Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä yhdynnän kuuluisi tuntua?

Neuvoton
24.12.2021 |

Olen 19v nainen josta yhdyntä ei tunnu oikein miltään ja se harmittaa.
Olen yrittänyt kaikenlaista kokeilla että saisi yhdynnän tuntumaan mutta mikään ei ole auttanut. Itsetyydyttämisestä kyllä nautin suunnattomasti.
Olenko vain epäonninen kun nautintoa ei yhdynnästä oikein tule vai mikä tässä voisi syynä olla?
Toivon asiallisia vastauksia enkä vittuilua.

Kommentit (180)

Vierailija
101/180 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän sen määrittelee, miten sen orgasmin pitää tulla, eli vain yhdyntä on se sallittu. Ei siis ole se orgasmi tarkoitus, vaan miten sen saa, koska mies.

Näin se menee, valitettavasti, ja varsinkin jos antaa sen mennä noin! Ei pitäisi alistua.

Vierailija
102/180 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän sen määrittelee, miten sen orgasmin pitää tulla, eli vain yhdyntä on se sallittu. Ei siis ole se orgasmi tarkoitus, vaan miten sen saa, koska mies.

Mitäs jos hankkisit vaikka elämän. Tää sun spammaaminen ei pysty täyttämään sitä tyhjyyttä sun elämässäsi. Sulla kun on tyhjä pää ja tunnoton pillu. Siksi se kulli ei oikein sulle maistu. Mutta kaikilla naisilla ei suinkaan tilanne ole yhtä paskassa jamassa, kuin sulla. Mä en enää jaksa uskoa, että olisit hetero. Ei kukaan hetero nainen vihaa noin kovasti miehiä.

Jos nainen ei itse tiedä miten orgasminsa haluaa tai saa, niin tietysti asian hoitaminen (toisilla yrittäminen) jää miehelle. Mans gat tu duu voi mans gat tu duu.

Mutta hauskoja hetkiä klitoriksesi parissa. Osta black fridaysta itsellesi vaikka klitoris imutin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/180 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos hankkisit vaikka elämän. Tää sun spammaaminen ei pysty täyttämään sitä tyhjyyttä sun elämässäsi. Sulla kun on tyhjä pää ja tunnoton pillu. Siksi se kulli ei oikein sulle maistu. Mutta kaikilla naisilla ei suinkaan tilanne ole yhtä paskassa jamassa, kuin sulla. Mä en enää jaksa uskoa, että olisit hetero. Ei kukaan hetero nainen vihaa noin kovasti miehiä.

Jos nainen ei itse tiedä miten orgasminsa haluaa tai saa, niin tietysti asian hoitaminen (toisilla yrittäminen) jää miehelle. Mans gat tu duu voi mans gat tu duu.

Mutta hauskoja hetkiä klitoriksesi parissa. Osta black fridaysta itsellesi vaikka klitoris imutin.

Minkäikäinen mahdat olla? Melk nuori poikanen varmasti. Sulla se pää on tyhjä kuten nuorilla vielä on. Mun seksielo on täynnä orgasmeja, ja  rakkautta myös, sillä  meillä on miehen kanssa erinomainen suhde. Et sinä poikanen ole kukaan määrittelemään naisten seksielämää oman kullisi perusteella. Mene  jollekkin kurssille, siellä opetetaan ihmissuhdetaitojakin, sen sekin ohella.

Vierailija
104/180 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset eivät myöskään yksinkertaisesti saa orgasmia penetraatioseksin aikana. Erään tutkimuksen mukaan lähes 80 prosenttia naisista ei saa orgasmia ilman klitoriksen stimulointia.

Jo entuudestaan tiedetään, että moni nainen tarvitsee apukeinoja hekuman huipulle päästäkseen. Nyt tutkijat ovat nimenneet erilaisia suosittuja tekniikoita, jotka auttavat naisia saamaan orgasmin yhdynnän aikana.

Suurin osa naisista ei saa orgasmia pelkässä yhdyntäseksissä vaan tarvitsee lisästimulaatiota. Amerikkalaistutkijat selvittivät, miten naiset tekevät vaginapenetraatiosta nautinnollisempaa.

