me puhuttiin sen kanssa jolle soitin
mun äiti on rakastanut mua siksi koska ei koskaan laittanut mua lapsena hoitoon kun olin kehitys vammanen ja vakavasti psyykkisesti sairas ja nyt aikuisena kun sukulaiset suuttu sille niin vaikka tiesi että olen psyykkisesti sairas ja kehitys vammanen ja kerran itsemurhaa lääkkeilä yrittänyt niin käski mun kahtena päivänä peräkkäin tehä itsemurhan joka tosissaan järkytti ei enää pysyny ruoka ja lääkkeet sisällä jutut mennyt sairaiksi narsisti äitin ja koulukiusaajien takia enemmin kodinhoito saa huolehtia musta kun äiti ne ei ole koskaan käskenyt tehä itsemurhaa kuten äitini käski kahtena päivänä peräkkäin mun tehtä vaikka tiesi että olen sitä kerran yrittänyt poliisit oli sille tosi vihaisia ja mun kaveri joka toimii oikeus puolella ainakin jonku verran ja on valtaa sillä sen mukaan sen olisi pitänyt saaha sakot että sairasta käytöstä ja olen sen kanssa samaa mieltä selvisi ilman mitään seurauksia mun serkku on sanonut ettei äiti sovi mun holhoojaksi täytyy siis olla kunnan edunvslvoja en mä voi mitään sille että on lääkäri on totennut psykoosin ja aivovamman ja epilepsian ja asperger oireyhtymän viranomaisille tietoksi vaatikaa muurolan mielisairaalaa laittamaan mut välittömästi edunvalvontaan että se saa mun kaikki rahat annan netissä aina rahaa tuntemattomille yh äiteille niin paljon kuin haluan eikä jää rahaa laskuihin yhtään tämä on ilmoitus kaikille viranomaisille olen mielisairaalassa ja aion pysyä siellä oman ja muitten turvallisuuten takia useita kuukausia tai vuosia ja mut pitää laittaa edunvalvontaan ja tosi vahvaan semmoiseen ja sieltä menen joskus hoitokotiin kun voin paremmin nyt on helvetin paha henkinen olo
Koita pärjäillä!