Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä yhdynnän kuuluisi tuntua?

Neuvoton
24.12.2021 |

Olen 19v nainen josta yhdyntä ei tunnu oikein miltään ja se harmittaa.
Olen yrittänyt kaikenlaista kokeilla että saisi yhdynnän tuntumaan mutta mikään ei ole auttanut. Itsetyydyttämisestä kyllä nautin suunnattomasti.
Olenko vain epäonninen kun nautintoa ei yhdynnästä oikein tule vai mikä tässä voisi syynä olla?
Toivon asiallisia vastauksia enkä vittuilua.

Kommentit (180)

Vierailija
81/180 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mitään yksittäisiä naisia, vaan monia naisia. Ja Kykeneekö yksi mies tietämään naisen tunnot, ihan siis yksittäiset miehet? 

Minä olen nainen ja minäkö en siis tiedä, koska olen vain yksi nainen. Miten tämä on ylitsepääsemätön asia joillekin miehille? 

Ja kertokaa nyt miehet sitten mikä sen klitoriksen tarkoitus on?

Et sinä tiedä kuin itsestäsi, et muista naisista yhtään sen enempää kuin itse miehenä tiedän muista miehistä. Et edes tiedä vaimostani mitään ja hänkin on vain yksi nainen, kuten sinäkin. Vaimoni on saanut yhdynnöissä tuhansia orgasmeja. Sai ekat vuosikymmenet käytännössä aina orgasmit yhdynnöissä. Mutta koskaan en ole saanut koskea hänen klitorikseensa yhdynnän aikana, jottei olisi haitannut hänen orgasmiensa saantia. Hänen klitoirstaan on saanut hyväillä sormin vain ennen suuksiaä, ei sen jälkeen. Suuseksin aikana vain kielellä, koska on ollut liiah herkkä kosketuksille. Muutenkin hänen orgasminsa ovat vaatineet joko sormet pillun tai kaulun. Ilman pillun sisäistä hyväilyä ei ole saanut, eikä saa orgasmeja. Hänellä on paras tunto emättimessä ja siksi nauttinut aina yhdynnöistä, sai orgasmin tai ei. Kullini koostakin sanonut vain,että täytyyhän sen tuntuakin jossain. Vaimoni on vain yksi nainen, kuten sinäkin, joten älä yleistä koskemaan kaikkia naisia. Naitset ovat yksilöitä, joten älä edes yritä niputtaa heitä kaikkia tai edes enemmistöä samaan muottiin. Kllitokssen hyväilylllä on paikkansta ja tärkeytensä, mutta älä sotke sitä aina yhdyntöihin, kun välttämättä niihin kuulu. Sekin on paskapuhetta, että klitorista hyväilemällä naiset saa aina, ei saa, kun ei vain yksinään kaikille naisille riitä. Puhumattakaan, että poistaisi naiselta panetuksen.

Vierailija
82/180 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mitään yksittäisiä naisia, vaan monia naisia. Ja Kykeneekö yksi mies tietämään naisen tunnot, ihan siis yksittäiset miehet? 

Minä olen nainen ja minäkö en siis tiedä, koska olen vain yksi nainen. Miten tämä on ylitsepääsemätön asia joillekin miehille? 

Eikä mies kykene vastaamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/180 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei vain. 90% klitoriksesta on emättimen sisällä tai ympärillä, joten toki miehen kannattaa hyväillä sieltä, missä suurin osan klitoriksesta sijaitsee.  Ja varsinkin jos siihen näkyvään 10% ei saa edes koskea yhdynnän aikana.

Vierailija
84/180 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisiähän naiset ovatkin, ja heistä sitten koostuu  sitten se ryhmä jotka vastasivat.

Mutta ei YKSITTÄINEN mies tietää paremmin, ja vielä naisen, sen iänikuisen vaimonkin puolesta tunnot! Absurdia. Ja mistä vetäsit nuo prosentit? Että oiken "säännöllisesti joskus"!! 

Mistäs se sitten johtuu, ettei aina? No naisessahan tietty vika silloin.

Ja voisko joku mies, alapeukun sijaan kertoa mikä sen klitoriksen tarkoitus on? Kun niin tietäviä on jotku miehet.

Oletteko oman kalunne puolesta jotenkin huolissanne, meneekö itsetunto?

Ja kertokaa myös miksi se feikkaaminen on melkoisen yleistä??Kohta joku taas vastaa, ettei sellaista edes tapahdu...

Säälittävää.

Vierailija
85/180 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei vain. 90% klitoriksesta on emättimen sisällä tai ympärillä, joten toki miehen kannattaa hyväillä sieltä, missä suurin osan klitoriksesta sijaitsee.  Ja varsinkin jos siihen näkyvään 10% ei saa edes koskea yhdynnän aikana.

Sinä siis tiedät miehenä, miltä siellä sisällä tuntuu? Niinkös. Mieshän EI tiedä miltä siellä emättimestä tuntuu, ei sitten millään. Ahaam saa koskea vaan sisäosiin, ei siihen ulkopuoliseen klitorikseen. Missä vaiheessa se klitoris muuttuukin "huonoksi" ja muuttuu hyväksi sisälle mennessä...

Onko naisten sanoilla mitään merkitystä. Kun on haastateltu naisia, niin he sanoivat että miehet eivät koske juurikaan siihen klitorikseen, jjoka ON SE PARAS nautinnontuoja, tekö kumoatte te jotkut miehet tämän. 

Vierailija
86/180 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai ei vain. 90% klitoriksesta on emättimen sisällä tai ympärillä, joten toki miehen kannattaa hyväillä sieltä, missä suurin osan klitoriksesta sijaitsee.  Ja varsinkin jos siihen näkyvään 10% ei saa edes koskea yhdynnän aikana. 

Ai ei vain. 90% klitoriksesta on emättimen sisällä tai ympärillä, joten toki miehen kannattaa hyväillä sieltä, missä suurin osan klitoriksesta sijaitsee.  Ja varsinkin jos siihen näkyvään 10% ei saa edes koskea yhdynnän aikana.äärin, miehen kannatta hyväillä tasan sieltä mistä nainen kulloinkin haluaa, ei sieltä mistä mies uskoo naisen haluavan.

Vaikeeta, sen uskon.

Vierailija
87/180 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis tiedät miehenä, miltä siellä sisällä tuntuu? Niinkös. Mieshän EI tiedämiltä siellä emättimestä tuntuu, ei sitten millään. 

Kyllä tiedän Tiedän koska vaimoni on kertonut itse. Hänestä emättimen tunnottomuus on ihan mahdoton ajatus. Hän on ottanut isokaluisen miehen, jotta kulli tuntuisikin pillussa  jossain ja saisiorgasmeja. Oikeassa olikin. Hän on saanut tuhansia yhdyntäorgasmeja ja suuseksillä ja sormettaen. Hänen orgasminsa vaatineet kaikki emättimen sisäistä hyväilyä, koska muuten ei ole saanut ainuttakaan. Olen myös itse etsinyt ja löytänyt hänen emättimestään ne erogeeniset pisteet millä olen saanut hänet laukeamaan sormettaessa. Opetellut aistimaan mistä kohtaa tai missä järjestyksessä niitä on pitänyt hieroa ja käyttääkö milloinkin vain yhtä sormea vaiko kahta. Mies saa olla tyhmä, jos ei huomaa miltä sormettaminen naisesta tuntuu ja millä saa naisen orgasmeihin. Jos en tietäsi olisi ollut mahdoton järjestää tai auttaa vaimoani orgasmeihin aina kun meillä ollut seksiä. Hän on saanut aina kuten minäkin. Tämä ei poista sitä, että vaatinut aina pitkät esileikit ja klitoriksen nuolemisen, jotta sormetus tai kulli on pystynyt orgasmit tuottamaan.

Vierailija
88/180 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tietäähän miehet, koska vaimon reaktiot on..miehen mielessä. Tai sitten ne feikkaukset!

Miten vain mies kyllä tietää! Naiset nyt hiljaa vaan ja uskokaa kun miehte kertovat miltä pitää tuntua!

Vierailija
89/180 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon, olet normaali nainen ja kuulut siihen enemmistöön naisista, joka ei saa orgasmia yhdynnässä vaan vain suoran klitorisstimulaation avulla. Koska avauksesi on väärällä palstalla (kuuluisi Seksi-palstalle), se poistuu pian, mutta tiedoksesi tosiaan, että tuossa ei ole mitään epänormaalia.

Harrasta seksiä sillä tavalla, mikä tuntuu sinusta hyvältä. Kerro toiveesi kumppanillesi, opeta häntä tyydyttämään sinut suulla ja/tai käsillä. Ja jos hänelle yhdyntä on tärkeää, niin anna vuorostasi hänen nauttia siitä.

En mäkään yhdynnässä orgasmia saa, mutta kyllä kulli pillussa silti hyvältä tuntuu. Kyllä mä haluan kullin sisälleni koska se poistaa kunnolla panetuksen.

Enkä kyllä voi sanoa, että yhdyntä ei tunnu miltään. Kyllä se tuntuu. 

Vierailija
90/180 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään, seksi on ihan yliarvostettua

M40

Vierailija
91/180 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te alinomaan tuputatte tuota, "olet surullinen tapaus" juttua yhdynnästä! Paskat, nainen voi saada hyvin helposti ja monta orgasmia ja lujaa ihan sillä klitoriksella, joka on naisen vastine sille kalulle.

Eihän naisetkaan sano miehille että "käytä mielukivitustasi" että saat. 

Ihann pohjattoman typerää typistää naisten nautinnot siihen miehen tahtoon!