Vierailija
105/180 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä taas oleta asioita pienessä päässäsi. Ihan niin kun oletat kaikenlaisia asioita. Olet väärässä niin monessa asiassa noiden juttujesi kanssa. Mutta jatka toki vaan spammaamistasi ja pahan olosi purkamista. Toki moni tällä palstalla on poikanen tuollaiseen eläkeläiseen verrattuna.

Ja lopuksi, mun ei tarvitse määritellä NAISTEN seksielämää. Mistä sä tollasenkin ajatuksen nyt pieneen päässäsi sait? Riittää kun tarjoan yhdelle sitä, mitä se yksi haluaa ja tarvitsee. Ja siihen liittyy kovana seisova kulli hyvin vahvasti. Pidät sinä ajatuksesta tai et. Kiinnostaa kun kilo paskaa.

Hauskoja hieromishetkiä!

Vierailija
106/180 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset eivät myöskään yksinkertaisesti saa orgasmia penetraatioseksin aikana. Erään tutkimuksen mukaan lähes 80 prosenttia naisista ei saa orgasmia ilman klitoriksen stimulointia.

Jo entuudestaan tiedetään, että moni nainen tarvitsee apukeinoja hekuman huipulle päästäkseen. Nyt tutkijat ovat nimenneet erilaisia suosittuja tekniikoita, jotka auttavat naisia saamaan orgasmin yhdynnän aikana.

Suurin osa naisista ei saa orgasmia pelkässä yhdyntäseksissä vaan tarvitsee lisästimulaatiota. Amerikkalaistutkijat selvittivät, miten naiset tekevät vaginapenetraatiosta nautinnollisempaa.

Tästä ei olekaan kyse. Kyse on siitä, että ton yhden spammarin mielestä kullia ei tulisi käyttää pillussa ollenkaan. Eihän sillä mitään nautintoa voida naiselle tarjota. No näin varmaan onkin lesbojen ja tunnottomien pillujen kohdalla asian laita. Joka ikinen nainen, jonka kanssa olen sängyssä ollut, on halunnut munaa ja yhdyntää. Ja tämä on kyllä aivan normaali tilanne eikä mikään poikkeus. Paitsi spammarin maailmassa.

Vierailija
107/180 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpä taas oleta asioita pienessä päässäsi. Ihan niin kun oletat kaikenlaisia asioita. Olet väärässä niin monessa asiassa noiden juttujesi kanssa. Mutta jatka toki vaan spammaamistasi ja pahan olosi purkamista. Toki moni tällä palstalla on poikanen tuollaiseen eläkeläiseen verrattuna.

Ja lopuksi, mun ei tarvitse määritellä NAISTEN seksielämää. Mistä sä tollasenkin ajatuksen nyt pieneen päässäsi sait? Riittää kun tarjoan yhdelle sitä, mitä se yksi haluaa ja tarvitsee. Ja siihen liittyy kovana seisova kulli hyvin vahvasti. Pidät sinä ajatuksesta tai et. Kiinnostaa kun kilo paskaa.

Hauskoja hieromishetkiä!

Sinä ja kullis tietää paremmin kuin miljoona tutkimusta.  Et ole ihan kartalla, tietenkään. Ja se ei muidenmollaamisella muutu.

Vierailija
108/180 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se oikein miltään tunnu. Olen ap sua 30v vanhempi nainen ja erilaisia miehiä on minulla ollut.

Jel, sinä olet se kiertopalkinto.

Vierailija
109/180 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskoja hieromishetkiä!

Sinä ja kullis tietää paremmin kuin miljoona tutkimusta.  Et ole ihan kartalla, tietenkään. Ja se ei muidenmollaamisella muutu.

Mua ei kiinnosta sun miljoonat tutkimukset ja miljoonat muut naiset. Etkö mitenkään pysty käsittämään asiaa.

Mun tehtävä on tyydyttää yksi nainen ja sen teenkin hyvin ja hänelle juuri oikeilla tavoilla. Tähän taas liittyy vahvasti se kovana seisova kulli. Se, josta sulle ei ole mitään iloa!

