Perheemme jääkaapissa on vain valo
Yhteiskunta on täydellisesti PETTÄNYT meidän perheemme. Yhteiskunta on täysin EPÄONNISTUNUT nostamaan perhettämme köyhyydestä. Niin. Jääkaapisamme paistaa vain valo. Mistä saamme joulupöydän ruuat, kalkkunat, tiedot, kinkut, graavilohet ja savukalat? Kuka ne meille tuo?
Kestäisitkö itse kyyneleitä lasten poskilla jouluaattona? Miten on?
Kommentit (41)
Helluntaiseurakunta toi meille useana jouluna ruuat. Muuten olisi ollut vain valo jääkaapissa.
Ei meillekään kukaan jouluruokia tuonut vaan kyllä mun ihan itse piti mennä kauppaan hikoilemaan🙄
Tiedot pitää olla riekot.
Sydämmettömiä vastauksia. Oletteko edes ihmisiä?
AP
Vaikka olisikin tämä trollausta. Niille, jotka olette samassa tilanteessa,
Voimia. Valoa kohti.
En ole rikas, mutta ruokaa on pöydässä ja pari ylimääräistä paikkaa löytyisi.
Jos sulla oikeasti olisi hätä, olisit hakenut ja saanut apua.
Kateeksi käy kun meillä ei ole edes valoa...
Hah hah, myöhäistä enää. Paskaa joulua vaan sullekin!
Suihkuun ja töihin, muita vinkkejä ei tule.
Havahduit asiaan vasta jouluaattona?
Sossusta oisit saanut. Facessakin olisit voinut pyytää. Onhan noita ryhmiä.
Arvaan.. Ap ei ole eikä aio mennä Faceen?
Vierailija kirjoitti:
Lapsilisät tuli aatonaattona.
Älä pilaa hyvin alkanutta tarinaa! Oltaisiin kuultu kuinka lisät meni (taas) laskuihin.
Vierailija kirjoitti:
Kateeksi käy kun meillä ei ole edes valoa...
Juu. Sähköt toimii ja silti valittaa.
Ei yhteiskunta ole epäonnistunut vain te itse. Meillä on oma talo, kuusi, jouluruuat ja lahjat. Ei meillekään yhteiskunta ole näitä hommannut vaan me itse mieheni kanssa. Minulla on kaksi tutkintoa, toinen yliopistosta ja toinen aikuisena AMK:sta hankittu. Olen opiskellut yhteensä melkein kymmenen vuotta. Muuten olen ollut koko ajan töissä. Eli kyllä on töitä tehty sen eteen että olemme nyt tässä.
Minulla oli tilanne että oli rahat loppu ja jääkaappi tyhjä.Sitten meni vielä jääkaapista valokin.
trollausta. yhä edelleen se on SINUN tehtäväsi nostaa itsesi köyhyydestä. ->ilmiannettu.