Tilaanko vaiko en tämän mekon?
https://www.ellos.fi/ellos-collection/paitamekko-naila/7015796-01
Tuleeko teillä koskaan sellaista "pakottavaa" fiilistä jonkin vaatteet suhteen? Noh, itselläni on nyt sellainen tuon suhteen ja se on paljon sanottu, koska kaapistani löytyy paljon mustaa.
Plaaah, voiko naisella olla liikaa mekkoja🤔
Kommentit (76)
En tilaisi tuota. Sinut on aivopesty nykymuotiin. Itsellenikin tulee noita fiiliksiä kun pitäisi saada ison säkin näköinen paitamekko, mutta ei. Tuo kangas näyttää jäykälle ja kovallekin.
Tunnustan tuon tunteen ja itselläni se on yleensä johtanut sellaisen vaatteen ostoon jota en ole käyttänyt kertaakaan. Esim eräs kiiltävä kirkkaan turkoosi paita. Se oli hieno, mutta ei sille ollut elämässä mitään sopivaa käyttötarkoitusta. Vähän samat tunnelmat tuosta mekosta että missä tuota voi pitää.
Luulen, että petyt heti pesun jälkeen tuo mekko. Jäykkä ja muodoton. Hankala saada käyttökuntoon kuten mallilla. Jopa mallikin näyttää hirveältä tuossa menossa.
Jos haluat navettamekon, niin siitä vaan.
Herranjestas mikä...hirvitys. Näyttää erittäin epäimartelevalta ja epäistuvalta hoikan ja kauniin mallin päällä. Mieti millainen se on taviksen yllä. Kangaskin omituisen kovan näköistä.
Materiaali on ihana, kokonaan luonnonkuitua.
Näyttää ihankuin mallilla olisi liian iso koko yllä. Vai johtuuko siitä jos kangas on jäykkää. Miten paljon materiaali pehmenee käytössä.
Mekot 🥰 Olisi ihana käyttää, mutta treenaamaton tarakka hillitsee.
Tuo mekko on kuin dramaattinen juhlamekko mutta vääränlaisella kankaalla. Tuo päällä on tarkoitus herättää huomiota. Vaatii ikään kuin diivan kantajaksi.
Huh, todella ruma. Ei imartele edes mallia. Älä osta! Toi on niitä vaatteita että joskus tulevaisuudessa katselee kuvia naureskellen ja ajattelee että no se oli muotia silloin ja oli muillakin tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että petyt heti pesun jälkeen tuo mekko. Jäykkä ja muodoton. Hankala saada käyttökuntoon kuten mallilla. Jopa mallikin näyttää hirveältä tuossa menossa.
Nimenomaan kun tuo mekko on höyryprässätty tuohon kuvaan ja malli seisoo keskellä mekkoa, että ei tulisi ainuttakaan ryppyä. Mutta puuvillaahan tuo on ja luonnossa rypistyy ja lässähtää kun ensimmäiset tärkit on pesty pois.
Popliinikangas on muata ihan kamala päällä. Ja tuo mekko on sellainen, joka sopii tikkulaihalle mallille, jos sellaisellekaan.
Olen nähnyt huomattavasti nätimpiä paitamekkoja kuin tämä. Nuo säkkimäiset pussihihat oikein kruunaavat kokonaisuuden, mutta huonolla tavalla. Väri on kyllä ihan jees jos tätä vihreää havittelet.
Mä ostin just vastaavan henkkamaukan äitiysosastolta, korostaa kauniisti raskausmahaani. Ilman raskautta tuskin olisin vastaavaa ostanut.
Hahahaa! Onpa ruma "vaate"! Lähinnä muistuttaa kylpytakkia, joskin erittäin kehnoa sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ja mieti mikä silittäminen tuossa on pesun jälkeen. Hirveä homma.
Muuten nätti malliltaan, mutta nuo hihat! Olkoon muotia tai ei, värikin on aika kirkas.
Veikkaan että mekko on luonnossa vielä pahempi kuin kuvassa. Siis jos se on ammattilaisen ottamassa ja stailaamassa otoksessa noin hirveä (lähinnä materiaaliltaan ja leikkaukseltaan) niin huonosti menee.
Ohhoh, kylläpä tuli täyslaidallinen teilausta.
No, napautin kuitenkin n.10min sitten tilaukseen, aion ainakin kokeilla sitä päälleni, että miltä näyttää ja tuntuu vaikken "tikkulaiha" olekaan (sen ja palstasääntöjen mukaanhan ei mikään vaate sopisi normitallaajalle vaan vermeensä pitäisi ostaa kaupan roskapussihyllyltä), helppohan se on sitten palauttaa. Otin varalta 2 eri kokoa sovitettavaksi.
Ap
Niin ja mainittuja hihoja lienee helppo kääntää, kesäpäivässä tekisin niin muutenkin.
Ap
Aivan kamala mekko.