Vierailija
110/180 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kolmannes naisista saa pelkässä yhdynnässä

Tutkijat toivovat, että tekniikoiden nimeäminen ja niiden tehokkuudesta puhuminen antaa naisille voimaa ilmaista, mitä he toivovat makuuhuoneessa ja myös sen ulkopuolella.

Aiemmassa kansainväliseen aineistoon pohjautuvassa tutkimuksessa todettiin, että vain 31 prosenttia naisista saa orgasmin pelkkien yhdyntäliikkeiden avulla loput tarvitsivat muita keinoja hekuman huipulle päästäkseen.

Kyseistä tutkimusta referoivan Seksuaaliterveysklinikan mukaan yleisimmät lisäkeinot olivat vartalon nuoleminen, nännien varovainen pureminen tai imeminen, klitoriksen hyväily, suuseksi, rintojen hyväily ja sormen työntäminen anukseen.

Vierailija
111/180 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mua ei kiinnosta sun miljoonat tutkimukset ja miljoonat muut naiset. Etkö mitenkään pysty käsittämään asiaa.

Mun tehtävä on tyydyttää yksi nainen ja sen teenkin hyvin ja hänelle juuri oikeilla tavoilla. Tähän taas liittyy vahvasti se kovana seisova kulli. Se, josta sulle ei ole mitään iloa!"

Miksi kuvittelet, että puhun juuri SINUSTA. En puhu. Ja miksi kuvittelet ettei kullista ole juuri minulle mitään iloa? Kun on!

Mutta jos tutkimusten mukaan jopa 80 % naisita tarvitsee sitä klitoriksen kiihoitusta sen naimisen ohessa,, niin miksi sinä sitä vastustat, tai niin oletan hyökkäävästä tyylistäsi.

Jospa ne 80% naiset ja heidän miehensä tarvitsevatkin tätä tietoa.

En ylimaankaan tajua miksi tämä  asia saa jotkut miehet raivoihinsa, ja jopa haukkumaan törkeästi naisia jotka täällä kirjoittelevat.

Vierailija
112/180 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mua ei kiinnosta sun miljoonat tutkimukset ja miljoonat muut naiset. Etkö mitenkään pysty käsittämään asiaa.

Mun tehtävä on tyydyttää yksi nainen ja sen teenkin hyvin ja hänelle juuri oikeilla tavoilla. Tähän taas liittyy vahvasti se kovana seisova kulli. Se, josta sulle ei ole mitään iloa!"

Miksi kuvittelet, että puhun juuri SINUSTA. En puhu. Ja miksi kuvittelet ettei kullista ole juuri minulle mitään iloa? Kun on!

Mutta jos tutkimusten mukaan jopa 80 % naisita tarvitsee sitä klitoriksen kiihoitusta sen naimisen ohessa,, niin miksi sinä sitä vastustat, tai niin oletan hyökkäävästä tyylistäsi.

Jospa ne 80% naiset ja heidän miehensä tarvitsevatkin tätä tietoa.

En ylimaankaan tajua miksi tämä  asia saa jotkut miehet raivoihinsa, ja jopa haukkumaan törkeästi naisia jotka täällä kirjoittelevat.

Olen eri. Johtunee varmaan siksi, että vetoat niihin tutkimuksiin jotka tukevat omaa agendaasi klitoriksen kaikkivoipaisuudesta. Et usko sitä, että toisissa tutkimuksissa ja kyselyissa yli puolet naisista saa yhdynnöissä orgasmeja ja vain pieni vähemmistö ei saa ollenkaan. Et myöskään usko lyselyitä missä enemmistö naisista sanoo seksissä yhdynnän olevan tärkeintä. Lisäksi väitteet tunnottomasta emättimestä herättää närää, sekä miehissä, että naisissa. Syystä, ettei pidä paikkansa kumpienkaan mielestä. Lisäksi sekoitat kiihoittuneen emättimen ja lepotilassa olevan, vrt tamponi etc. Ei vähiten syy ole siinä, että haukut jatkuvasti miehiä ja orgasmeja yhdynnässä saavia naisia feikkaajiksi. 

Vierailija
113/180 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan oikeasti sitä mieltä,  että nuo tutkimukset ovat vääriä, ja sinun SANOMASI on totta? Enkä ole koskaan sanonut, saati haukkunut, kaikkia naisia feikkaajiksi! Mutta taatusti feikkaajia on, jälleen tutkitusti. Enkä tiedä  mistä tuon tamponiasian tähän hait...

Eikä tunnottomia pilluuja, joiksi ihan normaalit pillut lue, ole olemassakaan. Vastaa sinä sitten siihen, että mitävarten naisilla se klitoris on, niillä joilla se on vielä tallella..

Vierailija
114/180 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset naiset kokevat orgasmeja

Seksuaalisen nautinnon kokemisen ja yhdyntöjen miellyttävyyden kannalta orgasmit ovat seksuaalielämän keskeisin asia. FINSEX-tutkimuksen tulokset osoittavat hyvin selvästi, että orgasmeja kokevat naiset tuntevat yhdyntänsä huomattavasti miellyttävämmiksi kuin naiset, jotka eivät koe orgasmia. Seksuaalisen tasa-arvon ja seksuaaliterveyden kannalta on merkittävä ongelma, että suuri osa naisista ei saa rakastelusta läheskään yhtä paljon nautintoa kuin miehe

Onko tämäkin FINSEX tutkimus huuhaata?

Vierailija
115/180 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa FINSEX jutussa ei ole eritelty millä keinoin siinä yhdynnässä saatu ne orgasmit. Tätä on selitetty sillä, ettei kesken tutkimuksen ole voitu muuttaa standardeja, eli voi olla mukana yhdyntöjä joissa siis kosketeltu myös sitä  klitorista.

Kun puhutaan rakastelusta, se voi pitää sisällään melkein mitä vain.

Vierailija
116/180 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoriksen hyväilyä vain samalla niin yhdyntäkin tuntuu hyvältä! Ihan sama mitä kukakin täällä vääntää asiasta

Vierailija
117/180 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klitoriksen hyväilyä vain samalla niin yhdyntäkin tuntuu hyvältä! Ihan sama mitä kukakin täällä vääntää asiasta

Se on just näin!

Vierailija
118/180 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joko tiedät?

Vierailija
119/180 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 80% voi olla enemmänkin sitä, kuinka moni nainen "teknisesti" voi saada orgasmin pelkästään penetraation avulla hyvin harvinaisissa olosuhteissa (erittäin kiihottunut, oikea kulma, koko, vauhti, rytmi, aika jne.). Olen harrastanut paljon seksiä ja saanut paljon orgasmeja, mutta olen saanut orgasmin pelkästään penetraation avulla vain kaksi kertaa elämässäni. Joten teknisesti "kykenen", mutta se on erittäin harvinaista minulle, ja sanoisin, että sama pätee useimpiin naisiin

Vierailija
120/180 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo 80% voi olla enemmänkin sitä, kuinka moni nainen "teknisesti" voi saada orgasmin pelkästään penetraation avulla hyvin harvinaisissa olosuhteissa (erittäin kiihottunut, oikea kulma, koko, vauhti, rytmi, aika jne.). Olen harrastanut paljon seksiä ja saanut paljon orgasmeja, mutta olen saanut orgasmin pelkästään penetraation avulla vain kaksi kertaa elämässäni. Joten teknisesti "kykenen", mutta se on erittäin harvinaista minulle, ja sanoisin, että sama pätee useimpiin naisiin

Vai teknisesti. Tutkimusten mukaan yli 60v naisista on saanut 95% naisista. Täällä näyttää olevan aina samat perustelut, itse ei ole saatu kuin pari kertaa tai ei ollenkaan, niin perustellaan, ettei saajissa ole varmaan kuin pieni vähemmistö. Sittenkin tuputetaan, että llitoriksen sormetus olisi liki pakollista, perustuen mihin? Suurin osa asennoista ja yhdyntää häpyjä hieroen on sellaista, ettei sinne väliin edes saa sormia, eikä monesti ole edes majdollista. Mutku minä, ei riitä perusteluksi. Entäs ne naiset sitten, joilla pillussa hyvä tunto ja saaneet tuhansia kertoja ilman hiplailuja.