Itse saan parhaimmat orgasmit kun mies panee ja samalla sormettaa, ja tai nuolee. kunka joku mies voi sanoa, ettei tämä ole hyvä.

Yksikään mies ei pane ja nuole samaan aikaan. Sori vaan. Ja olen kyllä käyttänyt mielikuvitustani naista pannessa.

Mikä sua oikein ahdistaa ajatuksessa, että molemmat haluaa panna ja saa siitä orkut? Mikä v.ttu sua oikein vaivaa?

Sinuahan tässä ahistaa. Ja opettele

Joo, se on OK, paitsi sulle. Olet joka kerta rääkymässä, kun joku kertoo saavansa YHDYNTÄORGASMIN. Mitä h.lvettiä se sua oikein liikuttaa. Nainen, joka saa naimalla haluaa sitä.

Vierailija
92/180 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselyn perusteella moni nainen harmittelee, että miehet keskittyvät intiimialueella liikaa nimenomaan emättimeen, vaikka monet muut kohdat ja koko kehon hyväily saisivat aikaan huomattavasti enemmän nautintoa.

Naiset toivovat, että miehet myös olettaisivat vähemmän ja ennemmin opettelisivat kysymään, miten naisen anatomia, halu ja kiihottuminen toimivat. Vastausten perusteella osa miehistä ei esimerkiksi koske hyvin tuntoherkkään klitorikseen tarpeeksi.

Miehet eivät ymmärrä klitorista: se jää liian vähäiselle huomiolle, kun on kiire työntää lähes tunnottomaan emättimeen sormea tai penistä, eräs 46-vuotias naisvastaaja kommentoi.

Toiset eivät koske miltei yhtään klitorista, vaikka se on tärkeintä, sanoo 38-vuotias nainen.

Miehet jättävät rinnat liian vähälle huomiolle. Klitorista nuolemalla ja nännejä reippaasti puristamalla saan parhaat orgasmit. Nainen, 48

Minä haluan kovaa kalua sisääni. Ilmeisesti en sitten ole nainen?

Vierailija
93/180 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä tiedä kuin itsestäsi, et muista naisista yhtään sen enempää kuin itse miehenä tiedän muista miehistä. Et edes tiedä vaimostani mitään ja hänkin on vain yksi nainen, kuten sinäkin. Vaimoni on saanut yhdynnöissä tuhansia orgasmeja. Sai ekat vuosikymmenet käytännössä aina orgasmit yhdynnöissä. Mutta koskaan en ole saanut koskea hänen klitorikseensa yhdynnän aikana, jottei olisi haitannut hänen orgasmiensa saantia. Hänen klitoirstaan on saanut hyväillä sormin vain ennen suuksiaä, ei sen

Toi riivinrauta tietää vaimostasi kaiken sen saman, minkä me muutkin tiedämme. Eli lähes kaiken!

Mun ei varmaan tarvitse kertoa syytä tuohon?

Vierailija
94/180 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis tiedät miehenä, miltä siellä sisällä tuntuu? Niinkös. Mieshän EI tiedä

No ei se mitään. Et tiedä sinäkään, kun pillussasi ei ole tuntoa. Joten ole jo hiljaa.

Vierailija
95/180 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu itseesi - millä eri tavoilla saat soolona orgasmin. Siten sulla on paremmat edellytykset etsiä niitä kumppanin kanssa.

Miehetkin ovat erilaisia. Parhaat ovat kiinnostuneet naisenkin orgasmista ja ovat innolla mukana sillä tutkimusmatkalla. 

Vierailija
96/180 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea settiä mutta kerro mielestäsi mitä se tekee ennenkuin muna nousee ja siihen kun se laskee 

Vierailija
97/180 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos (hetero)mies kertoisi aloituksessaan, että yhdyntä naisen kanssa ei tunnu miltään, saisiko se näin paljon yläpeukkuja?

Vierailija
98/180 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos (hetero)mies kertoisi aloituksessaan, että yhdyntä naisen kanssa ei tunnu miltään, saisiko se näin paljon yläpeukkuja?

Palstamamman tarjoama seksi palstamiehelle kuuluu aina tuntua hyvältä. Muu olisi loukkaus.

Vierailija
99/180 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan mällit! Siis ovat ne sisäiset "klitorikset" sitten todella syvällä, vai ovatko peräti unohtuneet sijoittaa. Jokatappauksessa niistä ei siten ole iloa, mutta saahan miehet koitta niitä löytää hinkuttamalla sitä kullia sisään ulos, ja kas vain saahan se mies sitten ne mällit ulos, Noh jalo tarkoitus antaa naiselle nautintoa, ei menny ihan putkeen vai menikö?

Vierailija
100/180 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän sen määrittelee, miten sen orgasmin pitää tulla, eli vain yhdyntä on se sallittu. Ei siis ole se orgasmi tarkoitus, vaan miten sen saa, koska mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä