valitsemaan niitä parhaita päältä ;D

Miehet vaativat 52 kg naista, vaikka naisten keskipaino on reippaasti yli 70kg.

Vierailija
127/278 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No painoon pystyy jokainen vaikuttaan helposti, ei sillä ole tän asian kans mitään tekemistä.

Väärin. Tutkitusti vain 2 % laihduttaneista/laihtuneista pystyy pitämään uuden painonsa. 98 % lihoo takaisin.

He eivät kykene pitämään kiinni uudesta ruokavaliostaan. Paino kyllä pysyisi, mutta kun ne ruokatavat eivät pysy, niin lopputulos on tuo. Vähän kuten kunto, jos ihmiset jakaisivat urheilla, niin se kunto säilyy, mutta kun siirrytään takaisin sohvaperunaksi kunto rapistuu. Se ei taas tarkoita etteikö kuntoilu toimi, jos urheilee. Se ei toimi, jos ei kuntoile.

Vierailija
128/278 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minkätakia yleensäkään kyselet naisilta pituusvaatimuksista? Semmoiset naiset jotka katsovat ihmisen pituutta pariutuessaan, ei ole sun arvoisia. Sitä kun on paljon tärkeämpääkin kriteeriä kuten luonne, luotettavuus. On jotenkin tosi lapsellista arvottaa ihmistä pituuden suhteen, mutta minkäs niille pinnallisille ihmisille on ikinä voinut. Etsi parempi kumppani, se on minun neuvoni.

99% naisista katsoo pituutta pariutumiskriteerinä. Olisi vähän hassua leikata potentiaalisista kumppaneista 99% pois. 

Ehkä listoja tekiessään. Tosielämässä he katsovat kuinka viehättävätä toinen on. Mikään pituus ei sitä muuta, jos toinen ei sytytä ja mikään pituus ei sitä poista, jos toinen sytyttää. Siksi komeat ja karismaattiset jyräävät ja lyhyelläkin miehellä voi olla todella kaunis nainen ja pitkä jäädä ilman.

Vierailija
129/278 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian lyhyt mihin? Miksi täällä taas ulistaan tästä. Moni täällä kertoo taas ettei halua pitkää miestä, mutta ei ne pitkät miehet sitä täällä ulise. Minulla on ollut eri pituisia miehiä, lyhyin ei ollut paljon mua pidempi. Olen 163. Ja nykyinen on 199. Ja siitäkin täällä jaksetaan vinkua, että hyi kuinka iso ero. No, pääasia että minä ja mies tykätään, muiden ongelma jos ei meistä nyt tykkää. Ja painoerokin on 50kg&115kg. Repikää siitä. Mies usein kantaa mut sänkyyn ja ottaa mut kunnolla. ;) Ja mies nimenomaan tykkää mun vartalosta, siro, mutta isot rinnat ja pyöreä peppu. Kun joku kuitenkin tulee pedaria huutamaan.

No kyllä siinä käy mielessä, onko miehellä taipumusta tuollaiseen jos on itseään puolet pienemmän naisen kanssa joka näyttääkin ihan lapselta.

163cm ja 50kg ei ole lapsen kokoinen. Lapset ovat 135cm ja 30 kiloisia. Heillä ei ole isoja rintoja eikä pyöreitä peppuja.

Miljoonaan naiset ovat 163/50 joten ihan norminaisen koko se on vaikka mies olisi 210cm ja painaa 130 kg.

Vierailija
130/278 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se riipu naisen pituudesta onko siihen suhteessa mies lyhyt vai ei ? Minusta mies on lyhyt, jos hän on kovin paljon naista lyhyempi, mutta onhan naisiakin eri pituisia, joten kysymys kun on ihan älytön. Jokainen nainen itse määrittelee, minkä mittainen mies lyhyt, voihan olla epäsuhta näky jos nainen korkkarit jalassa ja vierellä siihen verrattuna lyhyt mies, mutta so what, ei kai sekään haittaa, jos ei se kumpaakaan osapuolta haittaa.

