Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä erosta hengissä?

Vierailija
08.04.2015 |

Aihetta on varmaan monet kerrat tälläkin palstalla käsitelty, mutta silti aloitan tämän viestiketjun. Osaako kukaan viisaampi kertoa, miten päästä erosta yli? En aihetta sen enempää aukaise, mutta ero johtui täysin minusta. Loukkasin kumppaniani pahimmalla mahdollisella tavalla eikä minulla ollut edes kanttia myöntää asiaa. Kyseessä ei ole ensimmäinen kokemani ero, mutta ehdottomasti rankin.

Meillä oli kaikki niin hyvin. Olimme pari, jota muut kadehtivat. Sen takia en voi itsekään ymmärtää, miksi tein niin kuin tein. Tuntuu niin pahalta menettää elämänsä rakkaus oman virheen vuoksi, jonka syitä en pysty edes itse itselleni selittämään. Ja se tuska, mitä olen toiselle aiheuttanut. Miten olen voinutkin sitä kaikista rakkainta näin pahasti loukata?

Miten tästä pääsee ikinä yli? Miten kykenen enään koskaan olemaan kenenkään kanssa kun sain ihanan vuoden sen kaikista parhaimman kanssa ja nyt hänet menetin.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro edes millä tavalla petit, jos et tunteentasolla etkä fyysisesti?

Vierailija
22/32 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ansainneeni kärsimykseni. Tein väärin ja kärsin siitä todella paljon. Pettäminen on aina väärin, on se sitten millaista tahansa, ei sitä millään voi oikeuttaa. En siis kaunistele tekojani eikä sitä pidäkään ymmärtää. Jokainen meistä on kuitenkin vain ihminen ja ihmiset tekevät välillä vääriä valintoja. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:50"]Tiedän ansainneeni kärsimykseni. Tein väärin ja kärsin siitä todella paljon. Pettäminen on aina väärin, on se sitten millaista tahansa, ei sitä millään voi oikeuttaa. En siis kaunistele tekojani eikä sitä pidäkään ymmärtää. Jokainen meistä on kuitenkin vain ihminen ja ihmiset tekevät välillä vääriä valintoja. Ap
[/quote]

Eikö sulla ala omatunto kolkuttamaan, kun olet ryhtymässä johonkin mikä voi satuttaa toista? Minulla esimerkiksi jos olen tekemässä jotain väärää, niin ajattelen näin: Jos mä nyt teen näin ja näin, niin mitä voi tapahtua, mitkä ovat seuraukset? Olin humalassa tai selvinpäin.

Vierailija
24/32 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolkutti. Tiesin jo itse tilanteessa tekeväni väärin, mutta tein silti. Olin tyhmä.

Vierailija
25/32 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:02"]Kolkutti. Tiesin jo itse tilanteessa tekeväni väärin, mutta tein silti. Olin tyhmä.
[/quote]

Noh, elämä opettaa. :) Ensi kerralla oot viisaampi. Mut joo kannattaa miettii aina pariin otteeseen, ennen kun lähdet tekemään tuollaista. Itse en voisi ikinä tehdä toiselle ihmiselle tuollaista. Pelkkä ajatuskin jo hävettää. Mies21

Vierailija
26/32 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ammattiapua. Terapian kautta opit ymmärtämään itseäsi ja tekojasi, ja lopulta myös hyväksymään itsesi.

Vierailija
27/32 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sentään ymmärrät että entinen kumppanisi ansaitsee paljon parempaa kuin sinut.

Jouduin itse pettämisen kohteeksi suhteessa jossa luulin eläväni loppuelämän. Luottamus on rikottu kaikkiin, en luota kuin omaan perheeseen. En ole katkera exälleni hänen teostaan, se oli hänen valinta ja toivon että on tyytyväinen miettiessään mitä menetti kun yhden illan nainen kiinnosti enemmän kuin avopuoliso jota väitti rakastavansa. Edelleen (erosta aikaa yli 2 v) hän ottaa yhteyttä satunnaisesti ja katuu tekojaan ja toivoo saavansa minut takaisin.
Kyseinen ihminen ei vaan tunnu tajuavan että ansaitsen paljon parempaa kuin ihmisen joka pystyi mua pettämään. Saan toistuvasti muistutella hänelle etten halua ihmistä elämääni, joka on mua satuttanut pahimmalla mahdollisella tavalla. Enkä usko että pettäjät muuttuu koskaan.

Tsemppiä kaikesta huolimatta vaikka syyllisyys on sulle ihan oikein tällä hetkellä.

Vierailija
28/32 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:02"]Kolkutti. Tiesin jo itse tilanteessa tekeväni väärin, mutta tein silti. Olin tyhmä. [/quote] Noh, elämä opettaa. :) Ensi kerralla oot viisaampi. Mut joo kannattaa miettii aina pariin otteeseen, ennen kun lähdet tekemään tuollaista. Itse en voisi ikinä tehdä toiselle ihmiselle tuollaista. Pelkkä ajatuskin jo hävettää. Mies21

[/quote]

Ap tosiaankin tulee vielä kasvaa ihmisenä ennen kuin hän pystyy aikuiseen parisuhteeseen. Toivottavasti tämä kokemus auttaa häntä kasvamisprosessissa. Ap:n exän ikävä tehtävä oli olla ap:n kypsymisen välikappale.

Ja muista ap, että vaikka itse oppisit lopulta olemaan luotettava kumppani, puolisosi voi milloin vain vetää maton altasi toilailullaan.

Vierailija
29/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, otetaan nyt osaa tähän keskusteluun. Sinähän siis petit niin fyysisesti kuin henkisestikin, jo sen pitäisi kertoa jotain että olit kahden miehen kanssa samaan aikaan kihloissa! Ja kyllä, EN todellakaan tule luottamaan ihmisiin ihan vähään aikaan. T: Se "Menetetty rakkaus" jonka petit (Pahemmin kuin kukaan mut on aiemmin pettänyt)

Vierailija
30/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi vituttaa enemmän se että petit vai että jäit Kiinni/Tunnustit ?  =D  olet varmasti ihmistyyppiä jonka mielestä  totuus & rehellisyys  on yliarvostettua ja uskollisuus vanhanaikaista !  Varmasti samat kuviot tulee jatkumaan elämässäsi :)   !  HÄSSIN VAHINGOSSA !!!!????? WHAT ??!!  Suuntaa vkon loppuna lähi pubiin ja hanki uusia rakastajia !   Voit sitten joskus vanhana HUTSI GUTSINA kirjoittaa kirjan "NUORUUTENI LUNTTUNA" 

Vierailija
31/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:01"]

En väheksy tekoani tai hänen tuskaansa. Ja kyllä, petin häntä. En fyysisesti tai tunteen tasolla, mutta se mitä tein ylitti sopivuuden rajat. Ja kärsin todella paljon. Siitä hetkestä lähtien kun virheen tein. Tämä syyllisyys ja taakka ei siis tullut vasta kiinni jäätyäsi vaan on ollut koko ajan. Olen ansainnut kaikki haukut ja halveksunnan. Ap

[/quote]

Niin mitä sä siis teit, jos et pettänyt "fyysisesti"?

Vierailija
32/32 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoiselämää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan