Oletko lukenut kirjan Nancy?
Muistan kun nuorena tuli luettua se monesti. Mahtava kirja kyllä.
Kommentit (91)
Luin teininä ja uudelleen nuorena äitinä. Oli todella vaikuttava lukukokemus.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:12"]Spungen?
[/quote
Joo. Sen äiti kirjoitti kirjan sekoboltsista (bipo) tyttärestään.
Joo, lukenut sekä Huumeasema Zoo:n että Nancyn. Muistan kun teininä sain raivarin Zoon nisteistä miten heikkoja he olivat päätyessään kama-addikteiksi. No, minäpä päädyin myös. Monta vuotta amfetamiinia, pilveä, pillereitä ym sekoilua. Nyt olen kuivilla.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:12"]Spungen?
[/quote
[/quote]
Joo. Luin sen nuorena.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:12"]Spungen?
[/quote
[/quote]no ei se Deborah Spungen itsekään ihan täysillä käynyt
Ootteko katsoneet sen Sidistä ja Nancysta kertoneen leffan? Sekin on nimittäin ihan mahtava. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:25"]Ootteko katsoneet sen Sidistä ja Nancysta kertoneen leffan? Sekin on nimittäin ihan mahtava. Ap
[/quote]Joo, on nähty.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:25"]
Ootteko katsoneet sen Sidistä ja Nancysta kertoneen leffan? Sekin on nimittäin ihan mahtava. Ap
[/quote]
Mistä sen näkisi? Youtubesta muistaakseni joskus bongasin (kokonaan?) mutta englanti ei taivu riittävästi että ymmärtäisin ilman suomenkielistä tekstitystä.
Eikö sillä Nancylla ollut joku "pään sairaus"? Näin muistelen...
Itsellä oli aikoinaan joku kanava mistä tuli leffoja niin sieltä otin nauhalle ja katsoin. Muistaakseni cdon.comista saa halvalla tilattua :) on kyllä mahtava leffa, suosittelen! :) ap
Parikin kertaa tullut luettua. Löysin sen kautta teininä punkin.
Luin teininä. Pidin kirjasta, olin punkkari, mutta en ikinä tajunnut miten kukaan milllään logiikalla saattoi ihailla Nancya. Muutama tuttavani hehkutti miten cool Nancy oli (kuten täälläkin jokunen mainitsi). En koskaan tajunnut sitä, koska minusta hän oli lähinnä surullinen tapaus ja minulla kävi sääliksi ja monta kertaa mietin miten koko juttu olisi ehkä voinut mennä toisin, jos hän vain olisi saanut hoitoa.
Luin esiteininä ehkä kymmenen kertaa. Nyt äitinä luin jälleen ja ei voi muutakuin ihmetellä Frankin ja Deborahin "kasvatusta". Kunnon curling-vanhemmat.
Olen lukenut muutamaan otteeseen. Nyt kun mainitsit, tekisi mieli nousta sängystä hakemaan kirja ja alkaa lukemaan uudelleen!
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:25"]
[/quote]
Olen nähnyt. Muuten oli hyvä, mutta ärsytti näyttelijävalinta Nancyn rooliin...
Oon kans lukenut. Todella hyvä, vaikka jossain määrin vähän ahdistavakin..
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:00"]
Luin esiteininä ehkä kymmenen kertaa. Nyt äitinä luin jälleen ja ei voi muutakuin ihmetellä Frankin ja Deborahin "kasvatusta". Kunnon curling-vanhemmat.
[/quote]
Esimerkkejä?
On luettu monesti:). Raskas tarina. Mutta "vanhana" punkkarina luetaan tietenkin alan teokset. Älkää te nykyajan mammat kelailko liikaa. Osaatte kyllä hoitaa asiat. Tuolloin oli eri systeemit ja Usa/Britannia.