Vierailija
131/278 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 200 cm on säälittävä pätkä

Vierailija
132/278 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluais aatella että kukaan on ihan absoluuttisesti liian lyhyt tai liian pitkä. Sehän on ihan tilannekohtaista.

Mä naisena koen, että parisuhdeasioissa mulle liian lyhyt voisi olla alle 1,65 m tai liian pitkä yli 190 m, mutta jotkut 1,50 m tai 1,90 m pitkä naiset kokevat varmasti kukin eri lailla. Ja homoseksuaaleilla miehillä taas on kullakin omanlaisensa mieltymykset.

Liian lyhyt voi olla myös joihinkin ammatteihin, jossa vaaditaan jokin tietty pituus, mutta tuskin sekään on maailmanloppu.

Vierailija
133/278 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en haluais aatella että kukaan on ihan absoluuttisesti liian lyhyt tai liian pitkä. Sehän on ihan tilannekohtaista.

Mä naisena koen, että parisuhdeasioissa mulle liian lyhyt voisi olla alle 1,65 m tai liian pitkä yli 190 m, mutta jotkut 1,50 m tai 1,90 m pitkä naiset kokevat varmasti kukin eri lailla. Ja homoseksuaaleilla miehillä taas on kullakin omanlaisensa mieltymykset.

Liian lyhyt voi olla myös joihinkin ammatteihin, jossa vaaditaan jokin tietty pituus, mutta tuskin sekään on maailmanloppu.

Oho, piti olla 1,90 m, mutta toki 190 m on aika pitkä sekin :D

Vierailija
134/278 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus ei ole oleellinen miesten omista luuloista huolimatta. Tärkeintä on se, kuinka mies saa naisen tuntemaan.

Eli kaikki nämä naiset Tinderissä kun kertovat että "olethan pitkä" tai "laita ruksi, jos olet alle 175cm" onkin vaan jotain perusteetonta vitsiä?

Vierailija
135/278 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No painoon pystyy jokainen vaikuttaan helposti, ei sillä ole tän asian kans mitään tekemistä.

Väärin. Tutkitusti vain 2 % laihduttaneista/laihtuneista pystyy pitämään uuden painonsa. 98 % lihoo takaisin.

He eivät kykene pitämään kiinni uudesta ruokavaliostaan. Paino kyllä pysyisi, mutta kun ne ruokatavat eivät pysy, niin lopputulos on tuo. Vähän kuten kunto, jos ihmiset jakaisivat urheilla, niin se kunto säilyy, mutta kun siirrytään takaisin sohvaperunaksi kunto rapistuu. Se ei taas tarkoita etteikö kuntoilu toimi, jos urheilee. Se ei toimi, jos ei kuntoile.

Ei tässä ollut kyseessä se, että laihduttaminen ei olisi mahdollista, vaan väite että se olisi helppoa.

Vierailija
136/278 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasvasolut muodostuvat jo lapsena, jos on lapsena ylipainoinen lihoaa helposti aukuisena.

Vierailija
137/278 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasvasolut muodostuvat jo lapsena, jos on lapsena ylipainoinen lihoaa helposti aukuisena.

Tiedän naisia jotka ovat hetkellisesti laihduttaneet aikuisena, mutta lihoavat helposti uudelleen.

Vierailija
138/278 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille terveydenhoitaja sanoi noin, kun saimme lapsen.

Vierailija
139/278 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että mies on saman pituinen kuin minä tai pidempi.

Vierailija
140/278 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat vaativat "vähintään" 185cm miehiä vaikka miesten keskipituus on 179cm. Kyllä aina vaatia saa mutta palstamammat eivät varmaan pääse valitsemaan niitä parhaita päältä ;D

Miehet vaativat 52 kg naista, vaikka naisten keskipaino on reippaasti yli 70kg.

Syö terveemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä