Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä yhdynnän kuuluisi tuntua?

Neuvoton
24.12.2021 |

Olen 19v nainen josta yhdyntä ei tunnu oikein miltään ja se harmittaa.
Olen yrittänyt kaikenlaista kokeilla että saisi yhdynnän tuntumaan mutta mikään ei ole auttanut. Itsetyydyttämisestä kyllä nautin suunnattomasti.
Olenko vain epäonninen kun nautintoa ei yhdynnästä oikein tule vai mikä tässä voisi syynä olla?
Toivon asiallisia vastauksia enkä vittuilua.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te idioottimiehet tajua, ettei se pillu ole tunnoton ollenkaan, mutta se teidän kalu ei tuo onnea. Se on edelleen se klitoris, ja sillä saa mielettömiä orgasmeja, joten tunnoton se pillu ei ole. Te jotkut typerät ja itsekkää vain kullianne tuijottavat miehet ette vaan halua/ette osaa/ ettekä edes halua opetella todella tyydyttää naista..

Näin on klitorishinkkaaja. Mitähän mä teen jatkuvasti päin persettä, kun puoliso saa naidessa orkkuja. Ja vielä haluaa niitä. Olempa minä onneton tunari, kun en mitään osaa enkä tiedä naisesta mitään. Kumma kyllä se valitsee mielummin orkkunsa kullilla kun kielellä. Mikähän sitäkin oikein vaivaa?

No sä klitorishinkkaaja varmaan kerrot senkin ihan pian.

Hinkkaa sinä sitä kaluasi, sillä siitähän sinä sen nautintosi saat, hinkkaat tai työntelet sitä piliäsisi sitten minne vain! Me naiset haluamme sitä mistä nautinnon saamme, vaikka se sulle onkin kauhistus. Idiootti miehenä oletettu.

Vierailija
62/69 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa tätä incellien valloittamaa palstaa eivät lukisi nuoret tytöt ja pojat. Tämä on kuin myrkkyä nuorten seksuaalisuudelle. 

Järkyttävää, miten jotkut voivat vihata naisia ja heidän sukupuoltaan ja seksualisuuttaan noin karmealla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te idioottimiehet tajua, ettei se pillu ole tunnoton ollenkaan, mutta se teidän kalu ei tuo onnea. Se on edelleen se klitoris, ja sillä saa mielettömiä orgasmeja, joten tunnoton se pillu ei ole. Te jotkut typerät ja itsekkää vain kullianne tuijottavat miehet ette vaan halua/ette osaa/ ettekä edes halua opetella todella tyydyttää naista..

Näin on klitorishinkkaaja. Mitähän mä teen jatkuvasti päin persettä, kun puoliso saa naidessa orkkuja. Ja vielä haluaa niitä. Olempa minä onneton tunari, kun en mitään osaa enkä tiedä naisesta mitään. Kumma kyllä se valitsee mielummin orkkunsa kullilla kun kielellä. Mikähän sitäkin oikein vaivaa?

No sä klitorishinkkaaja varmaan kerrot senkin ihan pian.

Hinkkaa sinä sitä kaluasi, sillä siitähän sinä sen nautintosi saat, hinkkaat

Ei mun itse tarvitse, kun haluava puolisoni tekee sen puolestani.

Eli etkö pidä naisina henkilöitä, josta saavat orkkunsa ja nautintonsa kullilla? Onneksi en ole tutustunut sinunkaltaisiin NAISIIN vaan niihin jotenkin viallisiin. Kun haluavat jotain sisäänsä. Mikähän iitäkin oikein vaivaa.

Kummasta sä pidät enemmin. Klittasi hieromisesta vai riidan haastamisesta? Riidan haastaminen saa sinut ainakin aika kuumaksi. Varsinkin, jos joku mainitsee YHDYNTÄORGASMIN. Silloin taivas repeää, mutta ei sillä nautinnollisella tavalla.

Vierailija
64/69 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpa tätä incellien valloittamaa palstaa eivät lukisi nuoret tytöt ja pojat. Tämä on kuin myrkkyä nuorten seksuaalisuudelle. 

Järkyttävää, miten jotkut voivat vihata naisia ja heidän sukupuoltaan ja seksualisuuttaan noin karmealla tavalla.

Lukisitko kommentin 61/63 ja palataan sitten asiaan.

Vierailija
65/69 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue sinä vaikka omaa persreikääs. Asia ei muutu miksikään. Onneksi oma miehein antaa mulle orgasmit niin makeasti ja innolla, ettei rajaakaan. Saman teen miehelleni, ja just ja miten tahtoo.

Olemme jo ihan harjoitelleet sen 40 vuotta, ja sujuu hyvin ihan yhä. Toivon sulle Incell rauhaisaa oloa elämässäs. Älä häiritse muiden elämää  omilla luuloillasi.

Vierailija
66/69 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue sinä vaikka omaa persreikääs. Asia ei muutu miksikään. Onneksi oma miehein antaa mulle orgasmit niin makeasti ja innolla, ettei rajaakaan. Saman teen miehelleni, ja just ja miten tahtoo.

Olemme jo ihan harjoitelleet sen 40 vuotta, ja sujuu hyvin ihan yhä. Toivon sulle Incell rauhaisaa oloa elämässäs. Älä häiritse muiden elämää  omilla luuloillasi.

Älä rouva tyhjäpää taas viitsi kiukutella. Sanalla yhdyntäorgasmi on valtava voima!

Vierailija
67/69 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä rouva tyhjäpää taas viitsi kiukutella. Sanalla yhdyntäorgasmi on valtava voima!

Toi on kyllä kumman kiukkuinen akka, jos on saanut orkkuja 40 vuoden ajan.

Vierailija
68/69 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orkkuja saa  kun mies niitä helposti antaa! Mielettömän upeeta! Ei ole kuin ilotulitusta naiselle.  Upeeta.

Vierailija
69/69 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orkkuja saa  kun mies niitä helposti antaa! Mielettömän upeeta! Ei ole kuin ilotulitusta naiselle.  Upeeta.

Kullilla se homma sujuu ja muna luistaa! Upeeta se kyllä on molemmille. Jokaisen miehen tulisi kokea orgasmissa puristeleva ja kouristeleva pillu. Siihen nimittäin jää koukkuun ja haluaa vaan lisää sitä.