Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä yhdynnän kuuluisi tuntua?

Neuvoton
24.12.2021 |

Olen 19v nainen josta yhdyntä ei tunnu oikein miltään ja se harmittaa.
Olen yrittänyt kaikenlaista kokeilla että saisi yhdynnän tuntumaan mutta mikään ei ole auttanut. Itsetyydyttämisestä kyllä nautin suunnattomasti.
Olenko vain epäonninen kun nautintoa ei yhdynnästä oikein tule vai mikä tässä voisi syynä olla?
Toivon asiallisia vastauksia enkä vittuilua.

Kommentit (180)

Vierailija
121/180 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo 80% voi olla enemmänkin sitä, kuinka moni nainen "teknisesti" voi saada orgasmin pelkästään penetraation avulla hyvin harvinaisissa olosuhteissa (erittäin kiihottunut, oikea kulma, koko, vauhti, rytmi, aika jne.). Olen harrastanut paljon seksiä ja saanut paljon orgasmeja, mutta olen saanut orgasmin pelkästään penetraation avulla vain kaksi kertaa elämässäni. Joten teknisesti "kykenen", mutta se on erittäin harvinaista minulle, ja sanoisin, että sama pätee useimpiin naisiin

Vai teknisesti. Tutkimusten mukaan yli 60v naisista on saanut 95% naisista. Täällä näyttää olevan aina samat perustelut, itse ei ole saatu kuin pari kertaa tai ei ollenkaan, niin perustellaan, ettei saajissa ole varmaan kuin pieni vähemmistö. Sittenkin tuputetaan, että llitoriksen sormetus olisi liki pakollista, perustuen mihin? Suurin osa asennoista ja yhdyntää häpyjä hieroen on sellaista, ettei sinne vä

Kuten vaimosi sai vielä 10 vuotta sitten?

Vierailija
122/180 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo 80% voi olla enemmänkin sitä, kuinka moni nainen "teknisesti" voi saada orgasmin pelkästään penetraation avulla hyvin harvinaisissa olosuhteissa (erittäin kiihottunut, oikea kulma, koko, vauhti, rytmi, aika jne.). Olen harrastanut paljon seksiä ja saanut paljon orgasmeja, mutta olen saanut orgasmin pelkästään penetraation avulla vain kaksi kertaa elämässäni. Joten teknisesti "kykenen", mutta se on erittäin harvinaista minulle, ja sanoisin, että sama pätee useimpiin naisiin

Vai teknisesti. Tutkimusten mukaan yli 60v naisista on saanut 95% naisista. Täällä näyttää olevan aina samat perustelut, itse ei ole saatu kuin pari kertaa tai ei ollenkaan, niin perustellaan, ettei saajissa ole varmaan kuin pieni vähemmistö. Sittenkin tuputetaan, että llitoriksen sormetus olisi liki pakollista, perustuen mihin? Suurin osa asennoista ja yhdyntää häpyjä hieroen on sellaista, ettei sinne vä

Ole nyt ukko o hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/180 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli saanut joskus. Upeeta!  Monet ie ikinä ja loputkin vain joskus. 

Vierailija
124/180 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei saa niin ei saa. Ja mies viis veisaa. Kunhan panee.

Vierailija
125/180 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee hiaromaan itteäs. Lähtee toi kiukku pois.

Vierailija
126/180 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kiukku? Jos ihmiset kuolee vaikka nälkään, ja uutisoit siitä, oletko silloin kiukkunen ja se häipyy naimalla tai hieromalla? Kyllä sun aivosolut on ohuella kamaralla!

Vierailija
127/180 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kiukku? Jos ihmiset kuolee vaikka nälkään, ja uutisoit siitä, oletko silloin kiukkunen ja se häipyy naimalla tai hieromalla? Kyllä sun aivosolut on ohuella kamaralla!

Niin on sunkin aivosolu.

Vierailija
128/180 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli saanut joskus. Upeeta!  Monet ie ikinä ja loputkin vain joskus. 

Yli puolet naisista kertonut saavansa säännöllisesti ja näistä n. 20% joka kerta. Sen lisäksi n. 30% kertonut saavansa joskus. Joten totuus on se, että pieni  vähemmistö ei ole saanut. Täällä eräät väittää koko ajan ihan päinvastaista. Joten toiset saa parikertaa eläissään , jos saavat ja toiset naset tuhansia kertoja ja enemmistö jostain siitä välistä. 

Vierailija
129/180 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä tehty tuonsuuntainen tutkimus?  Yli puolet??? Ja 20 prosenttia jokakkerta: mitä sille 80 % tapahtuu? Ei siis mitään orgasmi gappia ole olemassakaan...Hahhaa.

Mutta ei sitä klitorista vaan tarvita, vaikka se onkin olemassa, jouten vaan.

Vierailija
130/180 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitten ole mitään vikaa, jos jokunainen saapi silloin tällöin, eli joskus. Loput saavatkin sitte hoidella itse itsensä. Pääasiahan on, että mies saa ja jokakerta.

Vierailija
131/180 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kysyit tätä 2021. Nyt on vuosi 2025. Oletko saanut vaustauksen kysymykseesi?

Vierailija
132/180 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kysyit tätä 2021. Nyt on vuosi 2025. Oletko saanut vaustauksen kysymykseesi?

Ehkä on huomannut ettei asia muutu, joten ei kiinnosta enää.

Vierailija
133/180 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on sunkin aivosolu.

Mulla on monta aivosolua, mutta sinulla vain 1. Noh se kertookin paljon.

Vierailija
134/180 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita tuntuu kiinnostavan ap:n edestä.

Vierailija
135/180 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, eikös sinua? Vai olisko vastaus hiukan epämieluisa, luulenpa.

Vierailija
136/180 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies ei siis osaa vastata naisen gemitaalitietämykseen; miksi klitoris on olemassa! Aika kuvaavaa, eikö löydy yhtäkään miestä?

Eikö edes Pate osaa vastata mystiseen kysymykseen?

Vierailija
137/180 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljä vuotta pohdittu idiootin tekemä kysymys, miksi vedit herneet nenuun?

Vierailija
138/180 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljä vuotta pohdittu idiootin tekemä kysymys, miksi vedit herneet nenuun?

Kuka on idiootti?

Vierailija
139/180 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI-yhteenveto

Suomalaisen FINSEX-tutkimuksen mukaan

alle puolet naisista saa orgasmin pelkällä yhdynnällä, ja noin joka kymmenes ei ole koskaan kokenut orgasmia yhdynnässä. Yhdynnällä orgasmin saaminen on vaikeutunut ajan myötä kaikissa ikäryhmissä, myös nuorilla

Vierailija
140/180 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselyssä joka neljäs nainen saa orgasmin yhdynnässä joko harvoin tai ei lainkaan.

Naisia, jotka saavat yhdynnässä joka kerta varmasti orgasmin, oli kyselyssä sitäkin vähemmän, hieman alle 15 prosenttia. Lähes joka kerta orgasmin sai huomattavasti useampi nainen, kaikkinensa joka kolmas (36 %). Naisista yhdynnässä säännöllisesti orgasmin saa yhteensä siis kutakuinkin puolet.

Verrattain moni kertoi pääsevänsä yhdynnässä huipulle silloin tällöin. Näin vastasi yhteensä 20 prosenttia eli joka viides nainen.

Ikäryhmittäin tarkasteltuna eniten nautintoa kokivat kuusikymppiset naiset, joista miltei joka viides ilmoitti tulevansa rakastellessa aina. Huomattavasti vähiten orgasmeja taas saivat alle 30-vuotiaat naiset: heistä liki joka neljäs ei ollut koskaan saanut yhdynnässä orgasmia.